Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Папір офісний для друку (формат А4)»

НАЗАД
04 березня 2024 11:14

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним ​закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Код ДК 021-2015: 30190000-7: «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний для друку (формат А4)).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-27-005178-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Код ДК 021-2015: 30190000-7: «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний для друку (формат А4))

№ з/п

Наймену-вання предмета закупівлі

Од. виміру

Загальна кількість

Вимоги до предмета закупівлі

Термін виконання договору

1

Папір офісний для друку (формат А4)

пачок

20 000

Папір офісний для друку (формат А-4) повинен відповідати ДСТУ EN 12281:2008 «Папір для друкування й канцелярський. Вимоги до копіювального паперу, застосовного в процесі перенесення зображення сухим тонером (EN 12281:2002, IDT)», щільність 80±3 г/м2, білизна (CIE ISO11475) CIE (%) 155 ± 7, непрозорість (ISO2471) – від 90 % до 92 %, товщина – від 104 до 105 мікрон, яскравість (ISO 2470) – не нижче 95 %, колір – білий, розмір листа (аркуша) А-4 – 210 мм х 297 мм.

Папір офісний для друку (формат А-4) повинен запакований у пачки по 500 листів у кожній та постачатися в картонних упаковках по 5 (п’ять) пачок.

Маркування має бути виконане державною мовою згідно із законодавством України та може містити додаткову інформацію, визначену виробником.

з 25.03.2024 по 31.03.2024 – 2 000 пач.

 

з 01.04.2024 по 30.04.2024 – 2 000 пач.

 

з 01.05.2024 по 31.05.2024 – 8 000 пач.

 

з 01.06.2024 по 30.06.2024 – 3 000 пач.

 

з 01.07.2024 по 31.07.2024 – 5 000 пач.

Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів:

1. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником на кожну партію Товару будуть надаватися: сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

2. Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним Товару технічним вимогам, визначеним у цьому Додатку .

3. Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного Додатку 3 або у вигляді довідки в довільній формі.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 2 959 200,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 959 200,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з найнижчих цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси