Стратегія розвитку Державної прикордонної служби України
НАЗАДЗакони
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 23 листопада 2015 р. № 1189-р
СТРАТЕГІЯ
розвитку Державної прикордонної служби
Загальні питання
З появою нових видів загроз, зокрема військової агресії Російської Федерації проти України, тимчасової окупації нею території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя, розпалювання збройного конфлікту в східних регіонах України, що супроводжується здійсненням заходів, спрямованих на дестабілізацію політичної та економічної ситуації в Україні, розвитком тероризму та загрозою його поширення територією України виникла нагальна потреба в розвитку Держприкордонслужби, що сприятиме:
створенню нової системи захисту державного кордону з Російською Федерацією та іншими суміжними державами як гарантування державного суверенітету і забезпечення національної безпеки;
підвищенню ефективності реалізації державної політики у сфері безпеки державного кордону;
запровадженню європейських стандартів інтегрованого управління кордонами;
створенню умов для реалізації прав і свобод людини, розвитку транскордонного співробітництва.
Мета та основні напрями реалізації Стратегії
Метою реалізації Стратегії є забезпечення ефективної реалізації політики у сфері безпеки державного кордону, а також охорони суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні.
Основними напрямами реалізації Стратегії є:
забезпечення розвитку інтегрованого управління кордонами з урахуванням досвіду держав — членів Європейського Союзу;
підвищення рівня боєздатності органів Держприкордонслужби та їх спроможності до виконання завдань із захисту державного кордону;
забезпечення готовності Держприкордонслужби до охорони тимчасово неконтрольованих ділянок державного кордону після відновлення контролю над ними;
підвищення рівня довіри населення до Держприкордонслужби та її особового складу.
Основні завдання Стратегії
Основними завданнями Стратегії є:
створення системи інтегрованого управління безпекою державного кордону;
впровадження європейських норм і стандартів у систему прикордонного контролю;
формування та забезпечення розвитку підрозділів швидкого реагування;
забезпечення розвитку Морської охорони Держприкордонслужби, модернізація та оновлення її корабельно-катерного складу;
модернізація системи управління Держприкордонслужби та удосконалення взаємодії з іншими органами, що входять до складу сектору безпеки і оборони;
розширення прикордонного та міжнародного співробітництва;
забезпечення розвитку прикордонної інфраструктури;
формування сучасної системи логістики, ефективного управління матеріальними ресурсами;
удосконалення системи підготовки, комплектування, роботи з особовим складом Держприкордонслужби, його соціального захисту;
підвищення ефективності системи запобігання та протидії корупції;
забезпечення відкритості та прозорості діяльності Держприкордонслужби.
Створення системи інтегрованого управління безпекою державного кордону планується забезпечити шляхом:
побудови системи охорони державного кордону на східній та південній ділянці з урахуванням реальних і потенційних воєнних та терористичних загроз;
організації спільної оперативної охорони державного кордону з державами — членами Європейського Союзу — Республікою Польща, Словацькою Республікою, Румунією та Угорщиною, а також з Республікою Молдова;
поглиблення співробітництва з прикордонною службою Республіки Білорусь на центральному, територіальному і місцевому рівні;
забезпечення розвитку інформаційної, оперативної, технічної та фізичної складових частин системи охорони державного кордону;
удосконалення механізму залучення в мирний час підрозділів Збройних Сил, Національної гвардії та правоохоронних органів до посилення охорони державного кордону та суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні, припинення збройних та інших провокацій на державному кордоні.
Побудова системи охорони державного кордону на східній та південній ділянці передбачає:
збільшення кількості органів та підрозділів Держприкордонслужби, формування інфраструктури для забезпечення провадження їх діяльності та посилення технічного оснащення;
створення системи інженерних споруд, облаштування місць несення служби та опорних пунктів підрозділів охорони державного кордону;
модернізацію відомчої системи радіотехнічного, тепловізійного та візуального спостереження на морській ділянці державного кордону, розвиток інформаційної взаємодії з Військово-Морськими Силами Збройних Сил.
