Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Сирі олії та тваринні і рослинні жири (Сало-шпик)»

НАЗАД
02 серпня 2023 09:39

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498): м. Київ, вул. Світла 6, 02121; код за ЄДРПОУ – 14321955; категорія замовника – військова частина.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним

закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015 - 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири (Сало-шпик).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-20-011925-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідно до вимог,  визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Код ДК 021:2015 - 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири (Сало-шпик)

№ п/п

Назва

Од. виміру

Кількість

Вимоги до предмета закупівлі

1.

Сало

кг

10 000

Сало-шпик солене повинне відповідати нормативному документу на цей вид продукції (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO), Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу  харчових продуктів.

Пласти (шматки) сала-шпик повинні бути прямокутної форми зі шкірою, краї рівні, поверхня чиста, без залишків щетини, без кровопідтікань, плям та забруднення. На поверхні можуть бути наявні кристали кухонної солі. Розріз поверхні сала-шпик має бути білого або біло-рожевого відтінку, без пожовтіння, потемнінь та іншого забарвлення, м’язові тканини, за наявності,  від сіро-рожевого до сіро-червоного забарвлення. Товщина пласта (шматка) у найтоншій його частині повинна становити не менше 35 мм. Запах – властивий якісному салу-шпику, без окиснення і згіркнення.

Сало-шпик повинне бути запаковане та вакуумоване в поліетиленові мішки (пакети) або мішки (пакети) з інших полімерних матеріалів вагою нетто від 1 до 3 кг. Для транспортування та зберігання сало-шпик повинно бути додатково запаковане в поліпропіленові мішки чи  картонні ящики граничною вагою нетто до 30 кг. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.

 Кожна пакувальна одиниця (мішки, пакети, ящики) маркується  за  допомогою нанесення фарби, трафарету, штампу, наклеювання  етикетки  із зазначенням:

- найменування продукції;

- найменування та адреси потужностей (об’єкта) виробництва;

- кінцевої дати споживання або дати виробництва та строк придатності;

- умов зберігання;

- калорійності та поживної цінності;

- номеру партії виробництва;

- маси нетто та брутто (кг).

Маркування має бути виконане державною мовою згідно із законодавством України та може містити додаткову інформацію, визначену виробником.

Термін придатності до споживання сала-шпику в день його постачання до замовника повинен становити не менше 90 діб при температурі зберігання не вищій ніж мінус 12 0С.

Товар має відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам та підтверджуватися зазначеними нижче документами.

Товар має бути виготовленим у 2023 році.

На підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції:

1. Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку по конкретній позиції. Такий гарантійний лист також повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару.

2. Копію експлуатаційного дозволу виробника, рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності виробника; документу, що підтверджує впровадження оператором ринку системи НАССР у виробника, чинних на дату розкриття пропозицій. У випадку, якщо виробником товару, який пропонується Учасником, є суб’єкт господарювання-нерезидент, то Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, визначені у цьому пункті, з урахуванням законодавства країни-реєстрації такого виробника.

3. Оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у тендерній документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі  закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі. У разі надання даного гарантійного листа не від виробника, учасник у складі пропозиції також надає документальне підтвердження статусу офіційного представництва виробника в Україні / дилера/ дистриб’ютора запропонованого товару (лист або сертифікат або інший документ), виданий виробником.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2023 рік, становить                1 150 000,00  грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 150 000,00  грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість сформовано від найнижчої ціни проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019  № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму  воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси