Стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Адміністрації Державної прикордонної служби України у І півріччі 2020 року

НАЗАД
20 сiчня 2020 12:41

Стан роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли до Адміністрації Державної прикордонної служби України

у першому півріччі 2020 року

 

У першому півріччі 2020 року в Адміністрації Державної прикордонної служби України робота зі зверненнями громадян проводилася відповідно до вимог ст. 40 Конституції України, Закону України від 02.10.1996 № 384/96 – ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів та розпоряджень Адміністрації Державної прикордонної служби України і була спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їхніх прав та інтересів, оперативне розв’язання порушених у них питань.

Авторам звернень за результатами розгляду в установлені законом терміни надавалися письмові відповіді, а тим, хто був на прийомі в керівництва Державної прикордонної служби України, – усні. В окремих випадках відповіді на звернення надавалися після більш докладного вивчення та вирішення порушених у них питань з подальшим доведенням результатів розгляду до відома заявників.

У першому півріччі 2020 року на 28,7% зменшилася загальна кількість звернень громадян до Адміністрації Державної прикордонної служби України порівняно з першим півріччям 2019 року (з 9496 – у першому півріччі 2019 року до 6772 – у першому півріччі 2020 року).      

З усіх звернень громадян заяви (клопотання) становлять 6755 звернень (99,7% загальної кількості за перше півріччя 2020 року, у першому півріччі 2019 року – 9473 звернення (99,8), скарги – 17 (0,3% загальної кількості за перше півріччя 2020 року, у першому півріччі 2019 року – 23 (0,2%), з яких: повторні звернення – 60 (0,9% загальної кількості за перше півріччя 2020 року, у першому півріччі 2019 року – 45 (0,5%), колективні звернення – 21 (0,3% загальної кількості за перше півріччя 2020 року, у першому півріччі 2019 року – 19 (0,2%) та 4 анонімні листи (у першому півріччі 2019 року – 12).

 Надійшло також 46 звернень (0,7% загальної кількості за перше півріччя 2020 року) з питань, які не належать до повноважень Адміністрації Державної прикордонної служби України (у першому півріччі 2019 року – 74 звернення (0,8%). 

Протягом першого півріччя 2020 року до Адміністрації Державної прикордонної служби України від вищих органів державної влади надійшло 86 звернень (1,3% загальної кількості за перше півріччя 2020 року), що на 87,0% більше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року – 46 звернень (0,5%), а саме:   

з Офісу Президента України – 39 (у першому півріччі 2019 року – 25); 

з Верховної Ради України – 32 (у першому півріччі 2019 року – 7);

з Кабінету Міністрів України – 15 (у першому півріччі 2019 року – 14).

З інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій та підприємств надійшло 210 звернень громадян (3,1% загальної кількості за перше півріччя 2020 року), що на 52,2% більше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року – 138 (1,5%).

Відповіді надано під час особистого прийому на 43 звернення (0,6%), на 6314 звернень (93,3%) відповіді надіслано поштою, перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 415 звернень (6,1%).

Звернення надійшли  від:

громадян України – 5652 (83,5% загальної кількості за перше півріччя 2020 року), що на 28,1% менше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року – 7856 (82,7%);    

іноземних громадян та осіб без громадянства – 1120 (16,5% загальної кількості за перше півріччя 2020 року), що на 31,7% менше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року –  1640 (17,3%).

За місцем проживання заявників:

Автономна Республіка Крим – 0,2% (у першому півріччі 2019 року – 0,1%), Вінницька область – 2,0% (2,0%), Волинська – 1,6% (1,0%), Дніпропетровська – 6,4% (6,2%), Донецька – 6,9% (7,7%), Житомирська – 2,1% (2,5%), Закарпатська – 1,3% (1,9%), Запорізька – 5,3% (4,8%), Івано-Франківська – 1,3% (1,0%), м. Київ – 21,9% (24,8%), Київська область – 6,9% (6,8%), Кіровоградська – 1,4% (1,6%),  Луганська – 1,6% (2,2%), Львівська – 3,3% (3,3%), Миколаївська – 1,9% (2,0%), Одеська – 8,9% (6,0), Полтавська – 3,6% (4,3%), Рівненська – 1,0% (1,1%), Сумська – 2,1% (1,8%), Тернопільська – 0,9% (0,8%), Харківська – 9,2% (8,8%), Херсонська – 2,0% (2,0%), Хмельницька – 2,3% (1,9%), Черкаська – 3,2% (3,6%), Чернівецька – 0,7% (0,5%) та Чернігівська – 2,0% (1,7%).

