Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Аквадистилятор електричний»

НАЗАД
04 березня 2024 15:11

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі: ДК 021:2015:42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Аквадистилятор електричний).

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522), вул. Личаківська, 107, м. Львів, 79014; код за ЄДРПОУ — 14321771; категорія замовника — державна організація (установа, заклад).

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Предмет закупівлі (товари): ДК 021:2015:42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Аквадистилятор електричний).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-29-004673-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару:

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА

КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

за кодом ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації

Код НК

Назва продукції, Вимоги

Одн. Вим.

К-ть

1

44344 Комбінована система

очищення води

Аквадистилятор електричний

Аквадистилятор електричний повинен бути призначений для використання в медичних установах, лабораторіях.

Комплектація: аквадистиллятор -1шт., електронаргівач - 2шт, та інструкція з експлуатації -1 шт.

Робота заснована на конденсації ретельно відсепарованої пари. Вода надходить у випарник і нагрівається тенами до кипіння. Пара, що утворюється, проходячи через ряд сепараторів, потрапляє на стінки конденсатора, що охолоджується зовні водопровідною водою і, конденсуючись, витікає у вигляді дистильованої води.

Продуктивність при номінальній напрузі -4л/год.

Споживна потужність при номінальній напрузі - 3кВт.Маса- не більше 12 кг.Тип напруги-змінний, однофазний.Напруга-220 В.Частота струму мережі – 50Гц.Габартні розміри- 400*290 мм. Висота аквадистилятора-630 мм.

Наявність автоматичного відключення електронагрівачів при припиненні централізованої подачі води, автоматичного підтримання рівня води, що йде на випар і охолодження

шт.

1

Загальні вимоги

1. Запропонований учасником товар має бути належним чином зареєстрований та дозволений до застосування в Україні та повністю відповідати технічним вимогам до товару.

Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ (документи), що підтверджує реєстрацію товару та дозвіл на використання в Україні: сертифікат відповідності, або декларації про відповідність технічному регламенту, або реєстраційне посвідчення, видане Міністерством охорони здоров'я України, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.

2. Кожна партія товару має супроводжуватися чинними на час їх надання замовнику документами, що підтверджують походження товару, його безпечність і якість (декларації відповідності, сертифікати/паспорти якості або інші подібні документи, що підтверджують відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами).

3. Місце поставки товару – м. Львів, вул. Личаківська, 107.

Строк поставки – протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня направлення Замовником постачальнику заявки на поставку товарів;.

Транспортування, навантажувально-розвантажувальні роботи забезпечуються учасником власними силами.

4. Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не битий. Товар повинен передаватись на склад замовника в оригінальній упаковці підприємства-виробника, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Упаковка не повинна бути пошкоджена, деформована, розкрита, не укомплектована чи недоукомплектована.

5. Гарантійний термін (строк) товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 12 місяців, а також він повинен бути новим, та таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався.

6. Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками, на підтвердження подається таблиця порівняння, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.

* Примітка 1 :

У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, слід читати як "або еквівалент".

Дата, підпис, ПІБ уповноваженої особи, завірений печаткою (за наявності)

* Примітка 2 :

Підписаний та завірений печаткою (у разі використання) Додаток 4 є документальним підтвердженням погодження Учасника з виконанням зазначених вимог та характеристик предмета закупівлі.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік по КЕКВ 2220 та становить 19 900,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 19 900,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначено відповідно до проведеного моніторингу цін щодо предмета закупівлі згідно вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480 – аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Популярні розділи та сервіси