Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування ( Дошка обробна (450х300х13мм); Чашка біла 250мл)»

НАЗАД
01 травня 2024 10:47

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

 

Предмет закупівлі: ДК 021: 2015 – 39220000-0 – Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Дошка обробна (450х300х13мм; Чашка біла 250мл).

1.  Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522), вул. Личаківська, 107, м. Львів, 79014; код за ЄДРПОУ — 14321771; категорія замовника — державна організація (установа, заклад).

2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Предмет закупівлі (товари): ДК 021: 2015 – 39220000-0 – Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування ( Дошка обробна (450х300х13мм); Чашка біла 250мл ).

3.    Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-30-005017-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару:

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:

Назва предмету закупівлі: Дошка обробна (450х300х13мм); Чашка біла 250мл.

ДК 021: 2015 – 39220000-0 – Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Характеристика закупівлі:

Технічна характеристика предмету закупівлі

 

Предмет закупівлі

Одиниці виміру

Очікувана кількість

Технічні вимоги

Чашка 250 мл біла

шт.

250

Ємкість: 250 мл

Матеріал: фарфор

Колір: білий

Дизайн:однотонний

Малюнок: без малюнку

Особливості: можна мити в посудомийній машині та використовувати в мікрохвильовій печі.

Дошка обробна  (450x300x13)

шт.

3

Довжина: 450 мм

Ширина: 300 мм

Товщина: 13 мм

Матеріал: пластик

Колір: червоний

Призначення: для сирого м’яса (згідно з міжнародною системою кодування кольорів)

Двостороння

 

Дошка обробна  (450x300x13)

шт.

3

Довжина: 450 мм

Ширина: 300 мм

Товщина: 13 мм

Матеріал: пластик

Колір: білий

Призначення: для молочних продуктів (згідно з міжнародною системою кодування кольорів)

Двостороння

 

Дошка обробна  (450x300x13)

шт.

3

Довжина: 450 мм

Ширина: 300 мм

Товщина: 13 мм

Матеріал: пластик

Колір: зелений

Призначення: для овочів (згідно з міжнародною системою кодування кольорів)

Двостороння

 

Дошка обробна  (450x300x13)

шт.

3

Довжина: 450 мм

Ширина: 300 мм

Товщина: 13 мм

Матеріал: пластик

Колір: синій

Призначення: для риби (згідно з міжнародною системою кодування кольорів)

Двостороння

 

1. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати  вимогам чинних нормативно-технічних документів.

2. Товар повинен мати заводське маркування та упакування відповідно технічної документації виробника продукції.

3. Товар поставляється в оригінальній тарі визначеній виробником продукції.

4. Тара, в якій відвантажується Товар, повинна забезпечувати, при належному поводженні з вантажем, зберігання Товару під час транспортування, а також збереження Товару від зовнішнього, в тому числі атмосферного впливу.

Поставка товару на склад Замовника здійснюється партіями транспортом Постачальника та за його рахунок. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення включені в ціну продукції (предмет закупівлі). Вимоги до тари та упаковки: тара та упаковка підприємства-виробника. Ціна пропозиції включає вартість тари та упаковки. Тара – безповоротна.

6. Товар повинен бути новим, таким що не був у вжитку.

7. Перевірка Товару і упаковки здійснюється Покупцем у момент її отримання. При отриманні товару, Замовник проводить його розкриття та огляд на предмет виявлення дефектів  в присутності  Постачальника. Якщо поставлений товар виявиться неналежної якості або таким, що не відповідає технічним умовам, які зазначені в умовах Технічної специфікації, складається відповідний акт, який підписується обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний замінити цей товар протягом 2 (двох) робочих днів з дати підписання акту. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості, несе Постачальник.

8. Будь – яке посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній тендерній документації застосовується із виразом «або еквівалент».

При поставці, разом з Товаром Постачальник передає Замовнику наступні документи:

1. Декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 з обов’язковим зазначенням номеру та назви нормативного документу, за яким виготовляється  продукція (ДСТУ, ГОСТ,ТУ У). Декларація надаються на кожну групу товару. 

2. Висновки ДСЕЕ, які підтверджують дозвіл використання пропонованої продукції в харчовій промисловості  або в закладах  громадського харчування. 

 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік по КЕКВ 2210 та становить 23 220,00 грн. з ПДВ.

 

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 220,00 грн. з ПДВ.

 

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначено відповідно до проведеного моніторингу цін щодо предмета закупівлі згідно вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480 – аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Популярні розділи та сервіси