Під час організації спільної оперативної охорони державного кордону з державами — членами Європейського Союзу — Республікою Польща, Словацькою Республікою, Румунією та Угорщиною, а також з Республікою Молдова передбачається:
запровадження спільного контролю осіб, транспортних засобів і вантажів у пунктах пропуску через державний кордон;
організація спільного патрулювання державного кордону;
впровадження механізму обміну інформацією та проведення спільного аналізу ризиків;
забезпечення розвитку співпраці оперативних органів;
розширення мережі та функцій контактних (консультаційних) пунктів на спільному кордоні.
Поглиблення співробітництва з прикордонною службою Республіки Білорусь на центральному, територіальному і місцевому рівні передбачає:
проведення спільних заходів, у тому числі в рамках ініціативи Європейського Союзу “Східне Партнерство”;
розширення формату обміну інформацією та співробітництва оперативних органів;
впровадження нового ефективного інструменту спільної охорони державного кордону;
активізацію співпраці між навчальними закладами та науково-дослідними установами.
Забезпечення розвитку інформаційної, оперативної, технічної та фізичної складових частин системи охорони державного кордону планується здійснити шляхом:
удосконалення системи аналізу та оцінки інформації;
модернізації системи зв’язку, інформатизації та захисту інформації;
посилення оперативно-розшукової діяльності Держприкордонслужби;
уніфікації та технічного переоснащення органів та підрозділів Держприкордонслужби сучасними зразками озброєння, військової техніки, системами спостереження і контролю;
посилення системи безпеки державного кордону.
Для удосконалення системи аналізу та оцінки інформації необхідно забезпечити:
приведення механізмів накопичення, оброблення, оцінки та аналізу інформації у відповідність з європейськими стандартами;
удосконалення системи аналізу ризиків, запровадження сучасних технологій для проведення послідовної багатоаспектної оцінки обстановки на державному кордоні, прогнозування її розвитку на всіх рівнях управління;
удосконалення існуючих механізмів обміну відкритою статистичною і аналітичною інформацією між суб’єктами інтегрованого управління кордонами та прикордонними органами держав — членів Європейського Союзу — Республіки Польща, Словацької Республіки, Румунії та Угорщини, а також Республіки Молдова та Республіки Білорусь, Європейською агенцією з питань управління оперативним співробітництвом на зовнішніх кордонах держав — членів Європейського Союзу, а також міжнародними організаціями та установами;
створення ефективної системи підготовки фахівців з питань інформаційно-аналітичного забезпечення.
Під час модернізації системи зв’язку, інформатизації та захисту інформації передбачається:
організація каналів передачі даних за допомогою засобів проводового та безпроводового доступу до телекомунікаційних мереж, а також супутникового зв’язку;
заміна обладнання автоматичних телефонних станцій на сучасне цифрове обладнання ІР-телефонії з надійною системою адміністрування, контролю та безпеки;
оснащення органів охорони державного кордону сучасними короткохвильовими радіозасобами, спеціальними комплексними інформаційно-телекомунікаційними апаратними, у тому числі на броньованій базі, а кораблів Морської охорони Держприкордонслужби — сучасними цифровими короткохвильовими і ультракороткохвильовими радіозасобами, засобами супутникового зв’язку та обладнанням криптографічного захисту;
модернізація системи ультракороткохвильового радіозв’язку, програмно-технічних комплексів різного призначення та підсистем з функціями оброблення інформації про осіб, які перетинають державний кордон, їх паспортних документів з використанням електронних носіїв інформації, у тому числі з функцією біометричного контролю;
удосконалення складових частин інтегрованої інформаційно-телекомунікаційної системи “Гарт” та модернізація інтегрованої міжвідомчої інформаційно-телекомунікаційної системи “Аркан” щодо контролю осіб, транспортних засобів та вантажів, які перетинають державний кордон;
розгортання в органах охорони державного кордону мобільних автоматизованих робочих місць з доступом до баз даних, сучасної системи відеоспостереження, спеціальної телекомунікаційної системи;
запровадження системи електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису, сучасних комплексів криптографічного захисту інформації, новітніх засобів спеціального зв’язку на рухомих об’єктах та механізмів кібербезпеки в інформаційно-телекомунікаційних системах.
