Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Профнастил ПС-15»

НАЗАД
05 квiтня 2024 08:45

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Профнастил ПС-15

( 44110000-4 Конструкційні матеріали)

(на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 9 прикордонний загін імені Січових стрільців (військова частина 1495): 10025, Україна, місто Житомир; код за ЄДРПОУ – 14321914; категорія замовника – військова частина.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Профнастил ПС-15 ( 44110000-4 Конструкційні матеріали).

Вид та ідентифікатор закупівлі:

Відкриті торги з особливостями - UA-2024-03-20-010201-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації:

1. Технічні вимоги

п/н

Найменування товару що вимага-ються замовником

Технічні характеристики товару що вимагаються замовником

Кількість товару

1.

Профнастил для боксу зберігання автомобільної техніки вистою 2500 мм.

1. Профнастил ПС-15 фасадний, зелений-матовий.

2. Колір – RAL 6020 матовий.

3. Товщина металу 0,45 мм.

4. Корисна ширина 1170 мм.

5.Загальна ширина 1200 мм.

6. Довжина листа 2500 мм.

7. Вміст цинку 140 г/м.кв.

8. Гарантія не менше 5 років.

9. ДСТУ 8802:2018

170,29 м²

1. Товар повинен бути новим. Якість товару повинна відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТу, ТУ, сертифікатом відповідності, що встановлено для даного товару і підтверджуються відповідним документом (копія надається у стадії пропозиції та при постачанні товару Замовнику), якщо товар не підлягає сертифікації, надається у складі пропозиції довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.

2. На підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані завірені належним чином копії сертифікатів якості виробника або сертифікатів відповідності або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.

3. При прийомі товару, найменування та обсяг товару має відповідати інформації, яка зазначена у супровідних документах.

4. Завантаження та транспортування має здійснюватися за рахунок та силами Постачальника.

5. При виявлені Замовником неякісного товару чи будь-яких недоліків, які можуть якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – Постачальник повинен замінити товар в кількості, вказаній замовником, протягом трьох робочих днів.

6. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати товар, виробника, його походження, дату виробництва 2022- 2024 року. Товар повинен бути новим.

7. Ціна пропозиції (товару) включає в себе всі супутні витрати учасника, пов’язані з даною закупівлею (упаковка, транспортування (доставка), завантаження та розвантаження товару (на склад) Замовника, страхування, сплату податків, митних зборів тощо).

8. Учасник при поставці товару передбачає необхідні заходи із захисту довкілля: здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність учасника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів; використовує сертифіковані матеріали; в разі необхідності, компенсує шкоду заподіяну забрудненням або іншим негативним впливом на навколишнє середовище.

Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV) 44110000-4 Конструкційні матеріали, за рахунок спеціального фонду, відповідно до Довідки про зміни до кошторису та Річного плану закупівель на 2024 рік за КПКВК 1002030с.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 42628,70 грн. (сорок дві тисячі шістсот двадцять вісім грн., 70 коп.).

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено на підставі розрахунку середньої ціни, шляхом підсумкового моніторингу цін.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене аналізом наданої від постачальників інформації про ціну предмету закупівлі на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель»(зі змінами).

Термін постачання — з дати укладання договору до 01 грудня 2024 р.

Популярні розділи та сервіси