Обґрунтування технічних характеристик розпочатих відкритих торгів «Послуги з проведення навчання авіаційно технічного персоналу»

НАЗАД
19 квiтня 2021 09:29

Обґрунтування технічних характеристик розпочатих відкритих торгів за КЕКВ 2260, щодо закупівлі: «Послуги з проведення навчання авіаційно технічного персоналу за курсом: «Правила підтримання льотної придатності авіаційної техніки державної авіації (ЧастинаМВ/Part-MВ)», «Правила підтримання льотної придатності авіаційної техніки державної авіації (Частина145/Part-145В)», «Правила видачі свідоцтв персоналу з технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації (Part66/Частина – 66В», «Правила схвалення організацій з підготовки до технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації (Частина-147В/Part-147В)», «Людські фактори в авіації», «Система якості в авіації. Аудити», «Безпека паливнихбаків», «Авіаційне законодавство (Aviation legislation)» або еквівалент» згідно коду ДК 021:2015 - 80530000-8 «Послуги у сфері професійної підготовки» Згідно Уточнювального коду ДК 021:2015 – 80531200-7 «Послуги у сфері професійної підготовки технічних фахівців»

Посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-004317-b

Тендерну документацію розроблено відповідно річного плану закупівель Харківської окремої авіаційної ескадрильї, який був опублікований на веб -порталі уповноваженого органу до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ зі змінами. Терміни, які використовуються в тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі.

Предмет закупівлі:

Вид предмета закупівлі: Товар.

Узагальнена назва предмета закупівлі: Послуги з проведення навчання авіаційно технічного персоналу за курсом: «Правила підтримання льотної придатності авіаційної техніки державної авіації (ЧастинаМВ/Part-MВ)», «Правила підтримання льотної придатності авіаційної техніки державної авіації (Частина145/Part-145В)», «Правила видачі свідоцтв персоналу з технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації (Part66/Частина – 66В», «Правила схвалення організацій з підготовки до технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації (Частина-147В/Part-147В)», «Людські фактори в авіації», «Система якості в авіації. Аудити», «Безпека паливних баків», «Авіаційне законодавство (Aviation legislation)» або еквівалент

Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 - 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки

Назва предмета закупівлі

Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі

 (за наявності)

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг

Правила підтримання льотної придатності авіаційної техніки державної авіації (ЧастинаМВ/Part-MВ) або еквівалент

ДК 021:2015 – 80531200-7 Послуги у сфері професійної підготовки технічних фахівців

 

6 посл.

61031, Україна, Харківська область, Харків, вул. Аерофлотська, 16

до 31 грудня 2021

Правила підтримання льотної придатності авіаційної техніки державної авіації (Частина145/Part-145В) або еквівалент

ДК 021:2015 – 80531200-7 Послуги у сфері професійної підготовки технічних фахівців

 

11 посл.

61031, Україна, Харківська область, Харків, вул. Аерофлотська, 16

до 31 грудня 2021

Правила видачі свідоцтв персоналу з технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації (Part66/Частина – 66В) або еквівалент

ДК 021:2015 – 80531200-7 Послуги у сфері професійної підготовки технічних фахівців

8 посл.

61031, Україна, Харківська область, Харків, вул. Аерофлотська, 16

до 31 грудня 2021

Правила схвалення організацій з підготовки до технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації (Частина-147В/Part-147В) або еквівалент

ДК 021:2015 – 80531200-7 Послуги у сфері професійної підготовки технічних фахівців

8 посл.

61031, Україна, Харківська область, Харків, вул. Аерофлотська, 16

до 31 грудня 2021

Людські фактори в авіації або еквівалент

ДК 021:2015 – 80531200-7 Послуги у сфері професійної підготовки технічних фахівців

24 посл.

61031, Україна, Харківська область, Харків, вул. Аерофлотська, 16

до 31 грудня 2021

Система якості в авіації. Аудити або еквівалент

ДК 021:2015 – 80531200-7 Послуги у сфері професійної підготовки технічних фахівців

7 посл.

61031, Україна, Харківська область, Харків, вул. Аерофлотська, 16

до 31 грудня 2021

Безпека паливних баків або еквівалент

ДК 021:2015 – 80531200-7 Послуги у сфері професійної підготовки технічних фахівців

12 посл.

61031, Україна, Харківська область, Харків, вул. Аерофлотська, 16

до 31 грудня 2021

Авіаційне законодавство (Aviation legislation) або еквівалент

ДК 021:2015 – 80531200-7 Послуги у сфері професійної підготовки технічних фахівців

7 посл.

61031, Україна, Харківська область, Харків, вул. Аерофлотська, 16

до 31 грудня 2021

Технічні вимоги до предмета закупівлі 

(інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)

Учасник має надати Послуги з проведення навчання авіаційно технічного персоналу за курсом:

Правила підтримання льотної придатності авіаційної техніки державної авіації (ЧастинаМВ/Part-MВ) – 6 посл.

Правила підтримання льотної придатності авіаційної техніки державної авіації (Частина145/Part-145В) – 11 посл.

Правила видачі свідоцтв персоналу з технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації (Part66/Частина – 66В) – 8 посл.

Правила схвалення організацій з підготовки до технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації (Частина-147В/Part-147В) – 8 посл.

Людські фактори в авіації – 24 посл.

Система якості в авіації. Аудити – 7 посл.

Безпека паливних баків – 12 посл.

Авіаційне законодавство (Aviation legislation) – 7 посл.

або еквівалент, згідно коду ДК 021:2015 - 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки,  згідно Уточнювального коду ДК 021:2015 – 80531200-7 Послуги у сфері професійної підготовки технічних фахівців

Вимоги щодо еквіваленту:

1. Еквівалент у даній тендерній документації розуміється як надання послуг згідно переліку який зазначений у розділі Вимоги щодо об’єму наданих послуг: Додаток №2 до тендерної документації, але не менше.

Інформація щодо способу надання послуги:

1. Послуги надаються за очною (переважно вечірньою (або денною) формою на території Виконавця у місті Харків, або у формі дистанційного навчання. Перед початком надання послуг Сторони за Договором визначаються з формою проведення навчання шляхом листування засобами електронної пошти або згідно усної домовленості.

2. Місце надання Послуг: Навчальний центр/клас Виконавця (у разі обрання навчання вечірньою або денною формою за адресою: 61031, м. Харків,вул. Аерофлотська, 16.

3. Учасник направляє на електрону адресу Замовника haeias1467@gmail.com на узгодження листа з інформацією про запропоновані дати навчання, не пізніше ніж за 3 (три) робочих днів до початку надання послуг. Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів розглядає та узгоджує запропоновані дати або пропонує інші дати, шляхом направлення листа на електронну адресу Учасника.

У складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку у довільній формі, з зазначенням способу надання послуг.

Інформація щодо підтвердження якості наданих послуг:

1. Після завершення навчання працівник Замовника отримує сертифікат/свідоцтво. У разі обрання дистанційної форми навчання Виконавець забезпечує доставку Новою Поштою за свій рахунок сертифіката/свідоцтва Виконавця за адресою: 61031, м. Харків,вул. Аерофлотська, 16 або на відділення нової пошти №69 або 90 у м. Харків, отримувач КАРАСЕВИЧ Юрій, моб. Телефон: 098-00-11-566 . У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію сертифіката або свідоцтва який буде надано Замовнику, після отримання послуги.

Вимоги щодо об’єму наданих послуг:

Об’єм наданих послуг (інформація яку повинен містити у собі кожен курс), повинен містити у собі не менше наданої інформації шляхом проведення кількості та часу занять:

2. Правила підтримання льотної придатності авіаційної техніки державної авіації (ЧастинаМВ/Part-MВ) або еквівалент – 6 послуг.

Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка буде містити в собі згоду з цим пунктом та містити в собі таблицю (яка буде містити в собі інформацію щодо назви, обєму та годинах на навчання як у прикладі) за яким буде проходити навчання, для підтвердження того, що він усвідомлює об’єм наданих послуг.

Модуль

Тема

Кількість

навчальних годин

1.

Структура законодавства ЄС та Commission Regulation (EU)

   No 1321/2014

Сучасний стан та особливості запровадження в Україні європейських стандартів з безпеки польотів;

Структура та зміст законодавства ЄС у галузі безпеки польотів;

Загальні положення Регламенту 1321/2014.

1:00

2.

АПУ «Підтримання льотної придатності повітряних суден та авіаційних виробів, компонентів і обладнання та схвалення організацій і персоналу, залучених до виконання цих завдань» затверджені наказом Державіаслужби від 06.03.2019 № 286 – загальні принципи та положення

АПУ «Підтримання льотної придатності повітряних суден та авіаційних виробів, компонентів і обладнання та схвалення організацій і персоналу, залучених до виконання цих завдань» - загальні положення; терміни та визначення; вимоги.

Прийнятні методи відповідності (AMC) та керівний матеріал (GM) до АПУ «Підтримання льотної придатності повітряних суден та авіаційних виробів, компонентів і обладнання та схвалення організацій і персоналу. Загальні положення.

