Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Сік яблучний, сік персиковий, сік апельсиновий, сік мультифруктовий (мультивітамінний)»

НАЗАД
19 березня 2024 08:45

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Код ДК 021-2015: 15320000-7 — «Фруктові та овочеві соки» (сік яблучний, сік персиковий, сік апельсиновий, сік мультифруктовий (мультивітамінний)).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-13-002580-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Код ДК 021-2015: 15320000-7 — «Фруктові та овочеві соки»

(сік яблучний, сік персиковий, сік апельсиновий, сік мультифруктовий (мультивітамінний)).

№ п/п

Назва

Од. виміру

Загальна кількість

Ціна за од.

(не більше),

грн. з ПДВ

Строк поставки

1

Сік яблучний

кг

74 100

29,10

з 01.04.2024 до 31.10.2024

2

Сік персиковий

кг

74 100

25,20

з 01.04.2024 до 31.10.2024

3

Сік апельсиновий

кг

74 100

25,68

з 01.04.2024 до 31.10.2024

4

Сік мультифруктовий (мультивітамінний)

кг

74 100

25,68

з 01.04.2024 до 31.10.2024

Місця поставки: Львівська обл., Закарпатська обл., Чернівецька обл., Волинська обл., Одеська обл., Вінницька обл., Рівненська обл., Харківська обл., Сумська обл., Житомирська обл, Чернігівська обл., Хмельницька обл., Київська обл., Черкаська обл. (не менше ніж 23 місця доставки).

Вимоги до соків фруктових (плодово-ягідних)

1. Сік фруктовий (плодово-ягідний) персиковий, мультивітамінний (мультифруктовий), яблучний, апельсиновий, повинен відповідати ДСТУ 7159:2010 «Консерви. Соки відновлені. Загальні технічні умови», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів.

2. Сік повинен бути розфасований у скляні банки місткістю не більше 3,0 дм3, що закупорюються металевими лакованими кришками або пакети з комбінованих матеріалів на основі паперу або картону, поліетиленової плівки і алюмінієвої фольги, чи на основі алюмінієвої фольги і полімерної плівки ємністю не більше 2,0 дм3. Всі пакувальні матеріали та тара повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України, забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.

3. Кожна пакувальна одиниця маркується за допомогою наклеювання етикетки або безпосереднього нанесення на тару типографським, літографським або іншим способом інформації визначеної ДСТУ 7159:2010 «Консерви. Соки відновлені. Загальні технічні умови».

Маркування має бути виконано державною мовою згідно із законодавством України та може містити додаткову інформацію, визначену виробником.

4. Термін придатності до споживання соку в день його постачання до замовника повинен становити не менше 10 місяців.

Загальні умови:

Місця поставки: детальна інформація щодо місць поставки та товароодержувачів буде повідомлена Замовником лише Переможцю на етапі укладення/виконання договору про закупівлю.

Поставка: на умовах передбачених в проекті Договору.

Товар має відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам, а також найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих в Україні та підтверджуватись зазначеними нижче документами.

У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості товару, що постачається, проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується на умовах договору.

На підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції:

1. Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає ДСТУ 7159:2010, підтвердження відповідності визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару.

2. Копії документів, які свідчать про якість на кожну позицію товару, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників, або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Допускається надання документів, вказаних у цьому пункті, виданий на попередні партії товару.

3. Копія експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» (чинного на дату розкриття пропозицій).

4. Копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій).

5. Якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає лист від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки визначеного Замовником товару, його кількості, можливість поставки товару протягом строків, визначених у документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару до вимог Замовника.

Також, лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить
7 829 406,00 грн (сім мільйонів вісімсот двадцять дев’ять тисяч чотириста шість гривень 00 копійок) з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: становить – 7 829 406,00 грн (сім мільйонів вісімсот двадцять дев’ять тисяч чотириста шість гривень 00 копійок) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмету закупівлі формувалась за результатом проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби» на підставі ціни рекомендованої листом Адміністрації Державної прикордонної служби України від 11.03.2024 №17/15626-24-Вих.

Популярні розділи та сервіси