Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний для друку (формат А4))»

НАЗАД
23 квiтня 2024 07:42

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ,  вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

 

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним

закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Код ДК 021-2015: 30190000-7: «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний для друку (формат А4))

 

Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-17-010891-a.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

 

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Код ДК 021-2015: 30190000-7: «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний для друку (формат А4))

 

№ з/п

Наймену-вання предмета закупівлі

Од. виміру

Загальна кількість

Вимоги до предмета закупівлі

Термін виконання договору

1

Папір офісний для друку (формат А4)

пачок

20 000

Папір офісний для друку (формат А-4) повинен відповідати ДСТУ EN 12281:2008 «Папір для друкування й канцелярський. Вимоги до копіювального паперу, застосовного в процесі перенесення зображення сухим тонером (EN 12281:2002, IDT)», щільність 80±3 г/м2, білизна (CIE ISO11475) CIE (%) 155 ± 7, непрозорість (ISO2471) – від 90 % до 92 %, товщина – від 104 до 105 мікрон, яскравість (ISO 2470) – не нижче 95 %,  колір – білий, розмір листа (аркуша)        А-4 – 210 мм х 297 мм.

Папір офісний для друку (формат А-4) повинен запакований у пачки по 500 листів у кожній та постачатися в картонних упаковках по 5 (п’ять) пачок.

Маркування має бути виконане державною мовою згідно із законодавством України та може містити додаткову інформацію, визначену виробником.

 

з 01.06.2024 по 30.06.2024 – 20 000 пач.

 

 

 

Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів:

1. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником на кожну партію Товару будуть надаватися: сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

2. Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним Товару технічним вимогам, визначеним у цьому Додатку .

3. Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного Додатку 3 або у вигляді довідки в довільній формі.

 

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить

2 959 200,00 грн. з ПДВ.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 959 200,00 грн. з ПДВ.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з найнижчих цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму  воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

 

Популярні розділи та сервіси