Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT або еквівалент»

НАЗАД
10 квiтня 2024 08:39

Обґрунтування технічних характеристик розпочатих відкритих торгів з особливостями за КЕКВ 2260, щодо закупівлі за код ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT), або еквівалент.

Посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-04-008944-a

Тендерну документацію розроблено відповідно річного плану закупівель 26 окремої авіаційної ескадрильї, який був опублікований на веб -порталі уповноваженого органу до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ зі змінами. Терміни, які використовуються в тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі.

Предмет закупівлі:

Вид предмета закупівлі: Товар.

Назва предмета закупівлі:

ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT), або еквівалент.

Мета закупівлі (Обгрунтування):

З метою недопущення: зриву бойової готовності, належного рівня безпеки польотів, забезпечення завдань з охорони та оборони Державного кордону, виключної (морської) економічної зони, захисту територіальної цілісності та незалежності України, прошу Вас дати вказівку начальнику групи авіаційно-технічного майна та ремонту про забезпечення наступним авіаційно-технічним майном, у зв’язку з необхідністю виконання регламентних робіт, періодичних оглядів, виявлення несправностей та тестування інструментальних систем посадки (ILS), всеспрямованих радіомаяків УКХ-діапазону (VOR), маркерних радіоприймачів, авіаційних радіостанцій (електронних систем зв'язку) НВЧ та УВЧ діапазонів, контроль аварійних передавачів ELT, на літаках Dа40, Dа42, гелікоптерах Ми- 8МТ(Ми-9), Мі-8МСБ-В, AS350B3.

Технічні вимоги до предмета закупівлі

(інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)

Учасник має поставити нові (неуживані), «Перша категорія» Спеціального призначення авіаційно-технічне майно яке повинно підходити для встановлення або підходити для використанням за призначенням на літаках Dа40, Dа42, гелікоптерах Ми-8МТ(Ми-9), Мі-8МСБ-В, AS350B3 та іншій техниці:

Найменування

Part. № виробу

Кіл.

Примітки

1.

Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT

-

1 шт.

Для виконання регламентних робіт та виявлення несправностей на літаках Dа40, Dа42, гелікоптерах Ми-8МТ(Ми-9), Мі-8МСБ-В, AS350B3

згідно коду ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (надалі – Товар), що відповідає цим вимогам:

Назва предмета закупівлі:

ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT), або еквівалент.

Вимоги щодо еквіваленту:

1. У разі надання еквіваленту товару, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник ДОДАТКОВО повинен надати таблицю – порівняння відповідності предмету закупівлі.

2. На підставі частини 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними та технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють ( в предметі закупівлі), ввезеним для операцій з переробки на митній території України.

3. Коли йдеться про еквівалент, то всі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним.

4. У разі надання еквіваленту будь якого товару з предмету закупівлі, Учасник повинен подати у своїй тендерній пропозиції лист з офіційною відповіддю від виробника еквіваленту товару, з інформацією про те що він є еквівалентом зазначеного у предметі закупівлі товару та може бути використаний за призначенням на такій авіаційній техніці як літаках Dа40, Dа42, гелікоптерах Ми-8МТ(Ми-9), Мі-8МСБ-В, AS350B3

Інші вимоги щодо постачання товару:

- Для Товару який поставляється Продавцем на адресу Покупця встановлюються наступні гарантійні строки: 1 рік.

- Дата виробництва товару повинна бути 2023 – 2024 років випуску (З останнім можливим програмним забезпеченням).

- Товар повинен відповідати технічним умовам підприємства-виробника, а його приймання та передача повинна здійснюватись в офіційній, оригінальній упаковці (тарі) із заводу виробнику, яка має захищати товар від зовнішнього впливу та ймовірного пошкодження. У разі пошкодження Товару, або виявлення слідів явної експлуатації, Покупець може відмовитись від Товару, склавши акт технічного стану, щодо прийому Товару.

- Продавець повинен поставити Товар Покупцю передбачений цим Договором, якість якого повинна відповідати технічним умовам виробника, стандартам, діючим на момент виготовлення згідно наступних умов:

- Оригінальне пакування Товару с заводу виробника.

- Бірка (лейб) виробу Товару.

- Продавець має усвідомлювати, що Покупець проводить оплату за державні кошти, тому приймальна комісія буде прискіпливо перевіряти цілісність пакування, пломб, лейблів, та усіх пошкоджень (наприклад: подряпин, потертостей та інших пошкоджень), і по факту приймальна комісія Покупця має право не прийняти товар поставлений на адресу Покупця, відповідно оформивши акт технічного стану.

- Гарантійний строк на Товар продовжується на час, витрачений на усунення дефекту Продавцем.

- Товар повинен бути новий 1 категорії.

- Характеристики:

 Настроювані конфігурації тестування

 Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача

 Спеціалізовані програми програмного забезпечення

 Дистанційне керування

 Сумісність з операційними системами Android™ та iOS®

 Покрокові інструкції для проведення тестувань

 Вбудований GPS-приймач

 Схеми випробувань відповідно до міжнародних стандартів

- Переваги:

 Можливість придбання лише необхідних наборів тестування

 Економія часу, зручність у роботі

 Легко оновлюється при встановленні нових програм

 Зручне проведення випробувань з мобільного пристрою як усередині, так і зовні повітряного судна

 Збереження та подальше відтворення етапів тестування

 Отримання точних координат розташування при випробуваннях систем автоматичного залежного спостереження в режимі мовлення (ADS-B)

 Відповідність міжнародним нормативним вимогам

- Тестове використання:

 Транспондери ATCRBS та Mode S

 Вхід ADS-B In та вихід ADS-B out

 Трафік ADS-B 978 / 1090 МГц

 Режим GICB

 ILS - LOC, GS і MB

 Всеспрямований азимутальний радіомаяк (VOR)

 Всеспрямований далекомірний радіомаяк (DME)

 Засоби зв'язку - AM, FM, SSB та Expanded SELCAL

 КСВН (коефіцієнт стоячої хвилі за напругою) та відстань до несправності

 Випробування системи TCAS, універсальних транспондерів (UAT) та аварійних радіомаяків (ELT) можливі у додатковій комплектації пристрою

- AVX-10K повинен підтримувати бездротові, дротові та перешкодозахищені підключення та підтримувати функції для здійснення діагностики наступних систем:

- Канали зв'язку:

 Амплітудна модуляція (МВ)

 Частотна модуляція (ДМВ)

 ОБП (КВ)

 SELCAL

- Навігаційне обладнання:

 Система ILS

Курсовий маяк (LOC)

Вектор колійної швидкості (GS)

Маркерний маяк (MB)

 Всеспрямований азимутальний радіомаяк (VOR)

 Всеспрямований далекомірний радіомаяк (DME)

- Огляд повітряного простору:

 Транспондер в режимах A, C, S

 Передача даних ADS-B

 Прийом даних ADS-B 3

(Інформація про повітряний рух)

1030 МГц (ADS-B, ADS-R, TIS-B)

Універсальний транспондер (ADS-B, TIS-B, FIS-B)

 Випробування систем TCAS I/II та TAS

 Контроль сигналів ADS-B

 Контроль сигналів GICB

 Контроль сигналів універсального транспондера

- Інші засоби проведення випробувань:

 Аварійний радіомаяк

 Розрахунок КСВН

 Вимір відстані до місця пошкодження

- Фізичні характеристики:

Тестер

В х Ш х Г

30,48 x 13,5 x 9,5 см

Футляр для перенесення

В х Ш х Г

62,23 x 49,2 x 31 см

Маса

6,5 фунта (2,94 кг) (только тестер)

32 фунта (14,51 кг) (масса с упаковкой)

Акумулятор

4 часа непрерывно, обычно > 8 часов

Мережеве харчування

100–250 В перем. тока, 1,5 А (макс.), 47–63 Гц

Підтримка

LTE

-Захист навколишнього середовища

Робоча температура

От −20 oС до 55 oC

Температура зберігання

От −30 oС до 71 oC

-Сертифікація обладнання:

Сертифікат калібрування приладу AVX-10K (за ISO 9001)

Сертифікат калібрування приладу AVX-10K із протоколом випробувань (за ISO 9001)

Сертифікат відповідності стандарту MIL-PRF-28800F Клас 2

Сертифікат відповідності стандарту MIL-STD-810F

Сертифікація EN

- У склад «Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT – 1 комлпект входить наступне:

- Бортовий тестер для випробувань авіаційних систем навігації та зв'язку AVX-10K-CNS EU SELT – 1 шт.

- Міцний футляр призначений для зберігання всіх речей, необхідних для проведення випробування різних систем.

- Ергономічна вбудована підставка допомагає зробити випробування та перегляд отриманих результатів більш простим.

- Наявність плоских і гнучких антен, а також блоків сполучення з антенами надає широкі можливості підключення до систем, що випробовуються.

- Наявність функціональної можливості пристрою робити випробування аварійних маяків на частотах 121,5/243/406 МГц. (опція ELT).

- Шнур живлення для країн континентальної Європи AC10K-PWRCRD-EU.

Розмір бюджетного призначення: 1 744 988,00 грн.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 744 988,00 грн.

Популярні розділи та сервіси