БАНК ІДЕЙ
УВАГА!
Шановні громадяни, у даному розділі Ви можете залишити пропозиції щодо функціонування Державної прикордонної служби України.
Консультації у даному розділі не надаються. Для отримання консультації звертайтеся відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян" та Закону України "Про доступ до публічної інформації".
* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
Олександр
Шановні прикордонники (стосується більш пунктів пропуску) скільки ви будете закривати очі на брехню. Наши громадяни маючи навіть статус резидента України, далі продовжують плювати Вам в обличчя. Вони їздять до України по паспортам іноземців. Невже в наших законах написано, що при перетині нашого кордону можна казати неправду прикордонникам??? Я розумію, що це не головна проблема нашої служби, але не вже Українці на сьогодні не гідні поваги.
Ті хто продовжує, використовувати паспорти іноземців для того щоб приїхати до неньки України, (хоча ніколи не відмовлялися від нашого громадянства. Бо для цього треба офіційно в Україні оформити постійне проживання в інші країні, а після написати заяву на президента про відмову від громадянства, це займає біля року. Після того як їм відмовлять в громадянстві, їм надають довідку, яку він має постійно носити при собі якщо їде до України. Він навіть не отримає візу до України без неї.) Але чомусь прикордонники навіть не питають про наявність цієї довідки у іноземців, які мають Українське коріння (в паспорті написано, що народився на Україні – це є сигнал для прикордонника). Не вже за 20 років нашим прикордонникам не довели про це???
Шановні ПРИКОРДОННИКИ поважайте себе та Україну!
Та примушуйте наших громадян поважати НАШУ УКРАЇНУ!
Ігор
Стосовно окремих аспектів організації прикордонного контролю, які вплинуть на скорочення процедур, пришвидшать оформлення та зменшать чисельність прикордонних нарядів:
1) перетин кордону неповнолітніми громадянами України здійснювати виключно по власним паспортним документам (ПДД, ЗП), "виключити" вписування в документи батьків - зменшиться кількість помилок при внесені та покращить процес ідентифікації (європейська практика)
2) на кордоні з країнами ЄС в автомобільних пунктах пропуску свої функції виконувати виключно в зонах прикордонного контролю, передати відповідальність за підтримання режимів, громадського порядку, тощо тим кому це властиво: режим в зоні митного контролю (як частина ППр)- митникам, в т.ч. функцію запуску на територію ППр (за виключенням зони ПК), транспорт - на службову стоянку тощо; накопичення перед ППр - працівникам МВС
3) відмова від контрольних талонів:
- функція контролю за кількістю осіб що перетинають кордон й так виконується при належному підтриманні режиму виключно в зоні прикордонного контролю, зменшення розмірів таких зон прикордонного контролю, належним технічним оснащенням саме таких зон а не зовнішніх огорож, шлагбаумів, сервісних зон, тощо
- функцця контролю за проходженням інших видів контролю - не доцільна та не властива покладеним на структуру фукнціям
4) виключити функцію інформування митних органів про повторність перетину - не властива (зміни в митний кодекс)
5) залучення на "1 лінію" тільки п/н ПД, відхід від виставлення ОТЗ - тільки на СОГ на "2 лінію".
Крім того, відокремлення підрозділів ПК від ПС та принципу "універсалізму" - за цас функціонування ВПСів втратили досвід та професіоналізм.
Щодо функціонування системи ризиків в ПК: профілі ризиків (індикатори) повині бути в базах данних а не на папері та спрацьовувати при заповненні відповідних полів в БД з вказанням інспектору інформації що потрібно додатково дослідити під час контролю 2 лінії (аналог - система АСАУР митної служби)
Ігор
Наказом Чернігівського прикордонного загону від 22 грудня 2014 року №1320-АГ при управлінні прикордонного загону створена Рада військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції.
Основними завданнями Ради є:
забезпечення своєчасного оформлення документів для присвоєння статусу учасника бойових дій військовослужбовцям, які брали участь у проведенні антитерористичної операції;
проведення роботи з органами державної влади та місцевого самоврядування щодо дотримання прав і свобод учасників бойових дій та членів їх сімей згідно чинного законодавства;
опрацювання пропозицій для призначення на посади, направлення на навчання, тощо.
Пропоную: У регіональних управліннях, органах охорони державного кордону створити подібні Ради, які виступатимуть колегіальними дорадчими органами та надаватимуть керівництву пропозиції для прийняття рішень.
Юрій
При перетині кордону автомобілем, пасажири йдуть до віконечка паспортного контролю, де їх оформлює прикордонник. А має бути навпаки - прикордонник виходить до автомобіля, збирає документи в пасажирів і оглядає вміст багажника. Бо ж зараз працівник паспортного контролю сидить в теплі, працює з паспортами, а, щоб оглянути транспортний засіб, чомусь задіяний ще один працівник, який, у зв'язку з погодніми умовами, тепер ще й трясеться від холоду. Для чого така надмірна збитковість? Обов'язки можна об'єднати, подивіться на успішний досвід своїх польських колег.
Виталий
Предложения:
1. Тщательно пересмотреть оргштатную структуру всех без исключения подразделений АДПСУ, РУ, ООДК, сократить неэффективные должности.
2. Упразднить вертикаль структуры по работе с персоналом, оставить только боевую подготовку (нечего заниматься воспитательной работой есть самосознание, УК и КУпАП).
3. ЦУС реорганизовать обратно в ОЧС (задуманную изначально функцию они не выполняют, фактически управляют службой всё равно штабы и командиры).
4. Пересмотреть организацию службы на впс, отработать вопросы боевой слаженности подразделений. Дать возможность постоянного практического обращения лс с оружием (от разборки до стрельбы).
5. Принять меры по качественной защите связи и организации скрытого управления войсками.
6. Забыть понятия «вариативность» и «граничный срок пребывания на должности» (теряем или не эффективно используем специалистов).
7. Чётко функционально разграничить полномочия ВБ, ИЦ, ОРВ (исключить дублирование функций) и усилить спрос каждой структуры за свои направления работы.
8. Пересмотреть «табель отчётности» и другие руководящие документы, сократить до минимума число планирующих и отчётных документов.
9. Подбор личного состава как в НАДПСУ так и ОРЦК осуществлять в соответствии с физическими критериями, знаниями, личными и деловыми качествами, а не наличием родственных связей.
И самое главное:
- поднять раза в 3-4 денежное содержание персонала, при этом разрывать контракты с недобросовестными и скомпрометировавшими себя вс;
- осуществлять доплату на поднаём жилья вс (не имеющим служебного) фиксированной суммой не менее 2000-3000 грн. на основании минимального перечня документов (например рапорт вс с приложением справок из отдела кадров о вступлении в должность, составе семьи и из КЕС об отсутствии служебного жилья). Без договоров и всего установленного сейчас перечня документов.
- инициировать на государственном уровне создание программ строительства служебного жилья для вс.