Обґрунтування технічних та якісних харктеристик предмета закупівлі «Послуги з заправки та відновлення картриджів до принтерів»

НАЗАД
08 лютого 2024 08:14

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення,

очікуваної вартості предмета закупівлі

(на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710

 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Замовник:

1.1. Найменування: Військова частина 2253.

1.2. Місце знаходження: м. Чернігів, вул. Квітнева, 3-В, 14026.

1.3. Код за ЄДРПОУ: 14321765

1.4. Категорія: Правоохоронний орган

2. Номер в Prozorro – UA-2024-02-05-012055-a

3. Здійснення закупівлі: Застосування процедури Відкриті торги з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та Закону України «Про публічні закупівлі».

4. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником – Послуги з заправки та відновлення картриджів до принтерів»  за кодом ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки  в кількості 254 послуг  на очікувану загальну вартість 48000,00 грн. (сорок вісім тисяч грн. 00 коп.) з врахуванням ПДВ, а саме:

№п/п

Послуга

Од.

виміру

Кіл-сть

 

1

Заправка  Картридж Canon і-sensys MF4550d

послуга

15

 

2

Заправка Картридж    Canon і-sensys MF 237 W

послуга

20

 

3

Заправка  Картридж Canon і-sensys LBP6230 dw

послуга

15

 

4

Заправка Картридж  Canon F166400

послуга

15

 

5

Заправка Картридж  EPSON L132

послуга

15

 

6

Заправка Картридж   Canon і-sensys MF3010

послуга

85

 

7

Заправка Картридж  Canon L11121E

послуга

15

8

Заправка Картридж   Canon і-sensys MF4410

послуга

4

9

Заправка Картридж  Laser HP LJ P1102

послуга

4

10

Заправка Картридж   Canon LBP 6030 B

послуга

18

11

Заправка Картридж  Canon LBP 2900 A

послуга

4

12

Заправка Картридж  HP Neverstop LJ 1200w

послуга

9

13

Заправка Картридж  Laser HP LJ Enterprise 600M602x

послуга

6

14

Відновлення картриджа  (№п/п 1-11)

послуга

23

15

Відновлення картриджа (№п/п 12-13)

послуга

6

ВСЬОГО

послуга

254

5. Джерело фінансування: Державний бюджет України – загальний фонд.

6. Очікувана вартість закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась,  затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020  № 275 (зі змінами) та наказом АДПСУ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» від 09.09.2019 року №480-АГ (зі змінами)

Відповідно до «Звіту про результати підсумкового моніторингу» від 01.02.2024 року, використовувалась методика -  метод порівняння ринкових цін на товари/послуги (очікувана вартість).

Проаналізовано інформацію про ціни відповідно письмових запитів цінових пропозицій, наданих суб’єктами господарювання, а саме: ФОП Литвинець В.О., код ЄДРПОУ3091101649; ФОП Залозний А.В., код ЄДРПОУ2958915672; ФОП Романова В.І., код ЄДРПОУ1952803882.

 Визначено найнижчу, очікувана, ціну по предмету закупівлі -  ФОП Литвинець В.О.

7. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Заправка картриджа включає в себе: послуги з розбору картриджа; очищення бункера від відпрацьованого тонеру; очищення світлочутливого барабана від спеченого тонеру; очищення ролику заряду і магнітного вала від паперового пилу і залишків тонеру; очищення від паперового пилу і залишків тонеру металевого ракеля і перевірки цілісності його пластикової вставки; очищення шестерень, заповнення новим порошком тонеру; збірки картриджа; перевірки цілісності електричних контактів; друку тестової сторінки; нанесення спеціального маркування з датою заправки на картриджі; наклеювання гарантійних пломб на бокових кришках картриджа (за погодженням).

Відновлення картриджа включає в себе: повний розбір картриджа, очищення всіх бункерів картриджа, заміна фотобарабану та ракеля; збірка картриджа; перевірка цілісності електричних контактів; заправка картриджа; друк тестової сторінки; нанесення спеціального маркування з датою відновлення; наклеювання гарантійних пломб на бокових кришках картриджа (за погодженням).

Місце надання послуг: адреса сервісного центру (конкретна адреса буде вказана при укладанні договора).

Послуги надаються в робочий час, в період з 9.00 по 18.00 години, за винятком вихідних і святкових днів.

Враховуючи умови воєнного стану в Україні та функції і завдання, що виконує Замовник в даних умовах, сервісні центри Виконавця мають знаходитись в м. Чернігові та/або в 20 кілометровій зоні від міста.

