Обґрунтування технічних та якісних харктеристик предмета закупівлі «Оброблені фрукти та овочі. Сухофрукти»

НАЗАД
01 лютого 2024 10:01

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

 

Предмет закупівлі: ДК 021:2015:15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Сухофрукти ДСТУ 8494:2015, ДСТУ 8471:2015).

1.  Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522), вул. Личаківська, 107, м. Львів, 79014; код за ЄДРПОУ — 14321771; категорія замовника — державна організація (установа, заклад).

2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Предмет закупівлі (товари): ДК 021:2015:15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Сухофрукти ДСТУ 8494:2015, ДСТУ 8471:2015).

3.  Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-31-002487-a.

       4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару:

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам

ДК 021:2015 – 15330000-0-Оброблені фрукти та овочі

Найменування

товару

 

Якісні характеристики товару

Од.

виміру

К-ть

1

Сухофрукти ДСТУ 8494:2015; ДСТУ 8471:2015.

Сухофрукти повинні відповідати вимогам ДСТУ 8494:2015, ДСТУ 8471:2015. Плоди засушені (яблука 50%, груші 25%, сливи 25%). Зовнішній вигляд: плоди сушені, повинні бути сухі, без зайвих домішок, без цвілі та ушкоджень шкідниками,без зайвої зовнішньої вологості, колір відповідний до даного виду фруктів, з чистою поверхнею, без плісняви, загнивання, запарювання.  Сухофрукти мають бути пружними та еластичними, не повинні містити домішки, не мають бути підгнилими чи підгорілими.

 Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам. Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, в тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори. Відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документами, затвердженим у встановленому законодавством порядку.

кг.

1300,00

 

Місце постачання: м. Львів, вул. Личаківська, 107

Загальні вимоги до поставки товару:

Кожна партія товару при поставці має супроводжуватися документами, що підтверджують її походження, безпечність та якість: копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або документ, що посвідчує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.

Тара та упаковка повинні бути виготовлені з матеріалів дозволених до використання.

Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання.

Постачання товару відбувається партіями (згідно заявок Замовника)  за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 107.

Транспортування товару здійснюється з дотриманням вимог наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні». Товар повинен постачатися  спеціалізованим  та відповідно обладнаним згідно з вимогами санітарних правил, нормативів та з дотриманням вимог щодо сумісності продуктів харчування. Не дозволяється постачання продуктів в забруднених транспортних засобах (із слідами вантажів, що перевозились раніше). Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. Поставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

Якість товару: у разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться  його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником.

Замовник має право вимагати у Постачальника проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачею результатів аналізу на руки Замовнику.

Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.

Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється партіями (частинами) за заявкою Замовника протягом 2024 року, на умовах укладеного договору. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.

Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної,  шляхом здійснення прямого банківського переведення.

Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом "або еквівалент".

Учасник повинен надати у складі пропозиції для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі наступні документи:

•        сертифікат (посвідчення) якості/відповідності на товар або експертний висновок.

Дата, підпис, ПІБ уповноваженої особи, завірений печаткою (за наявності)

Примітка:  Підписаний та завірений печаткою (у разі використання) Додаток 4 є документальним підтвердженням погодження Учасника з виконанням зазначених вимог та характеристик предмета закупівлі.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік по КЕКВ 2230 та становить 75 400,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 75 400,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначено відповідно до проведеного моніторингу цін щодо предмета закупівлі згідно вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480 – аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

 

Популярні розділи та сервіси