Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Шкарпетки літні трекінгові; Шкарпетки зимові трекінгові»

НАЗАД
22 березня 2024 10:13

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним ​закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Код ДК 021-2015: 18310000-5: «Спідня білизна» (Шкарпетки літні трекінгові (тип 1). Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2)).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-19-003529-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Код ДК 021-2015: 18310000-5: «Спідня білизна»

(Шкарпетки літні трекінгові (тип 1). Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2))

№ з/п

Наймену-вання предмета закупівлі

Од. виміру

Загальна кількість

Ціна за од. не повинна перевищу-вати, грн.

з ПДВ

Вимоги до предмета закупівлі

Термін виконання договору

1

Шкарпетки літні трекінгові (тип 1)

пар

150 000

42,90

Шкарпетки літні трекінгові – згідно з ТС А01XJ.37739-360:2022 (01). Сезонність використання – тип 1, кольори предмета та написів – тип 1. Відповідно до підпунктів 3.1.5 та 3.1.7 ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) напис приналежності до військового формування «ЗСУ» замінити на «ДПСУ».

Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.2 ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) та містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

з 01.04.2024 по 30.04.2024 – 50 000 пар

з 01.05.2024 по 31.05.2024 – 50 000 пар

з 01.06.2024 по 30.06.2024 – 50 000 пар

2

Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2)

пар

25 000

61,75

Шкарпетки зимові трекінгові – згідно з ТС А01XJ.37739-360:2022 (01). Сезонність використання – тип 2, кольори предмета та написів – тип 2. Відповідно до підпунктів 3.1.5 та 3.1.7 ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) напис приналежності до військового формування «ЗСУ» замінити на «ДПСУ».

Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.2 ТС А01XJ.37739-360:2022 (01) та містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

з 01.08.2024

по 31.08.2024 – 25 000 пар

Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів:

1. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником на кожну партію речового майна будуть надаватися: декларація про відповідність товару технічній документації (технічним умовам, описам, специфікаціям) за формою, визначеною ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; висновки (протоколи) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину (матеріали), які використані для виготовлення речового майна, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей; сертифікати відповідності, якщо їх отримання є обов’язковим, згідно з чинним законодавством (оригінали або завірені копії).

2. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що запропоновані учасником товари виготовлені відповідно до: шкарпетки літні трекінгові (тип 1) - ТС А01XJ.37739-360:2022 (01), сезонність використання – тип 1, кольори предмета та написів – тип 1; шкарпетки зимові трекінгові (тип 2) - ТС А01XJ.37739-360:2022 (01), сезонність використання – тип 2, кольори предмета та написів – тип 2. Такий гарантійний лист також повинен містити інформацію про те, що маркування виробу відповідатиме вимогам п.3.2 цих ТС та містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

3. Гарантійний термін зберігання 5 років з дати виготовлення при умові дотримання умов транспортування і зберігання, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.

4. Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного Додатку 3 або у вигляді довідки в довільній формі.

5. Оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у тендерній документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі. У разі надання даного гарантійного листа не від виробника, учасник у складі пропозиції також надає документальне підтвердження статусу офіційного представництва виробника в Україні / дилера/ дистриб’ютора запропонованого товару (лист або сертифікат або інший документ), виданий виробником.

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить

7 978 750,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 978 750,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з найнижчих цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси