Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Куртка костюму утеплювача вид 2; Куртка костюму утеплювача вид 3»

НАЗАД
05 березня 2024 12:09

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним ​закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015: 18110000-3 «Формений одяг» (Куртка костюму утеплювача вид 2; куртка костюму утеплювача вид 3).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-29-010022-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Код ДК 021:2015: 18110000-3 «Формений одяг»
(Куртка костюму утеплювача вид 2
; куртка костюму утеплювача вид 3).

№ з/п

Наймену-вання предмета закупівлі

Од. виміру

Загальна кількість

Ціна за од. (не більше), грн.

з ПДВ

Вимоги до предмета закупівлі

Термін виконання договору

1

Куртка костюму утеплювача вид 2

шт.

29 000

1 006,20

Згідно з ТС А01XJ.30655-291:2020 (01) вид 2.

Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.30655-

291:2020 (01) та містити зображення емблеми Державної прикордонної служби

України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету

повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном

військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в

мирний час та особливий період.

01.03.2024 по 30.04.2024 – 9000 штук,

з 01.07.2024 по 31.07.2024 – 5000 штук, з 01.08.2024 по 31.08.2024 – 10000 штук,

з 01.09.2024 по 30.09.2024 – 5000 штук.

2

Куртка костюму утеплювача вид 3

шт

1000

1028,20

Згідно з ТС А01XJ.30655-291:2020 (01) вид 3.

Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.30655-

291:2020 (01) та містити зображення емблеми Державної прикордонної служби

України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету

повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном

військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в

мирний час та особливий період.

з 01.03.2024 по 30.04.2024 – 1000 штук.

Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів:

1. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником на кожну партію речового майна будуть надаватися: декларація про відповідність товару технічній документації (технічним умовам, описам, специфікаціям) за формою, визначеною ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; висновки (протоколи) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину (матеріали), які використані для виготовлення речового майна, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей; сертифікати відповідності, якщо їх отримання є обов’язковим, згідно з чинним законодавством (оригінали або завірені копії).

2. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що запропоновані учасником товари виготовлені відповідно до: куртка костюму утеплювача згідно з ТС А01XJ.30655-291:2020 (01) вид 2 та куртка костюму утеплювача – згідно з ТС А01XJ.30655-291:2020 (01) вид 3. Такий гарантійний лист також повинен містити інформацію про те, що Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.30655- 291:2020 (01) та містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

3. Гарантійний строк зберігання 5 років з дати виготовлення при умові дотримання умов транспортування і зберігання, а гарантійний строк експлуатації не менше одного року з дати її початку, у разі дотриманні умов експлуатації, транспортування і зберігання, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.

4. Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного (Додатку 2) або у вигляді довідки в довільній формі.

5. Оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у тендерній документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі. У разі надання даного гарантійного листа не від виробника, учасник у складі пропозиції також надає документальне підтвердження статусу офіційного представництва виробника в Україні / дилера/ дистриб’ютора запропонованого товару (лист або сертифікат або інший документ), виданий виробником.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 30 208 000,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 30 208 000,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з найнижчих цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси