Турецькі браконьєри спробували порибалити в виключній (морській) економічній зоні України

НАЗАД
26 лютого 2013 15:01

Вчора кораблем морської охорони «Миколаїв» у виключній (морській) економічній зоні України була затримана турецька рибопромислова шхун

Вчора кораблем морської охорони «Миколаїв» у виключній (морській) економічній зоні України була затримана турецька рибопромислова шхуна «Чанак Чалик». Затримали судно за 50 миль від мису Тарханкут. На шхуні, яке мало порт приписки Стамбул, перебувало 7 чоловік суднокоманди, всі громадяни Туреччини. Також на борту прикордонники виявили дерев’яну тару для зберігання риби, 141 ємкість з-під сіток та 1,5 тони льоду.

Корабель морської охорони Держприкордонслужби, що перебував на чергуванні, затримав шхуну у ході відстеження обстановки в районах можливих порушень чинного законодавства. При цьому затримання відбувалося в складних погодних умовах, адже шторм на морі сягав 4-5 балів. Під час затримання шхуна на запити ані російською, англійською чи турецькою мовами не відповідала. До того ж при підході прикордонного корабля вимкнула ходові вогні, знялася з дрейфу та почала рухатися в напрямку Туреччини. Екіпаж не відреагував на сигнальні ракети з вимоги зупинки. Зупинилася шхуна тільки після оголошення про можливість відкриття попереджувального вогню. На шхуні також був відсутній прапор державної приналежності, а на борту знаходилися рибопромислові сітки готові для використання. Далі – більше. Під час огляду капітан шхуни не зміг надати суднові документи, оскільки вони взагалі були відсутні. Перебування ж у В(М)ЕЗ України він намагався пояснити складними штормовими умовами та поломкою наявних технічних засобів для встановлення місця розташування (GPS).

До речі, за попередньою інформацією дана шхуна два роки тому вже затримувалася прикордонниками Румунії та проявляла непокору в ході затримання. Наразі по факту затримання проінформовано генерального консула Турецької республіки в Україні та представників взаємодіючих органів у місті Севастополь.

Також Державна прикордонна служба України готує необхідні документи щодо відшкодування збитків, пов'язаних з затриманням порушника, які сягають понад 130 тисяч гривень. До того ж, враховуючи, що судно-порушник уже було в полі зору прикордонних відомств країн Чорноморського басейну, прикордонне відомство буде вживати усіх заходів, направлених на конфіскацію шхуни, як знаряддя протиправної діяльності. 

Відгуки та коментарі

Ваше ім'я
Ваш E-mail
Текст

Популярні розділи та сервіси