Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Миска (тарілка) глибока одноразового використання, стакан одноразового використання, ложка одноразового використання»

НАЗАД
29 березня 2024 09:02

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Код ДК 021-2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (миска (тарілка) глибока одноразового використання, стакан одноразового використання, ложка одноразового використання).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-010275-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Код ДК 021-2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (миска (тарілка) глибока одноразового використання, стакан одноразового використання, ложка одноразового використання).

№ п/п

Назва

Од. виміру

Загальна кількість

Ціна за од.

не повинна перевищу-вати,

грн. з ПДВ

Термін виконання договору

1

Миска (тарілка) глибока одноразового використання

шт

700 000

1,18

250 000 шт. до 30.04.2024

200 000 шт. до 30.06.2024

250 000 шт. до 31.08.2024

2

Стакан одноразового використання

шт

700 000

0,36

250 000 шт. до 30.04.2024

200 000 шт. до 30.06.2024

250 000 шт. до 31.08.2024

3

Ложка одноразового використання

шт

700 000

0,54

250 000 шт. до 30.04.2024

200 000 шт. до 30.06.2024

250 000 шт. до 31.08.2024

Місце поставки: Київська обл.

Майно має відповідати наступним вимогам:

Миска (тарілка) глибока одноразового використання – матеріал виготовлення – поліетилен низького тиску, поліпропілен, полістирол або інші матеріали підвищеної термостійкості дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України для контакту з харчовими продуктами, не допускається різкий запах пластмаси, об’єм – не менше 550 мл.

Стакан одноразового використання – матеріал виготовлення – поліетилен низького тиску, поліпропілен, полістирол або інші матеріали підвищеної термостійкості дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України для контакту з харчовими продуктами, не допускається різкий запах пластмаси, об’єм – не менше 200 мл, прозорий.

Ложка одноразового використання – матеріал виготовлення – поліетилен низького тиску, поліпропілен, полістирол або інші матеріали підвищеної термостійкості дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України для контакту з харчовими продуктами, не допускається різкий запах пластмаси, тип ложки – супова, колір – білий або прозорий.

Загальні умови:

Місце поставки: Київська обл., детальна інформація щодо місць поставки та товароодержувачів буде повідомлена Замовником лише Переможцю на етапі укладення/виконання договору про закупівлю.

Поставка: на умовах передбачених в проекті Договору.

Товар має бути безпечним, а його технічні, якісні характеристики мають відповідати встановленим вимогам.

На підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції:

1. Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару.

2. Копії документів, які свідчать про якість на кожну позицію товару, що пропонуються Учасником (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або експертний висновок та/або сертифікату відповідності). Допускається надання документів, вказаних у цьому пункті, виданих на попередні партії товару.

3. Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного Додатку 3 або у вигляді довідки в довільній формі.

5. Якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає лист від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки визначеного Замовником товару, його кількості, можливість поставки товару протягом строків, визначених у документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару до вимог Замовника.

Також, лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить
1 456 000,00 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: становить – 1 456 000,00 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмету закупівлі формувалась за результатом проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби» на підставі ціни рекомендованої листом Адміністрації Державної прикордонної служби України від 21.02.2024 №17/11310-24-Вих.

Популярні розділи та сервіси