1:00

3.

1. Загальні принципи та концепція Частина-МВ (Part-М).

2.  Section A: Subpart A. Загальні положення.

         2.1 Сфера застосування

3.  Section A: Subpart B. Обов’язки.

3.1. Обов’язки

3.2. Звітування про події

4. Section A: Subpart C. Підтримання льотної придатності.

4.1. Завдання з підтримання льотної придатності

4.2. Програми ТО ПС

4.3. Директиви льотної придатності

4.4. Дані для модифікацій та ремонтів

4.5. Система записів про підтримання льотної придатності ПС

4.6.Система технічних бортових журналів ПС

4.7. Передача записів про підтримання льотної придатності ПС

2:25

5. Section A: Subpart D. Стандарти ТО.

5.1. Дані для ТО

5.2. Виконання ТО

5.3. Дефекти ПС

6. Section A: Subpart E. Компоненти.

6.1. Встановлення

6.2. Технічне обслуговування компонентів

6.3. Компоненти з обмеженим ресурсом

6.4. Контроль за компонентами, непридатними до експлуатації

1:00

7. Section A: Subpart F. Організація з ТО

7.1. Сфера застосування

7.2.  Заявка

7.3.  Обсяг схвалення

7.4.  Керівництво організації з ТО

7.5.  Виробничі приміщення та площі

7.6.  Вимоги до персоналу

7.7. Персонал, який засвідчує ТО та персонал з перегляду льотної придатності

7.8. Компоненти, обладнання та інструменти

7.9.  Дані для ТО

7.10. Замовлення на ТО

7.11. Стандарти ТО

7.12. Сертифікат передачі до експлуатації ПС

7.13. Сертифікат передачі до експлуатації компонента

7.14. Записи з ТО та перегляду льотної придатності

7.15. Привілеї організації

7.16. Організаційні перегляди

7.17. Зміни у схваленій організації з ТО

7.18. Підтримання схвалення

7.19. Недоліки

1:15

8. Section A: Subpart G. Організації з управління підтриманням льотної придатності.

8.1. Сфера застосування

8.2. Заявка

8.3. Обсяг схвалення

8.4. Керівництво управління підтриманням льотної придатності

8.5. Виробничі приміщення та площі

8.6. Вимоги до персоналу

8.7. Персонал з перегляду льотної придатності

8.8. Управління підтриманням льотної придатності

8.9. Документація

8.10. Перегляд льотної придатності

8.11. Привілеї організації

8.12. Система якості

8.13. Зміни у схваленні організації з управління підтриманням льотної придатності

