Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Корабельне навігаційне обладнання «Simrad» (Navico Holding AS) для потреб утримання та поточного ремонту корабельно-катерного складу»

НАЗАД
20 листопада 2023 09:11

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710

«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі (товар): Корабельне навігаційне обладнання «Simrad» (Navico Holding AS) для потреб утримання та поточного ремонту корабельно-катерного складу (спецпризначення) в/ч 1485

код за ДК 021:2015 Єдиним закупівельним словником:

38110000-9 «Навігаційні прилади»

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 1485, код за ЄДРПОУ — 23311292.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Корабельне навігаційне обладнання «Simrad» (Navico Holding AS) для потреб утримання та поточного ремонту корабельно-катерного складу (спецпризначення) в/ч 1485, код за ДК 021:2015 Єдиним закупівельним словником: 38110000-9 «Навігаційні прилади».

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація

Таб.№1

Конкретне найменування закупівлі

Корабельне навігаційне обладнання «Simrad» (Navico Holding AS) для потреб утримання та поточного ремонту корабельно-катерного складу (спецпризначення) в/ч 1485

Код ДК 021:2015

ДК 021:2015 – 38110000-9 «Навігаційні прилади»

Місце поставки

65102, Україна, Одеська область, м. Одеса, Доставка Товару до місця поставки здійснюється за рахунок Постачальника.

Строк поставки товару

До 01.12. 2023 року

1. Конкретна назва предметів закупівлі:

Таб.№2

з/п

Найменування

Од. вимір.

К-сть

1.

Simrad NSS12 evo3S is an all-in-one MFD

шт.

1

2.

Simrad: GO12

шт.

1

3.

Simrad HALO-2006 – 50W Pulse Compression Radar System

шт.

1

4.

Navico Lowrance: PRECISION-9 COMPASS Solid-state compass

шт.

1

5.

GARMIN MSC TM 10 Marin Satellite Compass

шт.

1

6.

NEP-2 Network Expansion Port

шт.

1

7.

АІС (автоматична ідентифікаційна система): Simrad V5035 Class A AIS System

шт.

1

8.

DISCOVER: M-EM-Y205-MS Black Sea & Sea of Azov

шт.

1

9.

NMEA 2000 Micro-C Network starter kit

шт.

1

10.

N2K-T-RD - Micro-C T-connector

шт.

3

11.

N2KEXT-25RD – 7.58 m (25-ft) NMEA 2000® cable

шт.

6

12.

Video/data cable

шт.

4

13.

Ethernet Cable -Yellow 5-Pin Male-Male - 7.6 m (25 ft)

шт.

3

14.

Navico 1710 VHF antenna, 2.5 m (8 ft) ultraglass

шт.

1

15.

Stainless Steel VHF Antenna mount.

шт.

1

16.

Simrad GS25 Antenna with built-in rate compass

шт.

1

17.

Networked wind sensor

шт.

1

18.

N2K Wind Mast cable 35m (115ft)

шт.

1

19.

Activelmaging TM 3-IN-1 comACTIV IMAGING 3-В-1

шт.

1

20.

Мережевий блок живлення IPC24V_24V-20А_515.04

шт.

1

 

разом

шт.

32

2. Одиниця виміру – штуки (шт.)

3. Кількість – 32 шт.

4. Технічний опис :

Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості:

Товар, а саме: корабельне навігаційне обладнання «Simrad» (Navico Holding AS), склад викладено в таб №2.

Доставка Товару до місця постачання здійснюється силами та за рахунок Постачальника.

Товар повинен бути новим, в заводській упаковці, не вживаний, відповідати вимогам технічної документації, описам та формулярам заводу виробника та бути оригінальною продукцією фірми виробника в комплекті з паспортом. Гарантійний термін повинен складати не менше ніж гарантійний термін встановлений заводом виробником по строку експлуатації та напрацюванню, який відраховується з дати підписання видаткової накладної, але в любому випадку не менше 12 місяців.

У разі виходу із ладу поставленого товару (виявлення дефектів у процесі експлуатації) до закінчення гарантійного строку, який визначений у паспорті, якщо при цьому не встановлена вина організації, що експлуатує одержаний товар, постачальник зобов’язаний безкоштовно відновити (відремонтувати, замінити) товар не пізніше 30 календарних днів після письмового повідомлення експлуатуючої організації Замовника. Вартість комплектуючих виробів, які вийшли з ладу та проведення усіх видів робіт по відновленню технічної готовності, сплачується Постачальником.

Постачальник протягом терміну гарантійної експлуатації, поставлених замовнику виробів, у разі повідомлення про виявлені дефекти несправності під час експлуатації може здійснити перевірку особисту або з залученням фахівців умов експлуатації поставлених технічних засобів на відповідність вимог визначених технічними документами та інструкціями по експлуатації які були поставлені Постачальником разом з Товаром. Але не пізніше як протягом місяця з дня подачі повідомлення.

На підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані документи у кольоровому вигляді:

Гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого Товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни (оригінал або нотаріально завірену копію гарантійного листа(ів)).

У разі надання пропозицій щодо постачання альтернативних зразків, зразки повинні бути в обов’язковому порядку сумісні з наявним обладнанням «Simrad» (Navico Holding AS), технічні характеристики запропонованих учасником зразків повинні бути не нижчими за технічні характеристики зразків заявлених замовником у специфікації (додаток №1 до оголошення). У цьому разі учасник складає порівняльну таблицю що містить порівняння всіх технічних характеристик запропонованих зразків з технічними характеристиками зразків визначеними замовником в специфікації (додаток №1 до оголошення).

4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-06-005883-a

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 800 866,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами).

Популярні розділи та сервіси