Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Подушка»

НАЗАД
12 квiтня 2021 11:26

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Подушка».           
(відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Центральна база зберігання та постачання Державної прикордонної служби України (військова частина 1471): 09610, провулок Вишневий, 11 с. Савинці, Рокитнянський район,  Київська область; код за ЄДРПОУ – 23311530; категорія замовника – військова частина.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 39510000-0 «Подушка».

3. Ідентифікатори закупівель: UA-2021-03-31-005033-c

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики визначені розпорядженням Адміністрації Державної прикордонної служби України та технічним завданням, що затверджено Адміністрацією Державної прикордонної служби України та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».

№ з/п

ДК 02-2015

Найменування та основні вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі

Одиниця виміру

Кількість

1

39510000-0

Подушка – виготовляється у відповідності до затвердженого зразку-еталону з чохла (тканина – 100% полікотон) наповненого холофайбером, розміром 60х60см. Висота подушки 20±2 см. Маса подушки 650±25.

шт

1 500

5. Очікувана вартість предмета закупівлі: подушка76 000,00грн.

6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з середніх цін комерційних пропозицій наданих суб’єктами господарювання та відкритих джерел.

Популярні розділи та сервіси