Найчастіші питання, з якими громадяни звертаються до Держприкордонслужби України, а також корисні посилання для формування подачі заяви

НАЗАД
20 липня 2021 11:02

Зверненням громадян в Держприкордонслужбі України приділяється значна увага.

Робота зі зверненнями громадян спрямована на забезпечення всебічного та оперативного розгляду звернень, що надходять, задоволення прав та інтересів громадян. Так, минулого кварталу в органи управління Державної прикордонної служби України надійшло 7069 звернень громадян, що на 30,3% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Найчастіше громадяни зверталися з фінансових та житлових питань, з питань порядку проходження військової служби та порядку перетинання державного кордону, зокрема щодо можливого існування відносно особи обмежень на право перетину державного кордону України. На сайті Держприкордонслужби є всі необхідні зразки форм звернень стосовно перетинання особою державного кордону України із зазначенням періоду, стосовно можливого існування відносно особи тимчасового обмеження на право виїзду за межі України,  стосовно реєстрації в Україні транспортного засобу тощо.

Під час розгляду звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, ветерани війни та праці, ветерани та пенсіонери-прикордонники, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Зазначимо, що інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Адміністрації Держприкордонслужби розміщена на відомчому сайті. Однак важливо зазначити, що з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції, робота громадської приймальні та особистий прийом громадян тимчасово призупинені.

Адміністрацією вживаються не тільки заходи реагування на найбільш гострі проблеми, що порушують громадяни у зверненнях, а й проводиться всебічний аналіз причин, що їх породжують, виявляються недоліки та визначаються шляхи їх усунення, удосконалюється контроль за оперативним розв'язанням порушених у зверненнях проблем.

Звернутися до Адміністрації Державної прикордонної служби України з письмовою заявою можливо поштою на адресу Адміністрації ДПСУ: м. Київ, 01601, вул. Володимирська, 26; на електронну пошту: zvernennia@dpsu.gov.ua та на телефон гарячої лінії (служба «ДОВІРА»): +38 (044) 527-63-63 (для дзвінків із-за кордону), 0-800-218-808, 1598.

Варто наголосити, що згідно з чинним законодавством звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Відгуки та коментарі

Ваше ім'я
Ваш E-mail
Текст

Популярні розділи та сервіси