Обґрутування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Простирадло; Наволочка; Подушка»

НАЗАД
08 квiтня 2024 11:03

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним ​закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Код ДК 021-2015: 39510000-0: «Вироби домашнього текстилю» (Лот №1 Простирадло. Наволочка; Лот №2 Подушка).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-02-001318-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Код ДК 021-2015: 39510000-0: «Вироби домашнього текстилю»

(Лот №1 Простирадло. Наволочка; Лот №2 Подушка)

По Лоту №1 Простирадло. Наволочка

№ з/п

Наймену-вання предмета закупівлі

Од. виміру

Загальна кількість

Ціна за од. не повинна перевищу-вати, грн.

з ПДВ

Вимоги до предмета закупівлі

Термін виконання договору

1

Простирадло

шт

50 000

128,80

Простирадло – згідно з ТС А01XJ.02125-189:2019 (01) вид 1.

Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.02125-189:2019 (01) та містити надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період

з 01.05.2024 по 31.05.2024 – 25 000 шт

з 01.06.2024 по 30.06.2024 – 25 000 шт

2

Наволочка

шт

25 000

41,94

Наволочка – згідно з ТС А01XJ.13681-220:2019 (01) тип 1/вид 1.

Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.13681-220:2019 (01) та містити надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період

з 01.05.2024 по 31.05.2024 – 25 000 шт

По Лоту № 2 Подушка

№ з/п

Наймену-вання предмета закупівлі

Од. виміру

Загальна кількість

Ціна за од. не повинна перевищу-вати, грн.

з ПДВ

Вимоги до предмета закупівлі

Термін виконання договору

1

Подушка

шт

5 000

145,80

Подушка – згідно з Технічним описом від 18.09.2017 інв. № 191 тип 1/вид 2.

Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.2.5 Технічного опису від 18.09.2017 інв. № 191 та містити надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

з 01.05.2024 по 31.05.2024 – 2 000 шт

з 01.06.2024 по 30.06.2024 – 3 000 шт

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ПО ВСІМ ЛОТАМ:

Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів:

1. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником на кожну партію речового майна будуть надаватися: декларація про відповідність товару технічній документації (технічним умовам, описам, специфікаціям) за формою, визначеною ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; висновки (протоколи) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину (матеріали), які використані для виготовлення речового майна, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей; сертифікати відповідності, якщо їх отримання є обов’язковим, згідно з чинним законодавством (оригінали або завірені копії).

2. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що запропоновані учасником товари виготовлені відповідно до:

По Лоту №1 Простирадло - ТС А01XJ.02125-189:2019 (01) вид 1.; наволочка - ТС А01XJ.13681-220:2019 (01) тип 1/вид 1. Такий гарантійний лист також повинен містити інформацію про те, що маркування виробу (простирадло) відповідатиме вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.02125-189:2019 (01) та містить надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період; маркування виробу (наволочка) відповідатиме вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.13681-220:2019 (01) та містить надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

По Лоту №2 Подушка - згідно з Технічним описом від 18.09.2017 інв. № 191 тип 1/вид 2. Такий гарантійний лист також повинен містити інформацію про те, що маркування виробу відповідатиме вимогам п.2.5 Технічного опису від 18.09.2017 інв. № 191 та містити надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

3. По Лоту №1 Простирадло. Наволочка - Гарантійний строк зберігання 5 років з дати виготовлення при умові дотримання умов транспортування і зберігання, а строк експлуатації не менше одного року з дати її початку, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.

По Лоту № 2 Подушка - Гарантійний строк зберігання 5 років з дати виготовлення при умові дотримання умов транспортування і зберігання, а строк експлуатації не менше 2 років з дати її початку, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.

4. Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного Додатку 3 або у вигляді довідки в довільній формі.

5. Оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у тендерній документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 8 217 500,00грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 217 500,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з найнижчих цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси