Банк ідей
БАНК ІДЕЙ

УВАГА! 

 

Шановні громадяни, у даному розділі Ви можете залишити пропозиції щодо функціонування Державної прикордонної служби України.

 

Консультації у даному розділі не надаються. Для отримання консультації звертайтеся відповідно до вимог  Закону України "Про звернення громадян" та Закону України "Про доступ до публічної інформації".



* При використанні матеріалу гіперпосилання на цю сторінку обов'язкове
розмістити пропозицію
* Ваше ім'я
Ваш E-mail
* Текст
опублікувати
З 29 листопада 2014 року по 19 лютого 2015 року у розділ "БАНК ІДЕЙ" від громадян надійшло 24 пропозиції.
18.02.2015
Валерій
Погляд на підготовку персоналу. Вважаю, що готувати 4 роки офіцера у наш час дорого та недоцільно. Освіту яку дає НАДПСУ після звільнення (з різних причин)ніде не застосуєш. Тому , підготовку офіцерів необхідно здійснювати із випускників цивільних вузів, яких відбирати за рівнем фізичної пфдготовки, здоровя, психологічної стійкості із факультетів за напрямком підготовки право, інженерно -технічних, прикладної математики, ІТ технологій, економічних і тд. , далі на протязі року готувати за напрямком охорона ДКУ. Інша категорія офіцерів повинна готуватись з молодшого персоналу прикордонників, які прослужили перший контракт (його необхідно скоротити до терміну, який рівний терміну строкової служби) і виявили бажання стати офіцерами. Програму необхідно переробити із урахуванням освітнього рівня кандидатів. Їх може бути 2-3 і різних як по терміну так і по отриманій освіті. Молодший персонал готується в навчальних центрах не більше як 6 місяців з отриманням освіти за напрямком охорона обєктів на локальних та протяжних ділянках. Це дасть змогу після звільнення (з різних причин, це ж життя) в подальшому влаштовуватись на роботу в охоронні стуктури у державі. Доречі, офіцери можуть готуватись за напрямком організація безпекової та охоронної діяльності військових та цівільних олрганізацій. Бо охоронники в країні є, а їх підготовку ніхто не здійснює, я маю на увазі офіційно. Крім того навчальні центри можуть надавати за плату свої обєкти (стрільбища, тири, спорткомплекси) для перепідготовки і тренування охоронників приватних компаній. Такі не повні, тезисні, пропозиції по підготовці персоналу.
17.02.2015
Алла
Існують проблеми при перетині кордону росіянами, які законно заїхали і виїхали попередньо з України.Вони чомусь зникають з бази даних, їх знімають з потягів, потім довго розбираються,признають помилку, але в'їзд юридично заборонено.Ніхто при цьому добровільно не компенсує матеріальні та моральні збитки.Це є ганебним явищем для країни, яка виборює демократію та декларує європейські цінності та боротьбу з корупцією. Друге питання-оформлення запрошення для поїздки з Росіїі в Укаїну. Нотаріуси не знайомі з формою такого документа.Усної консультації по телефону з представниками Вашої служби недостатньо.Для уникнення неприємних ситуацій при перетині кордону моїми родичами з Росії, прошу надати зразок заяви-запрошення.Я думаю, доцільно було б розмістити такий зразок на Вашому сайті.Принаймні, надішліть будь-ласка зразок на мою ел.пошту. Вірю в перемогу України по всіх напрямках.Родинні зв'язки ніхто не відміняв."Боротьба" з громадянами Росії, які мають в Україні мам, батьків, сестер і їдуть до нас з добрими намірами, я думаю, не допоможе, а тільки нашкодить нам.
17.02.2015
Василь
Чому не оплачуюить так званих підйомних у Великих мостах їх попереводили з посад в заганах по звільняли матеріальна допомога на соціально-побутові умови не виплачена індексація як обовязковий платіж зняли за січень і ще їх на схід відправляєте Дайте письмову відповідь на рахунок грошового забезпечення якщо не отримає відповіді будемо звертатися в суд та прокуратуру
06.02.2015
Єгор
Хочу сказать, что было бы полезно пересмотреть предоставление иностранным гражданам и лицам без гражданства Украины, въезжающим на постоянное место для проживания давать людям пройти проверку по"экзаменационным вопросам" по результатам которой определять можно ли давать данному лицу гражданство для проживания в украинском обществе
05.02.2015
Валерій
Нагадаю , штат розробляється під задачі. Основні задачі підрозділу-охорона ДК та пропуск осіб та вантажів в ППр. Ці завдання виконують прикордонні наряди, далі патрулі прикодонної поліції, а в ППр інспектора прикодонної поліції. Виходячи із цього повинен будуватися штат із знизу до верху. Є методика підрахунку, назву результат. У підрозділі має бути мінімально 3 відділення патрульних по 15 осіб в кожному. Що стосується кінологів - то їх як окрему структуру у підрозділі тримати не доцільно. Найбіль ефективно в кожному відділенні патрульних мати половину патрульних з підготовкою кінолога, що кожен патруль пр икодонної поліції який виходить на службу мав у складі кінолога. Таку структуру як дільничні інспектори необхідно скоротити. Це притягнуте за вуха нововведення під чиюсь кандидатську десертацію. Введення інституту дільничних інспекторів призвело до того , щоніхто у підрозділі не працював з місцевими жителями, а інформації від дільничних інспекторів так і не поступало. Всі ці зльоти, змагання на кращого Діпса та нагородження кращих - окозамилювання та показуха. Наступне: із штату підрозділу необхідно забрати посади офіцерів ОРВ це завдання повинен виконувати в інтересах підрозділу - загін. Із переліку завдань необхідно забрати завдання інженерно - технічного обладнання кордону- це завдання прикз. Старшина у підрозділі не потрібний. Продуктами повине займатися старший повар, речовим майном - кладовщик. Все талове забезпечення покласти на прикз. Все просто старший повар отримав продукти і видає, речове майно видають у загоні або у підрозділі речовою службою загону. Що стосується підготовки персоналу у підрозділі то тут однозначно-її ніколи у підрозділі не було- не при СССР ні в різні роки в Україні. Все на бумазі. Так само і з виховною роботою, або як її ще називають робота з персолналом. І не повинно бути. ВЯкщо хтось на відповідає посадовівй інструкції - то його направлять у навчальний центр для допідготовки або прощаються назавжди іншого не може бути. А перевірку професійної підготовки здійснює загін. Так само і заходи роботи з персоналом. І так, штат підрозділу із патрульних і інспекторів для служби в ППр які зведені у підрозділі у відділення; кінологи в вкладі цих відділень; ніякого старшини, відділень забезпечень у підрозділі, інженерних відділень, структур ОРВ та роботи з персоналом, тільки командир підрозділу та його зам, або зами якщо є ППр. Підготовка персоналу окрема пропозиція але в наступному коменарі.
03.02.2015
Паша
Пропозиція! Розмістити на сайті калькулятор грошового забезпечення, щоб кожен військовослужбовець міг отримати достовірну інформацію про всі нарахування. Також керівники отримають реальну інформацію про кошти, які нараховуються підлеглим. Не будуть розпускатись слухи та не достовірна інформація не буде розміщуватись на інших сайтах. Якщо пропозиція не буде реалізована, то потрібно видаляти і Банк ідей, виходить, що його ніхто не читає.
03.02.2015
Батьки діти жінки
Доброго дня попрошу вирішити нашу ситуацію яка склалася з хлопцями в Великих мостах. Полковники там боги самі собі як хочуть так вирішують кого відпускати додому на 1 добу. В цьому центрі немає умов (умивальник, на гарячій лінії кажуть про якій не реальні душові, може вони в себе в дома ті полковники фотографували) Як можна з наших дітей так знущатися вони їдуть через пару днів на війну. Їм ще там треба пів року не митися, в страху бути, розвантаження їм зробіть психологічні, вони не раби. Якщо ви так будете з ними поводитися, то ми батьки, жінки діти йдемо на пікет до ЗРУ м. Львів та НКЦ у Великих мостах, а якщо не буде результату, тільки пусті балачки – їдемо в Києв до Президента і голови служби. Будьте справжіми українцями
31.01.2015
Наталія
Мають ввести закон про перетин кордону військовозобов'язаним.Пропоную повпливати на Верховну Раду України на зміни про перетин кордону для громадян України під час мобілізації дозволити вїзд по робочих візах.Як не крути,а зароблені гроші це інвестиції привезені з-за кордону на територію України в її економіку.
31.01.2015
валерій
Кілька поглядів на розвиток ДПСУ: 1. Терміново переробити організаційно штатну структуру. Штати розробляються під задачі. Згідно із Законом про ДКУ на прикодонників покладаються завдання з охорони та оборони Дк (решту я перераховувати не буду). Діючий штат ВПС та його озброєння на відповідає нинішній ситуації і завдання з оборони кордону ДПСУ виконати не в змозі. Вихід: або перепрацювавти штат та штатне озброєнняЮ включаючи оснащення ВПС ПЗРК, або зняти завдання оборони кордону, що на , мій погляд є доречнішим. Оскільки ДПСУ має бути правоохоронним органом. Краще якщо це буде прикодонна поліція, з правами на всій території держави виконувати свої завдання. Терміново провести децентралізацію упарвління структурою ДПСУ, а саме: Основою охорони кордону та прийняття управлінських рішень має стати на ділі, а не на бумазі, прикордонний загін. Регіональні управління скоротити, бо такої структури в адміністративному поділі Держави як регіони не існує. Все ж таки правильно би було створити обласні та міжобласні органи прикордонної поліції, значно їх посиливши за рахунок РУ. Безпосередньо охорону кордону та інші функції повинні здійснювати лінійні підрозділи, при чому їх штат повинен бути різним від ділянки кордону і обстаноки на ній. Найменшою ланкою повинен бути прикодонний пост, який може бути як окремим, так і в штаті ВПС.Взагалі пропоную ВПСами називати підрозіли , які мають ППр, всі інші -це поти. Основою охорони має стати прикордонний наряд, я би його назвав патруль прикордонної поліції. Щодо його завдань буде окрема пропозиція. Продовження буде.
28.01.2015
Array