телефон довiри - 1598
Україна, м. Київ, 01601, вул. Володимирська, 26
A-
A
A+
Українська
08/05/19 - 17:52

Контактний центр

Державної прикордонної служби України

 

Режим роботи – ЦІЛОДОБОВО

 

0 800 218 808 – багатоканальний номер (для безкоштовних дзвінків з мережі фіксованого та мобільного зв’язку на території України).

 

+38 (044) 527-63-63 – міський номер (для дзвінків із України та із за кордону згідно з тарифами відповідного оператора зв’язку).

 

1598 – багатоканальний номер (для безкоштовних дзвінків з мережі фіксованого зв’язку та абонентів операторів мобільного зв’язку на території України).

   Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосується їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення (стаття 1 Закону України «Про звернення громадян»).

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

 

       Для звернень в усній формі працюють перераховані вище телефони:

у робочі дні з 09:00 до 17:00 приймання усних звернень, викладених громадянами за допомогою засобів телефонного зв’язку та оформлених відповідно до вимог, передбачених статтею 5 Закону України «Про звернення громадян»;

цілодобово – для оперативного приймання повідомлень про події, які відбуваються на державному кордоні і відносяться до компетенції Державної прикордонної служби України або можуть впливати на виконання покладених на неї завдань;

у робочі дні з 08:30 до 17:00 здійснюється надання відповідей на питання консультаційного характеру.

 

       Для звернень в письмовій формі:

листом на поштову адресу: 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 26 або особисто в громадську приймальню за адресою вул. Володимирська, 30;

електронною поштою на адресу: zvernennia@dpsu.gov.ua

 

       Для отримання консультацій з використанням електронної пошти в режимі on-line (протягом до трьох робочих діб): dovira@dpsu.gov.ua

 

 

Шановні громадяни України, іноземці та особи без громадянства, звертаємо Вашу увагу, що інформація про:

  • перетинання державного кордону України громадянами;
  • можливе існування стосовно громадянина тимчасового обмеження у праві виїзду за кордон;
  • можливе існування стосовно іноземця та особи без громадянства рішення про заборону в’їзду;

регулюється Законом України «Про захист персональних даних».

На виконання вимог вищезазначеного Закону, звернення (запит) повинно подаватися у письмовій формі із зазначенням таких реквізитів: прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання (місце перебування), реквізити документа, що посвідчує особу, яка подає звернення (запит) (для фізичної особи-заявника), а у разі звернення представника фізичної особи – за наявності письмової згоди від особи стосовно якої запитується інформація.

Звернення з вищевказаних питань необхідно подавати особисто та/або направляти письмово (запечатане у конверт) на адресу Головного центру обробки спеціальної інформації Державної прикордонної служби України (поштова адреса: вул. Володимирська, 26, м. Київ, 01601).

 

Звертаємо Вашу увагу!!!

         Шановні громадяни України, іноземці та особи без громадянства, інформуємо Вас, що:

всі телефонні розмови з Вами фіксуються;

посадові особи служби «Довіра» не мають змоги приймати електронну пошту з електронних скриньок, які знаходяться в доменній зоні *.RU;

у разі коли громадянин застосовує ненормативну лексику, вдається до образ, а також, якщо його дзвінок містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, посадова особа служби «Довіра» має право припинити спілкування з громадянином;

питання, що пов’язані, з розглядом запитів щодо доступу до публічної інформації не належать до компетенції Контактного центру;

 

           з 01 квітня 2019 року на телефонах служби «Довіра» працює голосове меню:

Натиснути 1 – консультація (з 08:30 до 17:00). У разі необхідності отримання консультації з загальних питань, щодо перетинання державного кордону та необхідних документів, таку                           консультацію можливо отримати і в інший час.

Натиснути 2 – інформація про події на державному кордоні (цілодобово).

Натиснути 3 – усне звернення громадян (у робочі дні з 09:00 до 17:00, крім святкових, неробочих і вихідних днів).

У разі відсутності технічної можливості у громадянина обрати відповідне голосове меню – система автоматично з’єднує громадянина з оператором.

1545 – Урядова «гаряча лінія» для приймання звернень громадян.

* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове

+ Розгорнути меню