Посилення оперативно-розшукової діяльності Держприкордонслужби забезпечуватиметься шляхом:
розширення повноважень оперативно-розшукових підрозділів та підвищення ефективності їх діяльності;
реформування організаційної структури оперативно-розшукових підрозділів;
формування інтегрованих, захищених інформаційно-пошукових баз даних оперативно-розшукових підрозділів;
удосконалення відомчої системи кримінального аналізу, визначення механізму та запровадження використання результатів кримінального аналізу в кримінальному судочинстві;
створення дієвого механізму оперативного співробітництва з правоохоронними органами на національному та міжнародному рівні, зокрема у сфері обміну інформацією, проведенні спільних оперативних заходів;
удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення оперативно-розшукової діяльності;
підготовки особового складу оперативно-розшукових підрозділів з питань протидії транскордонній організованій злочинності за відповідними стандартами правоохоронних органів європейських держав.
Для уніфікації та технічного переоснащення органів та підрозділів Держприкордонслужби сучасними зразками озброєння, військової техніки і системами спостереження і контролю передбачається:
оснащення прикордонних органів спеціальною автомобільною технікою, засобами електронно-оптичного, тепловізійного та інших видів спостереження;
модернізація літальних апаратів для покращення їх льотно-експлуатаційних характеристик та оновлення парку авіаційної техніки з використанням легких патрульних літаків та вертольотів, оснащених сучасним обладнанням для висвітлення обстановки, а також економічних літаків та вертольотів середнього класу;
оновлення парку інженерної техніки і технічних засобів охорони державного кордону, засобів його інженерного облаштування та утримання;
удосконалення системи технічного обслуговування та ремонту технічних засобів, утворення пересувних ремонтних підрозділів;
запровадження безпілотних авіаційних систем для охорони державного кордону.
Посилення системи безпеки державного кордону планується здійснити шляхом:
розроблення та впровадження нових технологій охорони державного кордону;
визначення ефективної функціональної структури підрозділів охорони державного кордону з урахуванням реальної та прогнозованої обстановки на державному кордоні;
удосконалення механізмів контролю за додержанням прикордонного режиму, координації діяльності державних органів з питань додержання режимів на державному кордоні та в контрольних пунктах в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї;
організації та проведення міжвідомчих і міжнародних прикордонних операцій з урахуванням європейських стандартів;
підвищення ефективності діяльності діючих та утворення нових громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону;
залучення громадських організацій до охорони державного кордону.
Для удосконалення механізму залучення в мирний час підрозділів Збройних Сил, Національної гвардії та правоохоронних органів у мирний час до посилення охорони державного кордону та суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні, припинення збройних та інших провокацій на державному кордоні передбачається:
врегулювання на законодавчому рівні порядку та способів залучення підрозділів Збройних Сил, Національної гвардії та правоохоронних органів до виконання завдань з посилення охорони державного кордону та суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні, припинення збройних та інших провокацій на державному кордоні в мирний час і за межами району проведення антитерористичної операції;
проведення спільних навчань щодо виконання завдань з посилення охорони державного кордону, суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні, припинення збройних та інших провокацій на державному кордоні.
Впровадження європейських норм і стандартів прикордонного контролю планується здійснити шляхом:
створення в пунктах пропуску через державний кордон підсистем з функціями оброблення інформації про осіб, які перетинають державний кордон, та їх паспортних документів з використанням електронних носіїв інформації, у тому числі з функцією біометричного контролю;
забезпечення доступу прикордонників, які здійснюють прикордонний контроль в пунктах пропуску через державний кордон, до баз даних правоохоронних органів та Міжнародної організації кримінальної поліції — Інтерполу;
модернізації системи автоматизованої ідентифікації іноземців та осіб без громадянства, яким відмовлено у праві в’їзду в Україну в пунктах пропуску через державний кордон;
запровадження систем управління рухом транспортних засобів та “єдиного вікна” в міжнародних пунктах пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення;
розгортання мережі судово-експертних установ (підрозділів) експертної служби Держприкордонслужби із судової експертизи паспортних документів, які згідно із законодавством використовуються під час перетинання державного кордону.
Для формування та забезпечення розвитку підрозділів швидкого реагування передбачається:
утворення підрозділів швидкого реагування, оснащення їх сучасними зразками озброєння, військової та спеціальної техніки;
нарощування бойової і мобільної спроможності з урахуванням цільового призначення, створення запасів необхідних ресурсів для відновлення боєздатності;
удосконалення порядку дій підрозділів швидкого реагування, підвищення рівня їх боєздатності.
Забезпечення розвитку Морської охорони Держприкордонслужби, модернізація та оновлення її корабельно-катерного складу передбачає:
удосконалення механізму здійснення контролю за плаванням і перебуванням українських та іноземних невійськових суден і військових кораблів у територіальному морі, внутрішніх водах, а також під час стоянки суден у портах України;
організацію спільного несення служби на морських та річкових ділянках з морською (береговою) охороною держав — членів Європейського Союзу;
удосконалення організаційної структури Морської охорони Держприкордонслужби та формування сучасної системи управління її силами та засобами;
визначення механізму взаємодії Морської охорони Держприкордонслужби та Військово-Морських Сил Збройних Сил, органів та підрозділів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких пов’язана з водними об’єктами;
поетапне оновлення корабельно-катерного складу Морської охорони Держприкордонслужби, проведення його модернізації шляхом оснащення сучасними зразками озброєння і техніки;
визначення порядку застосування корабельно-катерного складу Морської охорони Держприкордонслужби для комплексного прикриття морських напрямків та охорони Азово-Чорноморського узбережжя з урахуванням актуальних загроз національній безпеці;
запровадження сучасного обладнання для висвітлення надводної обстановки, систем передачі інформації про морську обстановку в форматі “корабель — корабель”, “корабель — берег”;
запровадження використання для охорони державного кордону безпілотних плавальних засобів;
формування сучасної системи матеріально-технічного забезпечення Морської охорони Держприкордонслужби.
Для модернізації системи управління Держприкордонслужби та удосконалення взаємодії з іншими органами, що входять до складу сектору безпеки і оборони, передбачається:
проведення децентралізації системи управління;
організація спільного реагування на кризові ситуації;
розширення функціональних можливостей Головного центру управління службою Держприкордонслужби, вдосконалення його діяльності та організації взаємодії з Головним ситуаційним центром України, Антитерористичним центром при СБУ та відомчими ситуаційними центрами;
впровадження сучасних інформаційних технологій у систему управління та забезпечення захисту інформаційних ресурсів;
забезпечення наукового супроводження розвитку Держприкордонслужби.
Розширення прикордонного та міжнародного співробітництва передбачає вдосконалення його форм та способів разом з:
прикордонними службами та правоохоронними органами держав — членів Європейського Союзу, ГУАМ, Республіки Білорусь та інших держав;
Європейською агенцією з питань управління оперативним співробітництвом на зовнішніх кордонах держав — членів Європейського Союзу;
Міжнародною організацією кримінальної поліції — Інтерполом, Європейським поліцейським офісом та іншими міжнародними правоохоронними установами;
Консультативною місією Європейського Союзу з реформування сектору цивільної безпеки України та Місією Європейської Комісії з надання допомоги в питаннях кордону в Україні та Республіці Молдова;
Організацією Об’єднаних Націй та її органами, зокрема Управлінням Верховного комісара ООН у справах біженців, інституціями Організації Північно-Атлантичного договору, Організацією з безпеки і співробітництва в Європі, Міжнародною організацією з міграції, Міжнародним центром розвитку міграційної політики, іншими міжнародними організаціями та установами.
Забезпечення розвитку прикордонної інфраструктури передбачає:
участь у завершенні правового оформлення державного кордону;
інженерно-технічне та фортифікаційне облаштування державного кордону, місць дислокації прикордонних підрозділів, несення служби прикордонних нарядів з урахуванням існуючих та потенційних воєнних загроз;
відведення органам Держприкордонслужби земельних ділянок під її інфраструктуру та інженерно-технічне облаштування державного кордону, отримання правовстановлюючих документів на них та нерухоме майно;
створення системи раннього виявлення загроз в акваторії Азово-Чорноморського узбережжя та басейнів річок Дніпро і Дунай;
оснащення пунктів пропуску через державний кордон технічними системами контролю, в тому числі комплексами виявлення ядерних і радіоактивних матеріалів, їх модернізацію;
розгортання пунктів тимчасового базування угруповань Морської охорони Держприкордонслужби на Азово-Чорноморському узбережжі;
формування вздовж державного кордону мережі авіаційних підрозділів, що використовують легку авіаційну техніку;
будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів житлового та спеціального призначення;
розширення фонду службового житла для особового складу Держприкордонслужби в населених пунктах за місцем дислокації органів та підрозділів охорони державного кордону;
приведення відомчої системи тримання осіб, затриманих за порушення вимог законодавства з прикордонних питань, до міжнародних стандартів.
Формування сучасної системи логістики, ефективного управління матеріальними ресурсами планується забезпечити шляхом:
розроблення нових підходів до визначення порядку забезпечення матеріальними ресурсами органів та особового складу Держприкордонслужби, раціоналізації фінансових витрат на їх утримання;
забезпечення своєчасного і якісного ремонту озброєння, військової та спеціальної техніки, утримання її в боєздатному стані;
оптимізації структури органів матеріально-технічного забезпечення Держприкордонслужби та реформування системи управління матеріальними ресурсами;
удосконалення відомчої системи медичного забезпечення, реабілітації та санаторно-курортного лікування особового складу Держприкордонслужби;
оснащення органів Держприкордонслужби сучасними засобами евакуації;
удосконалення механізму закупівель та залучення юридичних та фізичних осіб на договірній основі (аутсорсинг) до матеріально-технічного забезпечення;
запровадження автоматизованої системи контролю за станом матеріально-технічного забезпечення, приведення обсягів військового майна непорушних запасів у відповідність з реальними потребами;
визначення та встановлення обґрунтованих норм речового та продовольчого забезпечення особового складу Держприкордонслужби.
Для удосконалення системи підготовки, комплектування, роботи з особовим складом Держприкордонслужби, його соціального захисту передбачаються:
реалізація екстериторіального і територіального принципів комплектування особового складу;
децентралізація системи управління особовим складом;
створення та запровадження системи професійної компетентності;
розроблення механізму підготовки спеціалістів за державним замовленням у навчальних закладах Міноборони, МВС та СБУ, а також навчальних закладах Держприкордонслужби;
забезпечення підготовки особового складу Держприкордонслужби у навчальних закладах Держприкордонслужби з урахуванням загроз прикордонній безпеці;
задоволення кадрових потреб органів та підрозділів Держприкордонслужби в правоохоронній сфері, сферах телекомунікації, психології та кінології;
запровадження методики вивчення особистості та формування психологічної готовності до дій у кризових ситуаціях;
розроблення механізму соціально-психологічної та фізичної реабілітації військовослужбовців Держприкордонслужби, надання допомоги їм і членам їх сімей;
впровадження європейських стандартів у систему підготовки та
роботи з особовим складом Держприкордонслужби, забезпечення обміну досвідом з навчальними закладами правоохоронних органів України та держав — членів Європейського Союзу;
розроблення механізму протидії негативному інформаційному впливу на особовий склад Держприкордонслужби та удосконалення професійної підготовки у сфері інформаційної безпеки;
поліпшення фінансового забезпечення особового складу Держприкордонслужби.
