Ви можете підписатись на поштову розсилку новин або іншої цікавої та корисної інформації
Захисний код*:
відписатись
13.06.2017
a
a
a
Служба "ДОВІРА"

 Контактний центр

Державної прикордонної служби України

 

 Багатоканальний телефон:

+38 (044) 527-63-63

ЦІЛОДОБОВО

E-mail: dovira@dpsu.gov.ua

Надання громадянам відповідей на питання консультаційного характеру в межах компетенції Державної прикордонної служби України

 у робочі дні з 08:30 до 17:00

(крім святкових, неробочих і вихідних днів)

 

 Всі телефонні розмови за телефоном служби "Довіра" з абонентами записуються

(здійснюється аудіофіксація)

 

 Дзвінки тарифікуються на загальних підставах

 

1545 - урядова "гаряча лінія" для приймання звернень громадян

 

Звертаємо Вашу увагу!!!

Питання, що пов’язані з розглядом запитів з питань доступу до публічної інформації та відносин,

що виникають між суб’єктами владних повноважень не належать до повноважень служби “Довіра” 

Контактного центру Державної прикордонної служби України.

 

У разі коли громадянин застосовує ненормативну лексику, вдається до образ, а також якщо його дзвінок містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, співробітник Контактного центру Державної прикордонної служби України має право припинити спілкування з громадянином.

 

Шановні громадяни України, іноземці та особи без громадянства, інформуємо Вас щодо голосового меню та способів з'єднання за телефоном служби “Довіра” з операторами та консультантами:

1 - Консультація (з 08:30 до 17:00). У разі необхідності отримання консультації з загальних питань, щодо перетинання державного кордону та необхідних документів, таку консультацію можливо отримати і в інший час.

2 - Інформація про події на державному кордоні (цілодобово).

3 - Усне звернення громадян ( у робочі дні з 09:00 до 17:00, крім святкових, неробочих і вихідних днів ).

 

До уваги громадян!!!

  • У разі відсутності технічної можливості у громадянина обрати відповідне голосове меню - система автоматично з'єднає громадянина з оператором чи консультантом служби “Довіра”.
  • Надання громадянам відповідей на питання консультаційного характеру в межах компетенції Державної прикордонної служби України за e-mail: dovira@dpsu.gov.ua.

  • Порядок надсилання письмових звернень з використанням мережі Інтернет - "натиснути тут".

 

Основні завдання Контактного центру:

  • здійснення цілодобового оперативного приймання повідомлень, що надійшли телефоном до служби “Довіра” Державної прикордонної служби України (електронною поштою dovira@dpsu.gov.ua), про події, які відбуваються на державному кордоні і відносяться до компетенції Державної прикордонної служби України або можуть впливати на виконання покладених на Державну прикордонну службу України завдань;
  • надання відповідей на питання консультаційного характеру за телефоном служби “Довіра” і електронною поштою dovira@dpsu.gov.ua в межах компетенції Державної прикордонної служби України у робочі дні з 08:30 до 17:00; 
  • здійснення у робочі дні з 09:00 до 17:00 приймання усних звернень, викладених громадянами за допомогою засобів телефонного зв'язку за телефоном служби “Довіра”, а також усіх звернень, надісланих з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення) на електронну адресу: zvernennia@dpsu.gov.ua.

 

1545 - урядова "гаряча лінія" для приймання звернень громадян.

 

Звертаємо Вашу увагу!

         Шановні громадяни України, іноземці та особи без громадянства, інформуємо Вас, що на виконання доручень Кабінету Міністрів України та рекомендацій Державної служби спецзв’язку та захисту інформації України доступ посадових осіб Державної прикордонної служби України до публічних поштових сервісів та закордонних інформаційних ресурсів – закритий.

Прийняти, зареєструвати та опрацювати звернення надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) з електронних скриньок або на електронні скриньки *.RU (доменній зоні .RU) – неможливо.