Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Рукавчики тактичні»

НАЗАД
02 серпня 2023 10:02

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498): м. Київ, вул. Світла 6, 02121; код за ЄДРПОУ – 14321955; категорія замовника – військова частина.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Рукавички тактичні.  Код ДК 021:2015 – 18420000-9 «Аксесуари для одягу».

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-29-010370-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Рукавички тактичні.

Код ДК 021:2015 – 18420000-9 «Аксесуари для одягу».

№ з/п

Найменування

товару

Одиниця виміру, кількість

Вимоги до товару

1.

Рукавички тактичні

5 000 пар

ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною №1,

вид 2.

Маркування виробу повинно відповідати вимогам цієї ТС та мати посилання на власність Державної прикордонної служби України

Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів:

- Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником будуть надаватися: висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на готовий виріб, сертифікат/паспорт якості.   

- Гарантійний лист у довільній формі, про те, що запропонований учасником товар виготовлений відповідно до ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною №1, вид 2. Постачання товару здійснюється Учасником, відповідно до заявок (замовлень) Замовника.

Місце поставки: Київська область, детальна інформація щодо місць поставки буде повідомлена Замовником лише Переможцю на етапі укладення/виконання договору про закупівлю.

Поставка: на умовах передбачених в проекті Договору.

Конкретна інформація про кількість товару того чи іншого розміру буде вказуватися Замовником у заявках (замовленнях).

Товар має бути безпечним, а його технічні, якісні характеристики мають відповідати встановленим вимогам.

Гарантійний термін зберігання 5 років з дати виготовлення при умові дотримання умов транспортування і зберігання, а гарантійний термін експлуатації не менше одного року з дати її початку, при дотриманні умов експлуатації, транспортування і зберігання, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.

Товар має бути таким, що не перебував у експлуатації за своїм функціональним призначенням (новим).

Примітки:

-   у разі, якщо у даних технічних вимогах, чи в інших частинах тендерної документації йде посилання на конкретну марку чи фірму, виробника, патент, конструкцію або тип товару, що закуповується, то вважається, що технічні вимоги містять вираз: «або еквівалент».

5.  Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2023 рік, становить

2 500 200,00  грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 500 200,00  з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з середніх цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019  № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму  воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси