Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»

НАЗАД
13 жовтня 2023 11:16

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру

бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне

використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі (товар): стільці офісні

за кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них"

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 2144 (7 прикордонний Карпатський загін), м.Львів, вул.Личаківська 74, код за ЄДРПОУ — 14321653. 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): стільці офісні за кодом ДК 021:2015 - 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них".

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-25-001067-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару.

Найменування товару

Якісні характеристики товару

Од. виміру

К-ть

1

Стілець офісний ISO С-11 чорний або еквівалент

Висота сидіння — 470 мм.; Транспортувальний стан:  зібраний;

Вид: стілець ISO (ІЗО, ІСО);

Матеріал каркаса: метал;

Колір каркаса: чорний;

Стиль: класика;

Колір оббивки: чорний;

Гарантія: 12 міс;

Наповнювач: пінополіуретан;

Оббивка: тканина;

Конструкція: без коліс, без підлокітників, на ніжках, із спинкою;

Ширина: 535 мм;

Висота: 875 мм;

Глибина: 620 мм.

шт

30

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок загального фонду .

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 31950,00 грн. у тому числі  ПДВ/без ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до вимог наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на товари.

Популярні розділи та сервіси