Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Окуляри-маски захисні»

НАЗАД
06 березня 2024 09:13

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним ​закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021-2015: 33735100-2 «Захисні окуляри» (окуляри-маски захисні).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-29-010207-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

«Код ДК 021-2015: 33735100-2 «Захисні окуляри» (окуляри-маски захисні).

№ з/п

Найменування

предмета закупівлі

Кіл-ть, штук

Ціна за од. (не більше), грн.

з ПДВ

Відповідність нормативним документам

Строки поставки

1.

Окуляри-маски захисні

20000

1741,50

згідно з ТС А01XJ.32012-188:2019 (01) вид 2. Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.32012- 188:2019 (01) та містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

11500 шт до

30.04.2024

2500 шт до

31.05.2024

5000 шт до

30.06.2024

1000 шт до

30.09.2024

Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів:

1. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником на кожну партію речового майна будуть надаватися: декларація про відповідність товару технічній документації (технічним умовам, описам, специфікаціям) за формою, визначеною ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; висновки (протоколи) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину (матеріали), які використані для виготовлення речового майна, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей; сертифікати відповідності, якщо їх отримання є обов’язковим, згідно з чинним законодавством (оригінали або завірені копії).

2. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що запропоновані учасником товари виготовлені відповідно до: Окуляри-маски захисні - ТС А01XJ.32012-188:2019 (01) вид 2. Такий гарантійний лист також повинен містити інформацію про те, що маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.32012- 188:2019 (01) та містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

3. Гарантійний строк зберігання 5 років з дати виготовлення при умові дотримання умов транспортування і зберігання, а гарантійний строк експлуатації не менше одного року з дати її початку, у разі дотриманні умов експлуатації, транспортування і зберігання, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.

4. Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного (Додатку 2) або у вигляді довідки в довільній формі.

5. Оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у тендерній документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі. У разі надання даного гарантійного листа не від виробника, учасник у складі пропозиції також надає документальне підтвердження статусу офіційного представництва виробника в Україні / дилера/ дистриб’ютора запропонованого товару (лист або сертифікат або інший документ), виданий виробником.

Місце поставки: Київська обл., детальна інформація щодо місць поставки буде повідомлена Замовником лише Переможцю на етапі укладення/виконання договору про закупівлю.

Поставка: на умовах передбачених в проєкті Договору.

Товар має бути безпечним, а його технічні, якісні характеристики мають відповідати встановленим вимогам.

Товар має бути таким, що не перебував у експлуатації за своїм функціональним призначенням (новим).

Примітки:- у разі, якщо у даних технічних вимогах, чи в інших частинах тендерної документації йде посилання на конкретну марку чи фірму, виробника, патент, конструкцію або тип товару, що закуповується, то вважається, що технічні вимоги містять вираз: «або еквівалент».

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 34 830 000,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 34 830 000,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з найнижчих цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси