Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Сумка-підсумок розкладна універсальна»

НАЗАД
11 квiтня 2024 13:43

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним ​закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Код ДК 021-2015: 18920000-4 «Сумки» (Сумка-підсумок розкладна універсальна).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-02-009374-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

«Код ДК 021-2015: 18920000-4 «Сумки» (Сумка-підсумок розкладна універсальна).

№ з/п

Найменування

предмета закупівлі

Кіл-ть, штук

Ціна за од. (не більше), грн.

з ПДВ

Відповідність нормативним документам

Строки поставки

1.

Сумка-підсумок розкладна універсальна

5000

420,00

згідно ТУ У 14.1-00034022- 077:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1) вид 3. Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.2.6. ТУ У 14.1- 00034022-077:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1) та містити надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

5000 до 30.06.24

Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів:

Гарантійний строк експлуатації предмета становить не менше одного року з дати початку експлуатації.

Гарантійний термін зберігання – 5 років від дати виготовлення при умові дотримання умов транспортування та зберігання.

Товар має бути безпечним, а його технічні, якісні характеристики мають відповідати встановленим вимогам.

Товар має бути таким, що не перебував у експлуатації за своїм функціональним призначенням (новим).

На підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції:

1. Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку, також вказати повне найменування виробника та країну походження такого товару.

2. Копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат/паспорт якості та/або копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність тощо).

Місце поставки: Київська обл., детальна інформація щодо місць поставки буде повідомлена Замовником лише Переможцю на етапі укладення/виконання договору про закупівлю.

Поставка: на умовах передбачених в проєкті Договору.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 2 100 000,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 100 000,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з найнижчих цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси