(ВІДЕО) Правда про підтримку: як службовці ДПСУ сприймають реформу відомства
НАЗАДПід час заходу обговорювались важливість нової стратегії розвитку ДПСУ у контексті розбудови стратегічних комунікацій та внутрішнього дослідження рівня довіри службовців ДПСУ.
31 травня у Києві презентували результати унікального для державних органів дослідження рівня довіри до реформ та керівництва Державної прикордонної служби України з боку її співробітників, а також анонсували запуск у відомстві системи стратегічних комунікацій.
Під час заходу обговорювались важливість нової стратегії розвитку ДПСУ у контексті розбудови стратегічних комунікацій та внутрішнього дослідження рівня довіри службовців ДПСУ.
У квітні 2019 року Центр стратегічних комунікацій «СтратКом Україна» за підтримки Міжнародної організації міграції в рамках проекту «Нове обличчя кордону» та Посольство США в Україні розпочали дослідження, суть якого полягала в аналізі ставлення співробітників ДПСУ до структури, реформ та керівництва, а також відомства. Дослідження проводилось за допомогою анкетування у період: 09.04.2019 - 13.05.2019
Загальна кількість заповнених анкет 10840, що складає більше 25% особового складу.
Ключовими висновками дослідження стали:
Загальна оцінка роботи ДПСУ від співробітників – позитивна (60% від тих, що взяли участь у опитуванні), при тому, що суттєвою підтримкою можна вважати 75% та більше. Такий показник свідчить про наявність потенціалу для покращення, однак все ж демонструє, що співробітники в цілому задоволені діяльністю відомства.
Найбільшу підтримку (77%) респонденти висловили по групі питань оцінка ставлення до безпосереднього керівництва. Це говорить про довіру до безпосереднього керівництва та досить високу оцінку його роботи.
Досить високу оцінку отримала ціла група питань: оцінка іміджу ДПСУ (61%); оцінка ставлення до вищого керівництва ДПСУ (54%); оцінка ставлення до реформ ДПСУ (56%); ставлення до ДПСУ (48%); ставлення до роботи в ДПСУ (57%).
Значною мірою на зниження показника ставлення до роботи вплинули відповіді на питання «Я задоволений (-на) своїм заробітком» - (27% задоволені) та «Я задоволений (-а) тими пільгами, які гарантує ДПСУ» - (36% задоволені).
У той же час більшість співробітників дали позитивні відповіді на питання «Мені подобається моя робота» - (73%), «Я розумію, як моя щоденна робота допомагає ДПСУ досягати її стратегічних цілей» - (75%) та «Мені подобається служити/працювати з людьми мого підрозділу (загону, відділу, департаменту тощо)» - (83%).
Незважаючи на відносно посередню оцінку рівня заробітної плати, 56% співробітників вважають, що мають гарні кар’єрні перспективи та можуть реалізуватись у ДСПУ професійно.
Аліна Фролова, директор з розвитку Центру стратегічних комунікацій «СтратКом Україна» зазначила: «Проект розбудови стратегічних комунікацій у ДПСУ є системним та комплексним. Служба вже є однією з найбільш просунутих та відкритих державних установ, але наша головна мета - це проактивний стиль комунікації та стала професійна система».
За словами Олега Слободяна, помічника Голови Держприкордонслужби України - прес-секретаря, комунікації ДПСУ мають бути конкурентоспроможними не тільки на рівні інформаційного поля, але і на стратегічному рівні. ДПСУ має план щодо реагування на питання, які викликають занепокоєння у своїх співробітників, особливо які стосуються підвищення заробітної плати та вдосконалення системи соціального забезпечення.
https://www.youtube.com/watch?v=d3DxvyOIGNU&feature=share (відео УКРІНФОРМ)
Відгуки та коментарі