8.14. Ведення записів

8.15. Підтримання схвалення

8.16. Недоліки

2:20

9. Section A: Subpart Н. СЕРТИФІКАТ ПЕРЕДАЧІ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ (CRS)

9.1. Сертифікат передачі до експлуатації повітряного судна

9.2. Сертифікат передачі до експлуатації компонента

9.3. Уповноваження пілота-власника

0:30

10. Section A: Subpart I. Сертифікат перегляду льотної придатності

10.1. Перегляд льотної придатності ПС

10.2. Чинність сертифікату перегляду льотної придатності

10.3. Передача реєстрації ПС у межах ЄС

10.4. Перегляд льотної придатності ПС, що імпортуються до ЄС

10.5. Недоліки

1:15

11. Section B - ПРОЦЕДУРА ДЛЯ КОМПЕТЕНТНИХ ОРГАНІВ:   Subpart А. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

11.1.Сфера застосування

11.2.Компетентний орган

11.3.Ведення записів

11.4.Взаємний обмін інформацією

1:00

12. Section B: Subpart B – ОБОВ’ЯЗКИ

      12.1.  Обов’язки

  00:15

13. Section B: Subpart C. Підтримання льотної придатності.

13.1. Програма ТО

13.2. Винятки

13.3. Моніторинг підтримання льотної придатності ПС

13.4. Анулювання, призупинення та обмеження

14. Section B: Subpart D. СТАНДАРТИ TO

15. Section B: Subpart E – КОМПОНЕНТИ

16. Section B: Subpart F – ОРГАНІЗАЦІЯ З TO

16.1. Заявка

16.2. Первинне схвалення

16.3. Видача схвалення

16.4. Постійний нагляд

16.5. Недоліки

16.6. Зміни

16.7. Анулювання, призупинення та обмеження схвалення

17. Section B: Subpart G. Організації з управління підтриманням льотної придатності.

17.1. Заявка

17.2. Первинне схвалення

17.3. Видача схвалення

17.4. Постійний нагляд

17.5 Недоліки

17.6.Зміни

17.7.Анулювання та призупинення

18. Section B: Subpart Н. Сертифікат передачі до експлуатауції (CRS)

18.1. Сертифікат передачі до експлуатації повітряного судна

18.2. Сертифікат передачі до експлуатації компонента

19. Section B: Subpart I. Сертифікат перегляду льотної придатності

19.1. Оцінка рекомендацій

19.2. Перегляд льотної придатності компетентним органом

19.3. Недоліки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2:00

20. Додатки

20.1. Додаток 1 (Доповнення І) - Договір з підтримання льотної придатності

20.2. Додаток 2 (Доповнення ІІ) - Сертифікат дозволеної передачі Форма 1 EASA (EASA Form 1)

20.3. Додаток 3 (Доповнення ІІІ) - Сертифікат перегляду льотної придатності - Форма 15 EASA (EASA Form 15)

20.4. Додаток 4 (Доповнення ІV) - Система класів та рейтингів, що використовуються для схвалення організацій з технічного обслуговування, посилаючись на Підчастину F Part-M та Part-145

20.5. Додаток 5 (Доповнення V) - Схвалення організації з технічного обслуговування, посилаючись на Підчастину F Part-M

20.6. Додаток 6 (Доповнення VІ) - Схвалення організації з управління підтриманням льотної придатності відповідно до Підчастини G Part-M

20.7. Додаток 7 (Доповнення VІI) - Складні завдання з технічного обслуговування 

20.8. Додаток 8 (Доповнення VIII) - Обмежене технічне обслуговування, яке виконує пілот-власник

 

 

 

 

 

 

1:00

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього за планом:

15:00

 

Тестування:

1:00

 

Загальний час, год/ днів:

16:00 год

8 днів

2. Правила підтримання льотної придатності авіаційної техніки державної авіації (Частина145/Part-145В) або еквівалент – 11 посл.

Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка буде містити в собі згоду з цим пунктом та містити в собі таблицю (яка буде містити в собі інформацію щодо назви, обєму та годинах на навчання як у прикладі) за яким буде проходити навчання, для підтвердження того, що він усвідомлює об’єм наданих послуг.

Модуль

Тема

Кількість

навчальних годин

1.

Структура законодавства ЄС та Commission Regulation (EU) No 1321/2014.

Сучасний стан та особливості запровадження в Україні європейських стандартів з безпеки польотів;

Структура та зміст законодавства ЄС у галузі безпеки польотів;

Загальні положення Регламенту 1321/2014.

1:00

2.

АПУ «Підтримання льотної придатності повітряних суден та авіаційних виробів, компонентів і обладнання та схвалення організацій і персоналу, залучених до виконання цих завдань» затверджені наказом Державіаслужби від 06.03.2019 № 286 – загальні принципи та положення

АПУ «Підтримання льотної придатності повітряних суден та авіаційних виробів, компонентів і обладнання та схвалення організацій і персоналу, залучених до виконання цих завдань» - загальні положення; терміни та визначення; вимоги.

Прийнятні методи відповідності (AMC) та керівний матеріал (GM) до АПУ «Підтримання льотної придатності повітряних суден та авіаційних виробів, компонентів і обладнання та схвалення організацій і персоналу. Загальні положення.

1:00

3.

 ДОДАТОК 2.  (ANNEX II ) ЧАСТИНА – 145 (PART-145).

Загальні відомості

РОЗДІЛ А. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

1. Сфера застосування

2. Заявка

3. Умови схвалення

4. Вимоги до виробничих приміщень та площ

5. Вимоги до персоналу

6. Персонал, який засвідчує ТО та допоміжний персонал

7. Записи про персонал з перегляду льотної придатності

8. Обладнання, інструменти та матеріали

9. Приймання компонентів

10. Дані для ТО

11. Планування виробництва

12. Виконання ТО

13. Сертифікація ТО.

14. Записи з ТО та перегляду льотної придатності.

15. Звітування про події.

16. Політика у сфері безпеки польотів та якості, процедури технічного обслуговування та система якості

17. Керівництво організації з ТО

18. Привілеї організації

19. Обмеження організації

20. Зміни в організації

21. Підтримання схвалення

22. Недоліки.

8:00

4.

РОЗДІЛ В. ПРОЦЕДУРИ ДЛЯ КОМПЕТЕНТНИХ ОРГАНІВ

1. Сфера застосування

2. Компетентний орган

3. Організації, що розміщені в декількох державах-членах 

4. Первинне схвалення

5. Видача схвалення

6. Підтримання схвалення

7. Зміни

8. Зміни до Керівництва організації з ТО (MOE)

9. Анулювання, призупинення дії та обмеження схвалення

10. Недоліки

11. Ведення записів

12. Винятки

4:00

5.

ДОПОВНЕННЯ

1. Доповнення І. Сертифікат дозволеної передачі – Форма 1 EASA

2. Доповнення ІІ. Система класів та рейтингів, що використовуються для схвалення організацій з технічного обслуговування, на які є посилання в Підчастині F Розділу А додатка 1 (Part-M) та додатку 2 (Part-145) до цих Авіаційних правил

3. Доповнення ІІІ. Схвалення організації з технічного обслуговування відповідно до додатка 2 (Part-145)

4. Доповнення IV. Умови використання персоналу, який не має кваліфікації відповідно до додатка 3 (Part-66), зазначеного у підпунктах 1 та 2 145.A.30 (j)

1:00

 

Всього за планом:

15:00

 

Тестування:

01:00

 

Загальний час, год/днів:

16:00 год, 2 дні

3. Правила видачі свідоцтв персоналу з технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації (Part66/Частина – 66В) або еквівалент – 8 посл.

Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка буде містити в собі згоду з цим пунктом та містити в собі таблицю (яка буде містити в собі інформацію щодо назви, обєму та годинах на навчання як у прикладі) за яким буде проходити навчання, для підтвердження того, що він усвідомлює об’єм наданих послуг.

№ п/п

Назва теми

Год/хв.

1.

І. Вступна частина

0:10

2.

ІІ. Технічні вимоги та процедури для компетентного органу

 

2.1.

Розділ А «Технічні вимоги»

3:00

 

-  Сфера застосування

Категорії свідоцтв

Заявка

Прийнятність

Повноваження

Вимоги до базових знань

Вимоги до досвіду

Строк дії свідоцтва

Рейтинги типу державного повітряного судна

 Обмеження

Розширення

Підтвердження кваліфікації;

Конвертаційні положення.

 

2.2.

Розділ В «Процедури для компетентного органу»

2:40

 

Глава А. Загальні положення

Сфера застосування

Компетентний орган

Делегування повноважень

Документування

Взаємний обмін інформацією

Винятки

 

2.3.

Глава В. Видача свідоцтв персоналу з технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації

Процедури видачі свідоцтв компетентним органом

Процедура видачі свідоцтв у схваленій згідно з Частиною -145/-145В організації з технічного обслуговування а ремонту

Процедура внесення додаткової категорії або підкатегорії до свідоцтва

Процедура внесення рейтингу типу повітряного судна до свідоцтва або анулювання обмежень

Процедура внесення змін до свідоцтва для розширення повноважень

Процедура прямого схвалення підготовки на тип державного повітряного судна

3:00

2.4.

Глава С. Екзамени

0:20

 

Вимоги до екзаменів

 

2.5.

Глава D. Конвертація національних кваліфікацій

Конвертація національних кваліфікацій

Звіт про конвертацію для кваліфікацій

Звіт про конвертацію для повноважень, що надані схваленими організаціями з ТОР

1:30

2.6.

Глава Е. Екзаменаційні кредити (зарахування екзаменів)

Загальні положення

Звіт про екзаменаційні кредити

Чинність екзаменаційних кредитів

0:10

2.7.

Глава F. Безперервний нагляд.

Анулювання, призупинення дії свідоцтва або обмеження наданих ним прав

0:10

 

Всього за планом:

11:00

 

Тестування :

01:00

 

Загальний час, годин/днів:

12:00 годин

1,5 дня.

4. Правила схвалення організацій з підготовки до технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації (Частина-147В/Part-147В) або еквівалент – 8 посл.

Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка буде містити в собі згоду з цим пунктом та містити в собі таблицю (яка буде містити в собі інформацію щодо назви, обєму та годинах на навчання як у прикладі) за яким буде проходити навчання, для підтвердження того, що він усвідомлює об’єм наданих послуг.

п/п

Назва теми

Год: хв.

1.

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

0:05

2.

ІІ. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

2.2.

2.3.

2.4.

Розділ А «Технічні вимоги»

 

2.1.

Глава А. «Загальні положення»:

0:15

 

сфера застосування;

загальні положення;

заявка.

 

2.2.

Глава В «Вимоги до організації»:

3:00

 

вимоги до приміщень (об’єктів)

вимоги до персоналу

облік викладачів, екзаменаторів та експертів

обладнання для проведення підготовки

навчальні матеріали з підготовки до ТО;

документація про слухачів;

процедури проведення підготовки та система якості;

екзамени;

керівництво організації з ПТО;

права організації з підготовки до ТО;

зміни в організації з підготовки до ТО;

строк дії схвалення;

недоліки.

 

2.3.

Глава С «Схвалений базовий курс підготовки»:

0:30

 

схвалений базовий курс підготовки;

екзамени з перевірки базових знань;

оцінювання базових практичних навичок.

 

2.4.

Глава D «Підготовка на тип державного ПС»:

0:30

 

підготовка на тип державного ПС;

екзамени з типу державного ПС.

 

3.

Розділ В «Процедури для компетентного органу»:

 

3.1.

Глава А «Загальні положення»:

сфера застосування;

компетентний орган;

документування;

винятки .

2:00

3.2.

Глава В. «Видання схвалення»:

0:30

 

процедура видання та внесення змін до схвалення;

процедура безперервної дії;

сертифікат схвалення організації з підготовки до ТО та екзаменування

недоліки.

 

3.3.

Глава С «Анулювання, призупинення дії та обмеження сертифіката схвалення організації з підготовки до ТО»:

0:10

 

- анулювання, призупинення дії та обмеження сертифіката схвалення організації з підготовки до ТО.

 

 

Всього за планом:

07:00

 

Тестування :

01:00

 

Загальний час,

год /днів:

08:00

годин /

1 день

5. Людські фактори в авіації або еквівалент – 24 посл.

Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка буде містити в собі згоду з цим пунктом та містити в собі таблицю (яка буде містити в собі інформацію щодо назви, обєму та годинах на навчання як у прикладі) за яким буде проходити навчання, для підтвердження того, що він усвідомлює об’єм наданих послуг.

Тема

Теоретична підготовка,

год

1.

Загальні положення/ Вступ до курсу людських факторів в ТО.

Посилання на Парт 145.

Відмінності ЛФ від ергономіки.

Аналіз аварій та катастроф.

2:00

2.

Культура безпеки. Заходи створення. Заохочення.

Організаційні фактори при ТО.

Політика безпеки.

3:00

3.

Помилки людини. Аналіз помилок людини.

Модель SHELL.

2:00

4.

Характеристики (можливості) людини та їх обмеження.

Зір, слух, вестибулярний апарат людини.

Захворювання зору та слуху.

Засобу захисту зору та слуху.

Дальтонізм.

Вплив шуму на працездатність людини.

Процес прийняття рішень.

Моторні програми.

3:00

5.

Оточення на роботі. Документація.

Вплив шкідливих чинників та факторів.

Пам'ять людини, шляхи покращення.

3:00

6.

Процедури, інформація, інструменти та практика при  процесах ТО.

Актуальність даних для ТО.

2:00

7.

Співпраця, конформізм, експеримент Аша.

Міжкультурні відмінності та взаємодія при роботі.

Праця в змінах.

Передача інформації в змінах.

2:00

8.

Взаємодія в колективі, лідерство, вплив колег.

Ролі та обов’язки в колективі.

Аналіз колективної праці.

Вплив алкоголю, медикаментів на працездатність людини.

Аналіз потреб людини.

Сон, фази сну.

Вплив сну на працездатність.

Гормональні системи людини.

Втома, виснаженість, засоби контролю.

2:00

9.

Професіоналізм та чесність.

MEDA процес.

2:00

10.

Програма людського фактору в організації по ТО ПС.

Аналіз.

План людино-годин.

2:00

Всього:

Теоретичні години:

23:00

Тест:

1:00

ЗАГАЛОМ годин в Програмі:

24:00

ЗАГАЛОМ днів підготовки:

3

6. Система якості в авіації. Аудити або еквівалент – 7 посл.

Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка буде містити в собі згоду з цим пунктом та містити в собі таблицю (яка буде містити в собі інформацію щодо назви, обєму та годинах на навчання як у прикладі) за яким буде проходити навчання, для підтвердження того, що він усвідомлює об’єм наданих послуг.

Модуль

Тема

Теорія,

год

Практика.

год

1.

Загальні правила навчання.

Введення до курсу.

Презентація компанії та інструктора.

0:10

-

2.

Вступ до управління якістю.

Історія ідеї Якості.

Поняття якості.

Забезпечення якості та контроль якості.

Принципи управління якістю.

Системне управління якістю.

Умови та визначення, пов'язані з якістю

Менеджмент

Практика (вправи).

2:00

1:00

3.

Огляд  ISO 9000. Порівняння ISO 9001 та Part-145. Походження ISO 9000.

