Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі оброблені фрукти та овочі» (сухофрукти)

НАЗАД
22 лютого 2021 11:50

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК

ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ «КОД ДК 021:2015– 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Сухофрукти). ОСНОВНОГО СЛОВНИКА НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА УКРАЇНИ ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК»

Найменування: Військова частина 2144 Львівський прикордонний загін Державної прикордонної служби України

Місце знаходження: м. Львів, вул. Личаківська, 74

Код ЄДРПОУ:14321653

Назва предмета закупівлі: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Сухофрукти)

Процедура закупівлі – відкриті торги.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-19-002914-с

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням

Місце постачання: 79010, Львівська обл., м. Львів, вул. Личаківська,74.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 225000,00,00 грн.

 

Предмет закупівлі

Найменування продукції

(технічні характеристики)

Характеристика та зовнішній вигляд

Од. вим.

Загальна кількість

1

Сухофрукти

ДСТУ 8494:2015

Сухофрукти повинні бути сухі, сипучі  без комкувань та пружні на дотик. Після обробки без плодоніжки, сторонніх включень, плісняви, шкідників та не ушкоджені шкідниками.

Смак солодкий або солодко-кислий, сторонній присмак та запах не допускається.

Колір має бути від світло-жовтого до світло-коричневого.

Фасування по 15 кг. з маркуванням на кожній пакованій одиниці. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація:  назва продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання. Без ГМО.

кг

50000,00

 

 

 

           

 

Якість товару, що передається Постачальником Замовнику в пункті призначення, повинна відповідати технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до товару, відповідно до чинних в Україні норм і правил та передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться  його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником.

Замовник має право вимагати у Постачальника проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачею результатів аналізу на руки Замовнику.

Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.

Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Маркування товару: повинно містити: назву і адресу виробника, повну назву продукту, його склад, масу нетто, брутто, кінцеву дату споживання або дату виробництва та строк придатності, мікробіологічні показники,  умови зберігання і інформаційні дані про харчову цінність 100 г продукту.

Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється партіями (частинами) за заявкою Замовника протягом 2021 року до 31 грудня 2021 року на умовах укладеного договору. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.

Строк придатності товару: повинен становити не менше 85% від терміну зберігання даного виду товару з дня поставки його на склад Замовника.

Тара та матеріали: які використовують для упаковування чи закупорювання продукту, повинні відповідати вимогам законодавчих, нормативних і/або технічних документів, передбаченим законодавством у сфері охорони здоров'я для харчових продуктів, яка забезпечує цілісність пакування під час зберігання, транспортування та реалізації.

Транспортне пакування: мішки не нижче 3-ї категорії, не ушкодженні, повинні бути, сухими, чистими та без стороннього запаху.

Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.

Популярні розділи та сервіси