Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Хліб з борошна пшеничного першого ґатунку»

НАЗАД
06 сiчня 2022 12:50

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі (Товар):  Хліб з борошна пшеничного першого ґатунку, хліб з суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку, булочка з борошна пшеничного першого ґатунку

за кодом ДК 021:2015 - 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»

1.  Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 9971, вул. Стрілецька, 6, м. Луцьк, 43005; код за ЄДРПОУ — 14321661; категорія замовника — правоохоронний орган. 

2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку, булочка з борошна пшеничного першого ґатунку за кодом ДК 021:2015 - 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-05-000488-a

4.    Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару.
 
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проекту кошторису на 2022 рік, становить

 4 089 295,00 грн. з ПДВ. 

6.  Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 089 295,00 грн. з ПДВ.   
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначено відповідно до  вимог наказу  Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року №480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель».

1. Найменування та кількість:

п/п

Найменування предмету закупівлі

Технічні характеристики

Одиниці виміру

Кількість

1

Хліб з борошна пшеничного першого ґатунку

Хліб з борошна пшеничного першого ґатунку, повинен бути формовим, виготовленим з борошна не нижче першого ґатунку, відповідати вимогам ДСТУ та/або ГОСТ та/або ТУ, тощо.

кг.

70 500,00

2

Хліб з суміші борошна житнього обдирного і  пшеничного першого ґатунку

Хліб з суміші борошна житнього обдирного і  пшеничного першого ґатунку, повинен бути формовим, виготовленим з суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку, відповідати вимогам ДСТУ та/або ГОСТ та/або ТУ, тощо.

кг.

55 000,00

3

Булочка з борошна пшеничного першого ґатунку

Булочка повинна бути формова, солодка, виготовлена з борошна пшеничного першого ґатунку та мати вагу не менше 70 грам, відповідати вимогам ДСТУ та/або ГОСТ та/або ТУ, тощо.

кг.

15 000,00

2. Місце поставки:

№ з/п

Місце поставки товару

Адреса

1

УПЗ

вул. Стрілецька,6, м. Луцьк, Волинської обл.

2

віпс «Тур»

 с.Тур, Ковельського р-ну ,Волинської обл.

3

впс «Млиново»

 с.Млиново, Ковельського р-ну,Волинської обл.

4

впс «Дольськ»

 с.Дольськ, Камінь-Каширського р-ну,Волинської обл.

5

віпс «Ветли»

 с.Ветли, Камінь-Каширського р-ну ,Волинської обл.

6

віпс «Піща»

 с.Піща, Ковельського р-ну,Волинської обл.

7

віпс «Пулемець»

 с.Пулемець Ковельського р-ну,Волинської обл.

8

впс «Грабово»

 с.Грабово, Ковельського,Волинської обл.

9

впс «Світязь»

 с.Світязь, Ковельського р-ну,Волинської обл.

10

впс «Рівне»

 с.Рівне, Ковельського р-ну, Волинської обл.

11

віпс «Новогрузьке»

 с.Новогрузьке, Ковельського  р-ну,Волинської обл.

12

віпс «Висоцьк»

 с.Висоцьк, Ковельського р-ну,Волинської обл.

13

віпс «Коритниця»

с. Коритниця, Володимир-Волинського р-ну, Волинської обл.

14

віпс «Пархоменкове»

с. Пархоменкове, Володимир-Волинського р-ну, Волинської обл.

15

впс «Амбуків»

с. Амбуків, Володимир-Волинського р-ну, Волинської обл.

16

впс «Морозовичі»

с. Морозовичі, Володимир-Волинського р-ну, Волинської обл.

17

віпс «Щитинська Воля»

с. Щитинська Воля, Ковельського р-ну,Волинської обл.

18

впс «Самари»

с. Самари, Ковельського р-ну,Волинської обл.

19

віпс «Гута» 

С. Гута, Ковельського р-ну,Волинської обл.

    Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

Інформація про предмет закупівлі (детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги до товару):

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 . Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник.

Якість товару повинна відповідати національним стандартам, технічним умовам виробника, технічним вимогам Замовника та підтверджуватись відповідними документами (декларація виробника та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи) на кожну партію Товару, які надаються під час поставки Товару. За наявності ГМО у складі продукту у будь-якій кількості, продукція постачанню не підлягає.

 У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться  його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником.

Транспортування: Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення даних продуктів.

Термін придатності товару Строк придатності товару повинен відповідати строку визначеному у ГОСТ та/або ДСТУ/ТУ на цей вид товару і становити не менше 90% від терміну зберігання даного виду товару з дня поставки його на склад Замовника

Тара та упаковка товару.

Товар повинен  бути запаковано матеріалами вітчизняного виробництва згідно з чинною нормативною документацією або імпортовані, дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України на використання і контакт з харчовими продуктами.

Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху, з відповідним маркуванням.

Поставка товару. Поставка товару здійснюється з моменту підписання договору на протязі  2022 року до 31.12.2022 року дрібними партіями (3-4 рази на тиждень) у кількості, асортименті та за вказаними адресами згідно з заявками Замовника.

Популярні розділи та сервіси