Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Анкерний фіксатор»

НАЗАД
07 листопада 2023 08:58

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі: ДК 021:2015:33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Анкерний фіксатор).

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522), вул. Личаківська, 107, м. Львів, 79014; код за ЄДРПОУ — 14321771; категорія замовника — державна організація (установа, заклад).

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Предмет закупівлі (товари): ДК 021:2015:33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Анкерний фіксатор).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-02-002883-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару:

Медико-технічні вимоги:

№ п/п

Найменування технічної або іншої вимоги

Од.

виміру

Кількість

1

2

   

1

Анкерний фіксатор

Матеріал: титан;

Діаметр: 2,0мм; 2,5мм; 2,8мм; 3,5мм; 5,0мм; 6,5мм;

Шовний матеріал: UHMWPE;

Голки: не менше 2 шт.;

Шт.

20

Загальні вимоги:

1. Надати сертифікат відповідності в якому зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753.

2. Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.

3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. (Оригіналом гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника).

4. Доставка, розвантаження та занесення товару до кімнати зберігання лікарських засобів та медичних виробів, здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника.

5.Товар, що постачається, має бути вироблений у 2022-2023 році, новим та таким, що не був у використанні.

6. Строк поставки товару – Один робочий день з моменту надання заявки. Заявка подається Замовником шляхом направлення на офіційну електронну адресу Постачальника.

Учасник повинен надати гарантійний лист щодо можливості виконання пунктів 2, 4, 5, 6 «Загальних вимог» у даному оголошені.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету відповідно до затвердженого кошторису на 2023 рік по КЕКВ 2220 та становить 94 000,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 94 000,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначено відповідно до проведеного моніторингу цін щодо предмета закупівлі згідно вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480 – аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Популярні розділи та сервіси