Підвищення ефективності системи запобігання та протидії корупції передбачає:
розроблення та впровадження методики проведення оцінки корупційних ризиків у діяльності Держприкордонслужби, визначення корупційних факторів, що їх зумовлюють;
удосконалення системи запобігання проявам корупції та запровадження комплексних технологій протидії корупції в оперативно-службовій діяльності Держприкордонслужби;
формування в особового складу Держприкордонслужби нетерпимості до корупції, підвищення рівня правової свідомості;
створення мотиваційних передумов для зменшення корупційних проявів;
дослідження ефективності запроваджених механізмів виявлення і запобігання проявам корупції;
удосконалення механізму поширення інформації про протидію корупції;
залучення громадськості до формування, реалізації та проведення моніторингу антикорупційної політики в Держприкордонслужбі;
організацію взаємодії з іншими державними органами та підрозділами прикордонних органів суміжних держав щодо боротьби з корупцією.
Забезпечення відкритості та прозорості діяльності Держприкордонслужби передбачає:
формування позитивного іміджу Держприкордонслужби;
оперативне висвітлення в засобах масової інформації відомостей про діяльність Держприкордонслужби та розбудову державного кордону;
розповсюдження інформаційних матеріалів про порядок перетинання державного кордону та про заходи, які вживає Держприкордонслужба для підвищення рівня комфорту осіб під час перетинання державного кордону;
формування ефективного механізму комунікації з громадськістю та використання її потенціалу для реалізації державної політики у сфері охорони державного кордону;
створення системи внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту в органах Держприкордонслужби з урахуванням європейського досвіду;
розроблення дієвих механізмів контролю за діяльністю особового складу органів та підрозділів Держприкордонслужби;
сприяння діяльності Громадської ради Адміністрації Державної прикордонної служби та вдосконалення шляхів співпраці з профспілковою, ветеранською та іншими громадськими організаціями;
забезпечення ефективного функціонування служби “Довіра”, розширення її функціональних можливостей.
Очікувані результати
Очікувані результати реалізації Стратегії на близьку (до кінця 2017 року) та середню перспективу (до кінця 2020 року) зазначені в переліку індикаторів згідно з додатком.
Фінансове забезпечення реалізації Стратегії
Джерелами фінансування реалізації Стратегії є кошти державного бюджету, міжнародна технічна допомога та інші джерела, не заборонені законодавством.
Наукове супроводження реалізації Стратегії
Наукове супроводження реалізації Стратегії здійснюватиме Науково-дослідний інститут Держприкордонслужби.
Механізм реалізації Стратегії
Реалізація Стратегії здійснюватиметься шляхом виконання актів законодавства, а також розроблення нових актів, необхідних для розвитку Держприкордонслужби, та проведення моніторингу стану її розвитку.
