Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя різне)»

НАЗАД
21 вересня 2023 12:36

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 2428, вул. Народна, 54-а м. Київ, 03110; код за ЄДРПОУ — 14321469; категорія замовника — правоохоронний орган.

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  «Код CPV за ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя різне)

 

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-20-012297-a

 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в технічному завданні щодо здійснення закупівлі канцелярського приладдя від 30.08.2023 № 11/9722/23-Вн та відповідно до потреб військової частини 2428 з метою забезпечення канцелярським приладдям необхідного для ведення бухгалтерського обліку

 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Кошти для проведення закупівлі канцелярського приладдя у 2023 році передбачені у розмірі 18 983,04 грн. за бюджетною програмою КПКВ 1002030 «Забезпечення виконання завдань, функцій та підготовка кадрів Державної прикордонної служби України», КЕКВ 2210, джерело фінансування – кошти Державного бюджету України. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2023 рік з урахуванням кількості необхідного обладнання.

 

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 18 983,04 грн. з ПДВ.

 

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 та наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» від 09.09.2019 № 480.

При визначенні очікуваної вартості проведено моніторинг ринку, а саме: направлено запити потенційним постачальникам, що можуть поставити канцелярське приладдя та отримано комерційні пропозиції потенційних учасників даної процедури закупівлі.

Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався методом порівняння ринкових цін на канцелярське приладдя та визначення найменшої цінової пропозиції серед отриманих військовою частиною 2428.

Популярні розділи та сервіси