Призначення стандартів серії ISO 9000.

Огляд вимог ISO 9001:

Сфера застосування.

Нормативний довідник.

Положення та визначення.

Система керування якістю.

Відповідальність керівництва.

Управління ресурсами.

Реалізація продукції.

Оцінка, аналіз та вдосконалення.

Практика (вправи)

4:00

1:00

3.1.

Огляд вимог Раrt-145:

Сфера застосування 145.А.10.

Вимоги до виробничих приміщень та площ 145.А.25.

Вимоги до персоналу 145.А.30.

Сертифікаційний та допоміжний персонал 145.А.35.

Обладнання, інструменти та матеріали 145.А.40.

Прийняття компонентів 145.А.42.

Дані для ТО 145 А.45.

Планування виробництва 145.А.47.

Сертифікація ТО 145.А.50.

Повідомлення про дефекти 145.А.60.

5:30

1:00

 

Політика безпеки та якості, процедури технічного обслуговування і система якості 145.А.65.

Керівництво організації з ТО (МОЕ) 145.А.70.

Привілеї організації 145.А.75.

Обмеження в організації 145.А.80.

Зміни в організації 145.А.85.

Недоліки 145.А.95.

Практика (вправи)

 

 

4.

Профілактика проти виявлення.

Переваги реалізації ISO 9000.

Витрати на якість.

Документація Системи Якості.

Структура документації з якості системи.

Вимоги до контролю документів.

Політика щодо якості документів.

Посібник із якості.

Інструкції з роботи.

Процедури.

Форми якості.

Плани якості.

0:40

-

5.

ІSO 19011: 2011 - Керівні принципи аудиту систем управління.

Вступ.

Терміни та визначення.

Цілі аудиту.

Класифікація аудиту.

Типи аудитів.

Принципи аудиту системи якості.

Управління програмою аудиту.

Аудиторська продуктивність.

Аудиторський звіт.

Завершення аудиту.

Аудиторські спостереження.

Презентація компанії та інструктора.

Загальні правила навчання.

Практика (вправи)

4:00

 0:30

6.

Звіти про невідповідність.

Корекційні та профілактичні дії.

Висновки про невідповідність.

Звіти про невідповідності.

Корегувальні та профілактичні дії.

Типова форма звіту про аудит якості.

Аудиторський звіт.

Якість звітності.

Підказки щодо стилю написання.

Підсумковий звіт.

Листи опитування.

Підготовка Листів опитування.

Листи опитування для внутрішніх аудитів.

1:30

-

7.

Психологічні аспекти спілкування.

Спілкування.

Бар'єри ефективної комунікації.

Методи ефективного спілкування.

Мистецтво слухання.

Планування комунікації.

Важливість вербального спілкування.

Техніка опитування.

1:20

-

8.

Роль, відповідальність та кваліфікація аудиторів.

Обов'язки аудитора та провідного аудитора. Компетентність та оцінка аудитора.

Аудиторські знання та навички.

Критерії та метод оцінки аудиторів.

Рекомендації щодо спеціальних знань та навичок аудиторів.

Рекомендації щодо планування та проведення аудиту.

2:20

-

 

Всього за планом:

20:00

3:30

 

Тестування:

0:30

 

Загальний час,

годин/днів:

24:00 год

3 дні

7. Безпека паливних баків або еквівалент – 12 посл.

Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка буде містити в собі згоду з цим пунктом та містити в собі таблицю (яка буде містити в собі інформацію щодо назви, обєму та годинах на навчання як у прикладі) за яким буде проходити навчання, для підтвердження того, що він усвідомлює об’єм наданих послуг.

Тема

Час підготовки, год

1.

Вступ до курсу Безпека Паливних Баків (FTS).

Загальний аналіз проблем та катастроф, пов’язаних з системами паливних баків.

2:00

2.

Аналіз катастроф рейсів та ПС:

Elkton В707 – 1963,

Madrid В747 – 1976

Manila В737 – 1990,

TWA 800New York В747 – 1996,

Bangkok В737 - 2001.

Проблеми, причини та висновки.

- Метод Monte Carlo аналізу безпеки паливних баків.

3.

Нормативні документи з проблем систем паливних баків.- SFAR 88/ TGL 47

Поняття, визначення та аналіз основних елементів безпеки паливних баків.

CDCCL – поняття, тлумачення, приклади.

1:00

4.

Засоби зниження небезпеки вибуху в паливній системі ПС.

Трикутник вибуху.

Система збагачення азотом, видалення кисню з повітря паливних баків (NGS) сучасних ПС.

Військовий досвід безпеки паливної системи ПС.