_____________________
Додаток
до Стратегії
ПЕРЕЛІК
індикаторів, на досягнення прогнозованих значень яких спрямована
Стратегія розвитку Державної прикордонної служби
Найменування індикатора |
Значення індикатора |
|
---|---|---|
на близьку перспективу (2017 рік) |
на середню перспективу (2020 рік) |
|
Рівень створення системи інженерно-технічного облаштування українсько-російського державного кордону, відсотків |
40 |
100 |
Рівень висвітлення надводної обстановки на морській ділянці державного кордону, відсотків |
100 (великі цілі), 80 (середні цілі), |
100 (великі та середні цілі), |
Протяжність ділянок відповідальності підрозділів охорони українсько-російського державного кордону, кілометрів |
35 |
30 |
Результати проведеного аналізу ризиків, відсотків |
20 |
30 |
Результати здійснених оперативно-розшукових заходів, відсотків |
25 |
35 |
Частка сплачених правопорушниками штрафів, накладених у вигляді адміністративних стягнень органами та підрозділами охорони державного кордону, відсотків |
82 |
90 |
|
|
|
Запровадження спільного патрулювання державного кордону з прикордонними органами |
Республіка Молдова, Республіка Польща, Угорщина, Словацька Республіка |
Республіка Молдова, Республіка Польща, Угорщина, Словацька Республіка, Румунія, Республіка Білорусь |
Запровадження спільного контролю осіб, транспортних засобів і вантажів у пунктах пропуску через державний кордон |
пункти пропуску через державний кордон:
Рава-Руська — Хребенне, Малий Березний — Убля — із Словацькою Республікою Нові Яриловичі — Нова Гута — з Республікою Білорусь Кучурган — Первомайськ — з Республікою Молдова |
пункти пропуску через державний кордон: Ужгород — Вишнє-Нємецьке — із Словацькою Республікою Надьходож — Надьпаладь — з Угорщиною Біла Церква — Сігет Мармацієй, Шибене — Поєніле-де-суб-Мунте — з Румунією Маяки — Удобне — Паланка — з Республікою Молдова |
Кількість додатково розгорнутих контактних (консультативних) пунктів на державному кордоні |
два — з Республікою Молдова, |
один — з Угорщиною, два — з Республікою Білорусь |
Кількість утворених підрозділів швидкого реагування |
три (у складі 500 осіб) |
шість (у складі 500 осіб) або три (у складі 500 осіб) та один (у складі 1500 осіб) |
Кількість відділів оперативно-розшукової спрямованості |
29 |
48 |
Кількість оперативно-розшукових підрозділів з протидії тероризму |
п’ять |
шість |
Кількість утворених підрозділів експертної служби |
два |
п’ять |
Рівень організації каналів передачі даних за допомогою засобів проводового, безпроводового доступу до телекомунікаційних мереж, а також супутникового зв’язку, відсотків |
85 |
100 |
Рівень заміни обладнання автоматичних телефонних станцій на сучасне цифрове обладнання ІР-телефонії, відсотків |
20 |
100 |
Рівень забезпечення органів та підрозділів охорони державного кордону сучасними короткохвильовими радіозасобами, відсотків |
30 |
100 |
Рівень оснащення органів охорони державного кордону спеціальними комплексними інформаційно-телекомунікаційними апаратними, відсотків |
50 |
100 |
Рівень модернізації системи ультракороткохвильового радіозв’язку, відсотків |
25 |
100 |
Рівень забезпечення кораблів Морської охорони Держприкордонслужби сучасними цифровими короткохвильовими і ультракоротко-хвильовими радіозасобами, засобами супутникового зв’язку та обладнанням криптографічного захисту, відсотків |
70 |
100 |
|
|
|
Рівень модернізації інтегрованої інформаційно-телекомунікаційної системи “Гарт”, відсотків |
60 |
100 |
Рівень модернізації підсистем з функціями оброблення інформації про осіб, які перетинають державний кордон, та їх паспортних документів з використанням електронних носіїв інформації, у тому числі з функцією біометричного контролю, відсотків |
60 |
100 |
Рівень забезпечення доступу особового складу Держприкордонслужби в пунктах пропуску через державний кордон до баз даних правоохоронних органів та Міжнародної організації кримінальної поліції — Інтерполу, відсотків |
100 |
|
Рівень впровадження в органах охорони державного кордону системи відеоспостереження, відсотків |
65 |
