Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Послуги з ремонту та технічного обслуговування екскаватора САТ 428F»

НАЗАД
19 квiтня 2024 13:20

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі

на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами)

 

Найменування

предмета закупівлі

із зазначенням коду ДК 021:2015

Вид процедури закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі/розмір бюджетного призначення

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 (Послуги з ремонту та технічного обслуговування екскаватора САТ 428F)

Відкриті торги з Особливостями

 

UA-2024-04-12-010415-a

Лот № 1

299900,00 грн.

 без ПДВ.

обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби в межах кошторисних призначень на 2024 рік

1. Послуги повинні відповідати вимогам щодо якості надання послуг зазначеним у нормативних документах, Правилах надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615.

СТО, де будуть надаватися послуги з ремонту та технічного обслуговування екскаватора-навантажувача CATERPILLEAR 428F Замовника (далі – Послуги) повинно відповідати наступним вимогам:

Місце розташування станції технічного обслуговування (далі – СТО) має знаходитись в межах міста Сарни, Рівненської області, а в разі розташування СТО за межами адміністративної межі м. Сарни доставка транспортних засобів Замовника здійснюється силами та за рахунок Виконавця.

мати спеціалізовані комп’ютерні стенди для діагностування вузлів, агрегатів та систем екскаватора-навантажувача CATERPILLEAR 428F Замовника;

мати власні або орендовані засоби технічного обслуговування і ремонту, які необхідні для надання Послуг, в тому числі обладнання, професійного та спеціалізованого інструменту для проведення ремонту та обслуговування екскаватора-навантажувача CATERPILLEAR 428F Замовника, а саме:

діагностики та ремонту робочих органів стріли та ковша;

ремонт та повна заміна провушин агрегатів стріли;

кузовного ремонту;

ремонту електрообладнання та приладів освітлення, в т.ч. контролю та регулювання світла фар;

промивки системи охолодження;

шино монтажних робіт;

складних ремонтів;

можливість організувати безпечне зберігання екскаватора-навантажувача Замовника на території СТО;

Учасник повинен:

дотримуватися Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 (далі - Правила);

гарантувати Замовнику виконання у повному обсязі та в порядку і в гарантійні строки, що передбачені Правилами та договором про надання Послуг;

надати гарантійні зобов’язання стосовно наданих Послуг, передбачених Договором;

організувати якісний ремонт та технічне обслуговування екскаватора-навантажувача Замовника.

Надання послуг, що є предметом Договору здійснюється за допомогою обладнання із використанням  витратних матеріалів Учасника. Вартість витратних матеріалів Учасника включено у загальну вартість послуг.

Учасник при здійсненні послуг з технічного обслуговування та ремонту, із заміною складових частин (систем) та матеріалів, повинен використовувати нові (оригінальні або їх відповідний еквівалент) складові частини (системи) та матеріали, якість яких підтверджена відповідними сертифікатами відповідності, що діють на території України. 

Організація безпечного зберігання екскаватора-навантажувача на території СТО відбувається на безоплатній основі.

Загальна вартість запчастин для проведення послуг ремонту та обслуговування у складі тендерної пропозиції розраховується учасником самостійно та з урахуванням того, що ремонт та обслуговування з використанням відповідних запасних частин буде виконуватись згідно з реальною потребою Замовника.

Замовник має право безперешкодного доступу для перевірки ходу виконання та якості наданих послуг.

Виконавець зобов’язується на вимогу Замовника інформувати його про хід надання послуг.

Приймання послуг здійснюється Замовником в присутності представника Виконавця.

У випадку, коли буде встановлено порушення якості наданих послуг, Замовник спільно з представником Виконавця, відображає це у акті здачі-прийняття робіт (надання послуг) та складає окремий акт і залежно від причин і характеру недоліків, пред'являє претензію Виконавцю.

Крім цього, Замовник може пред’явити Виконавцю претензію, щодо якості наданих послуг та/або встановлення факту пошкодження транспортного засобу під час надання послуги, - протягом 15 робочих днів після отримання таких послуг від Виконавця.

В цих випадках, усунення недоліків здійснюється Виконавцем власними силами та за власний рахунок в термін, що не перевищує 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання претензії.

Претензія надсилається Виконавцю електронним листом на його електронну скриньку, яка, в обов’язковому порядку зазначається Виконавцем в Договорі про надання послуг.

2 Строк (термін) надання послуг: до 30 травня 2024 року включно. Дата початку надання послуги узгоджується Виконавцем із Замовником у будь-якій зрозумілій формі (або телефонний дзвінок, або передача повідомлення на електронну адресу, яка обов’язково зазначається в Договорі про надання послуг, або інше).

 

Популярні розділи та сервіси