Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям»

НАЗАД
29 грудня 2023 11:51

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі: ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям).

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522), вул. Личаківська, 107, м. Львів, 79014; код за ЄДРПОУ — 14321771; категорія замовника — державна організація (установа, заклад).

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Предмет закупівлі (послуги): ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-28-005465-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару:

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Технічні, якісні та кількісні характеристики послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям.

Послуга надається за адресою - за адресою вул. Личаківська, 107, м. Львів

Найменування послуг

Одиниця виміру

Кількість

1

2

3

Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям.

тонна

120,00

1) Вимоги щодо контейнерного парку для ТПВ (на підтвердження надається гарантійний лист про відповідність запропонованим вимогам ).

контейнери євростандарту об’ ємом 1,1м3 ;

контейнери мають бути обладнанні кришками які фіксуються в двох положеннях;

контейнерний парк повинен знаходиться на балансі Учасника;

контейнери мають бути забезпечені візуальною інформацією щодо учасника (виконавця) та мати сертифікати відповідності країн ЄС;

учасник проводить повне обслуговування та заміну контейнерів, облаштовує контейнерні майданчики, проводить санітарну обробку та мийку контейнерів та прибирання майданчиків, при необхідності та за вимогою Замовника проводить зміну кількості та дислокації контейнерів;

замовник не несе відповідальності за втрату, знищення чи пошкодження контейнерів;

2) Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування (на підтвердження надається гарантійний лист про відповідність запропонованим вимогам ):

у вартість тендерної пропозиції учасник включає всі витрати пов’язані з перевезенням, захороненням, переробкою чи утилізацією ТПВ, санітарною обробкою та мийкою контейнерів, прибиранням майданчиків;

контейнери надаються Виконавцем на безоплатній основі на умовах Договору, що додається;

учасник зобов’язується забезпечити Замовника необхідною кількістю повністю справного контейнерного парку для вивезення ТПВ в кількості: 4 шт. – 1,1 м.куб.;

ТПВ мають вивозиться згідно із графіком (тричі на тиждень).

Графік надання послуги з вивезення ТПВ (твердих побутових відходів)

Назва послуги

Графік тижня

Вказати місяць

Утилізації сміття та поводженням зі сміттям

Понеділок, середа, п’ятниця

З січня по грудень 2024 року

Учасник повинен забезпечити можливість вивозу негабаритних ТПВ за попередньою заявкою Замовника.

3). Учасник повинен надати рішення органу місцевого самоврядування про визнання його виконавцем з послуг з вивезення побутових відходів на території відповідної місцевої ради.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік по КЕКВ 2275 та становить 180 543,60 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 180 543,60 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначено відповідно до проведеного моніторингу цін щодо предмета закупівлі згідно вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480 – аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Популярні розділи та сервіси