Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Будівельні товари. Сейфи»

НАЗАД
28 листопада 2023 12:59

ОБҐРУНТУВАННЯ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
 Шафа - сейф бухгалтерська ШБС-8, код ДК 021:2015  44420000-0  «Будівельні товари»  деталізований код ДК 021:2015  44421300-0  «Сейфи»


Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», військова частина 2195 (код ЄДРПОУ 14321682; адреса: м. Чернівці) інформує про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Шафа - сейф бухгалтерська ШБС-8», код ДК 021:2015 – 44420000-0  «Будівельні товари»  деталізований код ДК 021:2015  44421300-0  «Сейфи». Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.
Закупівля товару: Шафа - сейф бухгалтерська ШБС-8, код ДК 021:2015  –  44420000-0  «Будівельні товари»  деталізований код ДК 021:2015  44421300-0  «Сейфи», (далі – Товар) проводиться за процедурою відкриті торги з особливостями, КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-25-000365-a
Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: потреба у закупівлі сейфів обумовлена необхідністю забезпечення збереження інформації для службового користування оперативних підрозділів 31 прикордонного загону.
Розмір бюджетного призначення: 170 189,95 грн. (сто сімдесят тисяч сто вісімдесят дев’ять гривень 95 коп.) в т.ч. ПДВ.
Очікуваний обсяг закупівлі Товару: 35 шт.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 170 189,95 грн. (сто сімдесят тисяч сто вісімдесят дев’ять гривень 95 коп.) в т.ч. ПДВ 
Період поставки Товару: до 20 грудня 2023 року.
Місце поставки Товару: Чернівецька обл., м. Чернівці.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якісні характеристики котла опалювального мають відповідати вимогам абз. 3 п.2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
Відповідність ТУ У 31.0-14311749-014:2021.
Односекційна шафа (шириною 460мм, висотою 835мм, глибиною 340мм), обладнана полицею та касовим відділенням, призначена для зберігання документації, бланків, печаток тощо. 
Конструкція шафи зварна, з високоякісної листової сталі з полімерним порошковим покриттям сірого кольору товщиною 1,2 мм, здатна витримати сильні навантаження. 
Стики зварні, з метою попередження потрапляння вологи та пилу всередину шафи. 
Двері закриваються за допомогою механічного замка. 
Шафа експлуатується всередині приміщень при температурі повітря 0…+40°С та відносній вологості до 80%. 
Гарантійний термін експлуатації шафи-сейфа бухгалтерської – 12 місяців з дня продажу.
Умови поставки товару: Учасник самостійно здійснює доставку товару на умовах поставки DDP, відповідно до правил тлумачення торгівельних термінів «ІНКОТЕРМС» (у ред. 2010 р.). склад замовника (Чернівецька обл., м. Чернівці.) проводить навантаження та розвантаження товару.
Вартість доставки, навантаження та розвантаження товару повинна бути включена до вартості ціни пропозиції. переможця згідно наданих заявок Замовником.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін (Шаф - сейфів бухгалтерських), актуальних на момент моніторингу.

 

Популярні розділи та сервіси