Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Вода питна бутильована»

НАЗАД
08 вересня 2023 13:19

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498): м. Київ, вул. Світла 6, 02121; код за ЄДРПОУ – 14321955; категорія замовника – військова частина.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода (Вода питна бутильована).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-04-012703-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідно до вимог,  визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Код ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода (Вода питна бутильована)

№ п/п

Назва

Од. виміру

Кількість

Вимоги до предмета закупівлі

1.

Вода питна бутильована

л

1 416 690

Вода питна бутильована негазована (питна вода призначена для
споживання людиною) за показниками якості повинна відповідати ДСТУ
7525:2014 «Вода питна. Вимоги та методи контролювання якості»,
нормативному документу на цей вид продукції (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO), Закону
України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових
продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів.
Вода питна повинна бути розлита у пляшки з ручкою (для пляшок менше
3,0 дм3 – без ручки) виготовлені з полімерних матеріалів та герметично закриті
кришками. Ємність пляшки – до 6,0 дм3 (включно). Для транспортування,
пляшки з водою повинні бути запаковані в поліетиленову плівку або інші
пакувальні матеріали та сформовані на піддони. Всі пакувальні матеріали
повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади
у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час
транспортування і зберігання.
Пляшки з водою повинні маркуватися за допомогою наклеювання
етикетки або типографським способом із зазначенням:
- найменування та адреси підприємства-виробника;
- назви води;
- кінцевої дати споживання або дату виробництва та строку придатності;
- умов зберігання;
- номера партії виробництва;
- номінальний об’єм (дм3, л);
- хімічний склад.
Маркування має бути виконане державною мовою згідно із законодавством України та може містити додаткову інформацію, визначену виробником.
Термін зберігання води питної бутильованої повинен становити не менше
3 місяців з дня її поставки на склад замовника.

Товар має відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам, а також  найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих в Україні та підтверджуватись зазначеними нижче документами. Товар має бути виготовленим у 2023 році.

На підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції:

1. Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку по конкретній позиції. Такий гарантійний лист також повинен містити повне найменування запропонованого Учасником товару, найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару.

2. Копію посвідчення про якість та/або декларації про відповідність, сертифіката про якість (відповідність), чинних на дату розкриття тендерних пропозицій. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції надається копія протоколу випробувань/висновок (дослідження) питної води (чинного на дату розкриття тендерних пропозицій) на відповідність національним/міжнародним/регіональним стандартам, який виданий атестованими лабораторіями підприємств питного водопостачання населення або установ та закладів державної санітарно-епідеміологічної служби України.

3. Учасник (або виробник) повинен мати потужності, що пройшли державну реєстрацію відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997р. (надати копію документу, підтверджуючого реєстрацію), а також копію сертифіката про посвідчення системи керуванню безпечністю харчових продуктів  ДСТУ ISO 2200:2019 Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі, виданий акредитованим НААУ органом з сертифікації.

4. Оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у тендерній документації та підтвердження щодо якості та відповідності запропонованого учасником товару до технічних вимог, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі  закупівель, найменування замовника та повну назву предмета закупівлі (запропонованого товару) . У разі надання даного гарантійного листа не від виробника, учасник у складі пропозиції також надає документальне підтвердження статусу офіційного представництва виробника в Україні / дилера/ дистриб’ютора запропонованого товару (лист або сертифікат або інший документ), виданий виробником.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2023 рік, становить 6 615 942,30  грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 615 942,30  грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість сформовано від найнижчої ціни проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019  № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму  воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси