Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Принтер, SSD накопичувач для ПК»

НАЗАД
03 серпня 2023 13:07

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості оголошеної процедури закупівлі (переговорна процедура)

 за ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання

Принтер, SSD накопичувач для ПК

 (відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710

«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 1495, м. Житомир, 10025; код за ЄДРПОУ – 14321914; категорія замовника – замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником код ДК 021:2015Принтер, SSD накопичувач для ПККод за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-25-008745-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, та оптимального  співвідношення ціни та якості.

Товар має поставлятися в упаковках і бути укомплектованим україномовними інструкціями про використання та зберігання. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, виробника, його походження, дату виробництва 2022 - 2023 року.

Гарантія на Товар  не менше 12 місяців, про що Учасник надає лист гарантію у довільній формі.

Учасник (переможець) зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом гарантійного строку не менше 12 місяців.

Товар повинен бути новим, таким, що перебував в експлуатації.

Безкоштовне відновлення працездатності Товару повинно бути забезпечено у період гарантійного терміну. У разі виходу із ладу поставленого Товару, виявлення дефектів у процесі експлуатації до закінчення гарантійного терміну, який визначений у гарантійних талонах, якщо при цьому не встановлена провина Замовника, Учасник зобов'язаний безкоштовно відновити (відремонтувати, замінити) Товар не пізніше 10 (десяти) робочих днів, після письмового повідомлення про проблему Замовником. Вартість комплектуючих виробів, які вийшли з ладу, сплачується Учасником.

Запропонований Учасником товар, повинен мати гарантійну та сервісну підтримку на території України.

При прийомі товару, найменування та обсяг товару має відповідати інформації, яка зазначена у супровідних документах.

№ з/п

Найменування предмету закупівлі

Од. вимір.

К-сть.

Технічні та/або якісні вимоги

до предмета закупівлі (не гірше)

1

Принтер  

Canon i-SENSYS LBP6030B або еквівалент

шт.

7

Виробник:

Canon

Технологія і палітра друку

Лазерна чорно-біла

Тип друку

монохромний

Максимальний формат паперу

А4 (210х297 мм)

Максимальний об'єм друку в місяць

від 5000

Швидкість друку

18 стор/хв

Роздільна здатність друку, dpi

600х600/2400х600

2

SSD накопичувач для ПК Kingston 480 GB (SA400S37/480G)  або еквівалент

шт.

20

Виробник:

Kingston

Тип:

SSD накопичувач

Об’єм не меньше:

480 ГБ

Інтерфейс

SATA rev. 3.0

Тип флеш-пам’яті NAND

TLC

Форм-фактор

2,5

Максимальна швидкість читання

500 МБ/с

5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків відповідно до кошторису та плану асигнувань на 2023 рік.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене аналізом ринку, шляхом надсилання запитів комерційних пропозицій, аналізу наданої від постачальників інформації про ціну предмету закупівлі на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), наказу Адміністрації Державної  прикордонної  служби  України  від  09.09.2019  № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель»(зі змінами).

Популярні розділи та сервіси