1:00

5.

Виконання робіт з паливною системою ПС. Визначення, правила безпеки та засоби захисту людини при роботі з паливними баками.

Зразки дефектів компонентів паливної системи ПС.

2:00

6.

Висновки. Політика виробників ПС та нові реформи ТО ПС щодо безпеки паливних баків.

Part-21 / Part-25.

Приклади директив льотної придатності (FTS AD).

CDCCL / ALI.

1:30

ВСЬОГО:

Теоретичні години:

7

Тест:

0:30

ЗАГАЛОМ годин:

8:00

ЗАГАЛОМ днів підготовки:

1 день

8. Авіаційне законодавство (Aviation legislation) або еквівалент – 7 посл.

Учасник повинен надати довідку у довільній формі, яка буде містити в собі згоду з цим пунктом та містити в собі таблицю (яка буде містити в собі інформацію щодо назви, обєму та годинах на навчання як у прикладі) за яким буде проходити навчання, для підтвердження того, що він усвідомлює об’єм наданих послуг.

Тема

Кількість годин

Підготовка,

год

1.

Нормативна база

Роль міжнародної організації цивільної авіації, основні документи ICAO/IATA/EASA.

Роль EASA/ICAO/IATA

Роль країн – членів ЄС, авіаційного законодавства ЄС, та

авіаційних властей ЄС.

Роль Європейської комісії.

Спільні вимоги щодо льотної придатності, взаємозв'язок між Part-21, Part -145, Part-M, Part-66, Part-147 та EU-OPS

2:00

2.

Part-66. Правила видачі свідоцтв персоналу з ТО, детальне розуміння.

6:00

3.

Part-145. Правила схвалення організацій з ТО, детальне розуміння. МОЕ.

4:00

 

4.

Part-M. Правила з підтримання льотної придатності, детальне розуміння. CAME.

4:00

 

5.

EU-OPS. Комерційний повітряний транспорт/комерційні перевезення. Правила сертифікації експлуатантів, що здійснюють експлуатацію цивільних ПС,  літаків) з метою виконання комерційних транспортних перевезень. Відповідальність перевізників щодо підтримання льотної придатності та технічного обслуговування. Маркування ПС. Документи, що перевозяться на борту.

4:00

6.

Сертифікація ПС А. Загальні положення

Правила сертифікації! EASA -23/25/27/29 Сертифікація типу Додаткова сертифікація типу

Схвалення організацій з проектування/виробництва Part-21

Б. Документація

Сертифікат типу

Свідоцтво про реєстрацію

Сертифікат шуму

Свідоцтво про зважування

Дозвіл на радіостанції та Схвалення

1:00

1:00

7.

Національні та міжнародні вимоги щодо документації (якщо не замінено вимогами ЄС)

А. Програм технічного обслуговування, перевірок, інспекцій в тому числі компонентів

Переліків мінімального обладнання, відхилень конструкції з якими дозволений виліт (MMEL, MEL, CDL, NEF) Директив льотної придатності

Експлуатаційних бюлетенів, інформації про послуги виробників

Модифікацій і ремонту

Документації з технічного обслуговування, керівництва з технічного обслуговування, керівництва з ремонту конструкції, ілюстрованого каталогу запчастин, тощо (МОЕ, AMM, SRM, WD, IPC, FIM etc.)

Б. Підтримання льотної придатності (САМЕ, САМО)

Випробувальних польотів

ETOPS, вимог щодо технічного і диспетчерського обслуговування

Всепогодних польотів, категорій польотів 2/3 і вимог до мінімального обладнання

RVSM, B-RNAV, P-RNAV, PBN, MNPS вимог до ПС та обладнання ПС.

1:00

1:00

 

Теоретичні години, год

23:00

 

Екзамен, год

1:00

 

ЗАГАЛОМ годин в Програмі

24:00

 

ЗАГАЛОМ днів підготовки

3

Обґрунтування:

На сьогоднішній день Інженерно – авіаційна служба потребує своєчасно виконувати великий спектр робіт. З метою здійснення оперативно-службової діяльності у визначеній зоні відповідальності на військову частину 1467 покладено завдання щодо підтримання бойової готовності авіаційної техніки в справному стані. Для виконання вищевикладених завдань, необхідно постійно підтримувати та удосконалювати навички та знання щодо керуючих документів пов’язаних з експлуатацією, ремонту, обслуговування, авіаційної техніки.

Розмір бюджетного призначення: 252 900,00 грн.

Очікувана вартість предмета закупівель: 252 900,00 грн.

Популярні розділи та сервіси