100 |
Рівень запровадження системи електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису, відсотків |
30 |
100 |
Рівень модернізації інтегрованої міжвідомчої інформаційно-телекомунікаційної системи “Аркан” щодо контролю осіб, транспортних засобів та вантажів, які перетинають державний кордон, відсотків |
40 |
100 |
Рівень модернізації програмно-технічних комплексів та автоматизованих робочих місць з доступом до баз даних, відсотків |
65 |
100 |
Рівень запровадження сучасних комплексів криптографічного захисту інформації в органах Держприкордонслужби, відсотків |
75 |
100 |
Рівень впровадження новітніх засобів спеціального зв’язку на рухомих об’єктах Держприкордонслужби, відсотків |
50 |
100 |
Рівень розгортання спеціальної телекомунікаційної системи для криптографічного захисту службової інформації, відсотків |
30 |
100 |
Рівень модернізації авіаційної техніки, відсотків |
40 |
100 |
Кількість авіаційних підрозділів, що використовують легку авіаційну техніку |
три |
дев’ять |
Оновлення авіаційної техніки |
три легких патрульних літаки, |
чотири легких патрульних літаки, |
Оновлення корабельно-катерного складу Морської охорони Держприкордонслужби |
один катер 1 рангу, два катери |
один корабель 2 рангу, два кораблі |
|
|
|
Кількість нових пунктів тимчасового базування угруповань Морської охорони Держприкордонслужби |
два — на узбережжі Азовського моря (Маріуполь, Бердянськ) два — на узбережжі Чорного моря (Скадовськ, Очаків) |
один — на узбережжі Азовського моря (Генічеськ) три — на узбережжі Чорного моря (Южний, Іллічівськ, Усть-Дунайськ) один — на р. Дністер (Білгород-Дністровський) два — на р. Дунай (Вилкове, Рені) |
Забезпечення для охорони державного кордону безпілотними плавальними засобами загонів Морської охорони Держприкордонслужби |
один — Ізмаїльський навчально-тренувальний загін три — Маріупольський загін
|
сім — Одеський загін |
Співвідношення екстериторіального та територіального принципу добору та комплектування особовим складом Держприкордонслужби, відсотків |
15 |
більш як 50 |
Обсяг забезпечення щорічної підготовки спеціалістів у навчальних закладах Держприкордонслужби, осіб |
410 — за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра у Національній академії Держприкордонслужби 105 — за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра у Національній академії Держприкордонслужби 1580 — у навчальних центрах Держприкордонслужби |
410 — за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра у Національній академії Держприкордонслужби 105 — за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра у Національній академії Держприкордонслужби 1580 — у навчальних центрах Держприкордонслужби |
Обсяг забезпечення щорічної підготовки спеціалістів за державним замовленням у навчальних закладах, осіб |
60 — Міноборони, 10 — МВС, |
90 — Міноборони, 15 — МВС, |
|
|
|
Рівень забезпечення органів Держприкордонслужби транспортними засобами, спеціальною та інженерною технікою, відсотків |
80 |
100 |
Рівень забезпечення органів охорони державного кордону транспортними засобами, які перебувають в експлуатації до п’яти років, відсотків |
22 |
30 |
Рівень забезпечення органів охорони державного кордону засобами тепловізійного та оптичного спостереження, відсотків |
90
|
100 |
Кількість пересувних ремонтних майстерень |
два (у Східному та Південному регіональних управліннях) |
п’ять (у всіх регіональних управліннях) |
Рівень запровадження автоматизованої системи контролю за станом ресурсного забезпечення, відсотків |
30 |
100 |
Рівень залучення юридичних та фізичних осіб на договірній основі (аутсорсинг) до матеріально-технічного забезпечення, відсотків |
30 |
100 |
Кількість сформованих мобільних польових госпіталів |
|
один |
Кількість медико-реабілітаційних центрів |
один |
два |
Рівень проходження особовим складом поглибленого медичного обстеження, відсотків |
95 |
100 |
Рівень забезпечення особового складу службовим житлом, відсотків |
75 |
85 |
Рівень довіри громадян до Держприкордонслужби, відсотків |
63 |
70 |
_____________________