Кур’єрська доставка картриджів, які підлягають заправці та/або відновленню здійснюється Виконавцем за власний рахунок в дві сторони (від Замовника за адресою: Чернігівська область, м. Чернігів, (конкретна адреса буде зазначена в договорі) до сервісного центру Виконавця, і в зворотному напрямку після надання послуг).

Послуги надаються силами та засобами Виконавця, з використанням його матеріалів/комплектуючих. Матеріали/комплектуючі мають бути новими, справними, сумісними з вказаними в таблиці моделями принтерів

Якість послуг, які надаються, має відповідати нормам, стандартам якісним показникам і технічним вимогам, установленим чинними нормативними актами України й умовами цього Договору. Якість матеріалів/комплектуючих, якщо вони використовуються для надання послуг, повинна відповідати технічним умовам, виданим заводом-виробником таких матеріалів.

Строк (термін) надання послуг: до 30 листопада 2024 року включно. Заявка щодо надання послуги, здійснюється Замовником у будь-якій зрозумілій формі (телефонний дзвінок, передача повідомлення листом, передача повідомлення по факсу, передача повідомлення, надісланого на електронну адресу, інше). Після отримання заявки на заправлення/відновлення картриджів, послуга має бути надана Виконавцем протягом 2-х робочих днів.

Виконавець повертає заправлені (відновлені) картриджі із друкованими тестовими сторінками, що підтверджують якість друку. На тестовій сторінці, яка додається, не повинно бути дефектів зображення, розмитого або нечіткого зображення, плям, крапок, фону, у тому числі і на зворотному боці аркушу. Якість друку тексту не повинна відрізнятися від друку за допомогою оригінального картриджа з оригінальною заправкою.

Кожен заправлений та/або відновлений картридж повинен бути запакований у світлонепроникний пакет із чітким зазначенням маркування типу заправленого картриджа. В середині упаковки не повинно бути залишків фарбувального матеріалу (тонеру).

У разі виходу з ладу друкуючої техніки Замовника з причини неякісно заправленого/відновленого картриджа Виконавець відшкодовує Замовнику витрати на ремонт оргтехніки.

У разі, якщо картридж не підлягає подальшій заправці– він повертається Замовнику разом із відповідним актом.

Гарантія на заправку картриджів діє на весь період його використання впродовж всього ресурсу заправки.

Виконавець зобов'язується письмово повідомити Замовника про наявність особливих умов щодо наданих послуг, передбачених нормативно-правовими актами з питань стандартизації, якщо такі є, і надати зазначені акти Замовнику.

У разі надання неякісних послуг або при виникненні гарантійних випадків щодо якості послуг, Виконавець зобов’язаний за свій рахунок усунути дефекти (недоліки). Строк усунення дефектів (недоліків) становить 2 робочі дні з моменту отримання Виконавцем повідомлення (претензії) про неякісну послугу.

Замовник має право пред’явити Виконавцю вимогу/претензію по якості послуги протягом 5 робочих днів з дати виявлення недоліків. При виникненні претензій по якості послуги, або інших обставин, що перешкоджають нормальному використанню результатів послуги за призначенням (далі також – дефекти, недоліки), що трапилися з вини Виконавця, останній за свій рахунок повинен здійснити усунення дефектів та недоліків в строки -  2 робочі дні з моменту отримання Виконавцем повідомлення (претензії) про неякісну послугу.

Виконавець гарантує, що послуга буде відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. При наданні послуги Виконавець гарантує застосування заходів із захисту довкілля.

Виконавець несе усі витрати та ризики, пов’язані з наданням послуг та усуненням недоліків (у разі їх встановлення).

По завершенню надання послуги, Виконавець передає  Замовнику Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) та  рахунок на оплату. Ці документи є підставою для проведення розрахунку.

Протягом 3 робочих днів з моменту отримання Замовником Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг), Замовник зобов’язаний підписати та повернути його Виконавцеві або у цей же строк направити письмову мотивовану відмову від прийняття виконаних робіт/послуг.

У випадку немотивованої відмови від підписання або неповернення Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) Виконавцю, або неповідомлення про результати розгляду Акту, послуги по Договору, вважаються наданими Виконавцем належним чином та прийнятими Замовником у повному обсязі.

            В ціну послуг включені всі види платежів, зборів та податків, витрати пов'язані з наданням послуг (зокрема витрати з доставки картриджів від Замовника до сервісного центру Виконавця, і в зворотному напрямку, витрати на пакування/маркування заправлених/відновлених картриджів, витрати на запчастини/витратні матеріали тощо).

Розрахунки за послуги проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Виконавця після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату наданих послуг та підписання Сторонами акта наданих послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі послуг на свій реєстраційний рахунок.

Інші вимоги:

            Учасник не є таким, на якого поширюються обмеження, встановлені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.

Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, акти, рахунки і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.).

 

Популярні розділи та сервіси