Основні питання, що порушувалися громадянами у зверненнях:

порядок проходження служби, поновлення на службі, переведення по службі – 122 звернення  (1,8% загальної кількості звернень за перше півріччя  2020 року), що на 58,4% більше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року – 77 звернень  (0,8%);

порядок перетинання державного кордону, надання необхідних документів, непропуск через державний кордон, зняття заборони перетинання кордону тощо – 750 звернень (11,1% загальної кількості звернень за перше півріччя 2020 року), що на 29,8% більше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року – 578 звернень (6,1%);

виділення санаторно-курортних путівок на лікування в санаторіях Державної прикордонної служби України та інших оздоровчих закладах України – 126 звернень (1,9% загальної кількості звернень за перше півріччя 2020 року), що на 35,7% менше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року – 196 звернень (2,1%);

отримання житла, поновлення в черзі на його отримання тощо – 62 звернення (0,9% загальної кількості звернень за перше півріччя 2020 року), що на 24,0% більше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року 50 звернень (0,5%);

виплати компенсацій та заборгованості, перерахунок та доплата до пенсій – 571 звернення (8,4% загальної кількості звернень за перше півріччя 2020 року), що у 2,2 раза більше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року – 261 звернення (2,7%);

видача (заміна) посвідчення «Ветеран військової служби» – 8 звернень, що становить 0,1% загальної кількості звернень за перше півріччя 2020 року (у першому півріччі  2019 року – 13 звернень (0,1%);

неправомірні дії посадових осіб – 3 звернення (у першому півріччі 2019 року – 5 звернень (0,1%);

неправомірні дії прикордонників – звернень не надходило (у першому півріччі 2019 року – 2 звернення);

надання інформації про перетинання державного кордону – 2557 звернень (37,8% загальної кількості звернень за перше півріччя 2020 року), що на 36,9% менше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року – 4055 звернень (42,7%);

про тимчасове обмеження права виїзду за межі України – 2421 звернення (35,8% загальної кількості звернень за перше півріччя 2020 року), що на 41,2% менше порівняно з першим півріччям 2019 року (у першому півріччі 2019 року – 4120 звернень (43,4%);  

інші питання – 152 звернення.

За результатами розгляду звернень громадян:

надано роз’яснення на 1824 звернення – 26,9% (у першому півріччі 2019 року – 2278 звернень – 24,0%);

вирішено позитивно 4060 звернень – 60,0% (у першому півріччі 2019 року – 6213 звернень – 65,4%);     

відмовлено у задоволенні вимог 392 звернення – 5,8% (у першому півріччі 2019 року – 460 звернень – 4,8%);   

31 звернення (0,4%) повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» (у першому півріччі 2019 року – 45 звернень (0,5%);  

4 звернення не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» (у першому півріччі 2019 року – 17 звернень (0,2%);  

46 звернень (0,7%) надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації ( у першому півріччі 2019 року – 74 звернення (0,8%);      

перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 415 звернень – 6,1% (у першому півріччі 2019 року – 409 звернень – 4,3%).  

На звернення громадян відповіді надано в термін:

до 15 днів – на 5825 звернень – 86,0% (у першому півріччі 2019 року – 8648 звернень – 91,1%);

у місячний термін – на 517 звернень – 7,7% (у першому півріччі 2019 року – 429 звернень – 4,5%);    

до 45 днів – на 15 звернень – 0,2% (у першому півріччі 2019 року – на 10 звернень – 0,1%).    

Перебувають на опрацюванні (у т.ч. ті, що потребують додаткового розгляду) 415 звернень – 6,1% (у першому півріччі 2019 року – 409 звернень – 4,3%). 

Головними завданнями на друге півріччя 2020 року Головою Державної прикордонної служби України визначено:

посилення контролю за додержанням вимог чинного законодавства щодо забезпечення:

конституційних прав громадян на звернення;

всебічного, кваліфікованого і оперативного вирішення порушених у зверненнях питань;

задоволення законних прав та інтересів громадян.

Популярні розділи та сервіси