Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Будівельна плівка, ширина 1.5 м(рукав) 200 мкр., 50 м., чорна»

НАЗАД
15 квiтня 2024 10:21

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Будівельна плівка, ширина 1,5 м. (рукав) 200 мкр., 50 м. пог., чорна за кодом ДК 021:2015 – 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами» (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 105 прикордонний загін імені князя Володимира Великого Державної прикордонної служби України (військова частина 2253): 14026, м. Чернігів, код за ЄДРПОУ – 14321765; категорія замовника – правоохоронний орган/ замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Будівельна плівка, ширина 1,5 м. (рукав) 200 мкр., 50 м. пог., чорна за кодом ДК 021:2015 – 44176000-4 «плівки» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 – 44176000-4 «плівки»)

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-____-__________-___

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні характеристики товару мають бути не нижче:

вид плівки – рукав, напіврукав, ширина – 3 м (рукав – 1,5 м.).

довжина – 50 м.,

щільність – 200 мк.

основа – поліетелен, площа в рулоні – 75 (у розвороті – 150) м²,

призначення – будівельні, господарські роботи.

Товар постачається однією партією, відповідно до видаткової накладної за адресою: Чернігівська обл., м. Чернігів, в строк до 31 травня 2024 року включно.

Товар повинен бути новим, придатним до використання.

Товар повинен відповідати умовам, зазначених у стандартах, технічних умовах, іншій технічній та/або нормативній документації, яка встановлює вимоги до його якості.

Постачальник забезпечує пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження упаковки/тари або елементів захисту до приймання Замовником, товар підлягає заміні.

Учасник і запропонований товар не являються такими, на яких поширюються обмеження, встановлені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.

Доставка Товару Замовнику і його розвантаження здійснюється за рахунок Постачальника.

При поставці Товару Постачальник в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Замовнику приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару; інструкція з експлуатації; документи на гарантію, тощо).

Ціна, запропонована Учасником в пропозиції, повинна враховувати всі витрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, пакування, доставку та розвантаження товару.

Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.).

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису на 2024 рік та потреби в закупівлі товару з метою забезпечення потреб замовника і становить: 153 600 грн. (сто п’ятдесят три тисячі шістсот грн. 00 коп.) з ПДВ. Фінансування закупівлі здійснюється за кошти спеціального та загального фонду державного бюджету за КЕКВ 2210, виходячи з потреби Замовника у даному предметі закупівлі.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 153 600 грн. (сто п’ятдесят три тисячі шістсот грн. 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та наказом АДПСУ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» від 09.09.2019 року №480-АГ (зі змінами).

Відповідно до «Звіту про результати підсумкового моніторингу», використовувалась методика - метод порівняння ринкових цін на товари/послуги (очікувана вартість).

Враховуючи надані найнижчі цінові пропозиції та лист про погодження закупівлі від АДПСУ 10.04.2024 № 06.2.3.1/29926-24-Вих (на № 06.2.3/3284-24 від 06.04.2024), щодо потреби, доцільності, кількості товару, за ціною, що не перевищує найнижчої цінової пропозиції та на підставі звіту про підсумковий моніторинг цін від 02.04.2024 року.

Популярні розділи та сервіси