Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне. Папір офісний А4»

НАЗАД
22 квiтня 2024 10:20

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту
41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

 

Предмет закупівлі (товар): Папір офісний А4

код за ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

 

      1.  Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 9971, код за ЄДРПОУ — 14321661. 


     2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):   Папір офісний А4 код за ДК 021:2015 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

 

     3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-17-003567-a 

     4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару.

 

Найменування предмета закупівлі

Необхідні технічні характеристики та інші вимоги до предмету закупівлі

Папір офісний А4

Формат паперу: A4 (210х297 мм)

Щільність аркуша: 80 г/м2

Кількість аркушів у пачці: 500 шт.

Колір: білий

Непрозорість аркуша: не менше 93%

Товщина аркуша: не менше 107 мкм

Білизна аркуша за СІЕ  не менше: 161%

З вторинної сировини - ні

 

      5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок  коштів державного бюджету, відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік.. 


     6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 49 926,00 грн. з ПДВ.

 
     7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до  вимог наказів  Адміністрації Державної прикордонної служби України  від 09 вересня 2019 року №480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами), Адміністрації Державної прикордонної служби  України від 07 листопада  2022 року №570-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового  режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси