Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Холодильна вітрина з корисним об'ємом від 350 л»

НАЗАД
03 листопада 2023 15:27

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі товарів

Холодильна вітрина з корисним об’ємом від 350 л,

розміру бюджетного призначення,

очікуваної вартості предмета закупівлі

за кодом ДК 021:2015 (CPV) ДК 021:2015 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Холодильна вітрина з корисним об’ємом від 350 л

(відповідно до пункту 4 постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 1495, м. Житомир, 10025, код за ЄДРПРОУ 14321914, категорія замовника – замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої.

3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-10-27-004481-a.

4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-27-008489-a.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення становить 105 000,00 грн. (сто п’ять тисяч гривень 00 коп.) відповідно до довідок про зміни до кошторису на 2023 рік від 25.04.2023 №1042, від 18.05.2023 №1731.

6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розмір бюджетного призначення до кошторису на 2023 рік становить 105 000,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмету закупівлі на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 зі змінами, наказу Адміністрації державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», наказу Адміністрації державної прикордонної служби України від 09.06.2022 №33 «Про внесення змін до наказу Адміністрації державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ».

7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

№ п/п

Назва обладнання

Технічне завдання

Кіл-ть (штук)

1

Холодильна вітрина з корисним об`ємом від 350 л.

Тип:

Холодильна шафа-вітрина

Спосіб встановлення:

стоїть окремо

Висота, см:

від 200

Загальний об'єм, л:

від 350

Місткість пляшок, шт:

462 (0,33 л) / 224 (0,33 л PET)

Демонстраційна площа полиць, м2:

від 95

Кількість камер (відділень):

1

Кількість дверей:

1

Діапазон регулювання температур:

від -2 до +14 ° C

Матеріал полиць:

метал з полімерним епоксидним

покриттям

Кількість полиць:

5

Колір:

білий

5

Товар має поставлятися в упаковках і бути укомплектованим україномовними інструкціями про використання та зберігання. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, виробника, його походження, дату виробництва 2022- 2023 року.

Гарантійний термін експлуатації відповідає гарантійному строку встановленого виробником, який вказано у експлуатаційній документації (гарантійному талоні).

Товар повинен бути новим, таким, що раніше не експлуатувався, не використовувався.

Безкоштовне відновлення працездатності Товару повинно бути забезпечено у період гарантійного терміну. У разі виходу із ладу поставленого Товару, виявлення дефектів у процесі експлуатації до закінчення гарантійного терміну, який визначений у гарантійних талонах, якщо при цьому не встановлена провина Замовника, Учасник зобов'язаний безкоштовно відновити (відремонтувати, замінити) Товар не пізніше 10 (десяти) робочих днів, після письмового повідомлення про проблему Замовником. Вартість комплектуючих виробів, які вийшли з ладу, сплачується Учасником. Учасник повинен надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.

Популярні розділи та сервіси