Наказ начальника 94 прикордонного загону від 08 травня 2024 року № 101-ОД «Про внесення змін до Технологічної схеми пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Чоп» на

НАЗАД
29 травня 2024 11:42

94 ПРИКОРДОННИЙ ЗАГІН

ДЕРЖАВНА ПРИКОРДОННА СЛУЖБА УКРАЇНИ

 

Н А К А З

 

«08» травня 2024 року                          м. Чоп                                  № 101-ОД

 

Про внесення змін до Технологічної схеми

пропуску осіб, транспортних засобів та

вантажів через державний кордон у

міжнародному пункті пропуску для

залізничного сполучення «Чоп» на

державному кордоні України зі С

ловацькою Республікою

 

В рамках проведення заходів з посилення оглядової роботи, належної організації служби прикордонних нарядів у міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Чоп (Страж)» на вантажному напрямку, в зв’язку з оптимізацією структури персоналу в умовах дії правового режиму воєнного стану та приведення до єдиних стандартів залучення персоналу до служби у міжнародних пунктах пропуску для залізничного сполучення на вантажних напрямках електрифікованих ділянок залізниці, а також з метою вдосконалення стану покращення безпечного несення служби

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Підпункти 4.14.1, 4.14.3, 4.14.18, 4.14.19 пункт 4.14. «Пропуск осіб та вантажних поїздів, які прямують на в’їзд в Україну» розділу ІV. «Загальний порядок та послідовність контрольних операцій і порядок пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів, спеціальних, небезпечних вантажів та спеціальних транспортних засобів, посадових осіб дипломатичних або консульських установ, офіційних делегацій, аварійно-рятувальних формувань, підрозділів Збройних Сил України, підрозділів збройних сил інших держав» Технологічної схеми пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Чоп» на державному кордоні України зі Словацькою Республікою, затверджену наказом Чопського прикордонного загону від 03 серпня 2018 року № 360 «Про затвердження Технологічної схеми пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Чоп» на державному кордоні України зі Словацькою Республікою, викласти у наступній редакції:

«4.14.1. З отриманням інформації від чергового по роз’їзду «271 км» про готовність до в’їзду у пункт пропуску зі Словаччини поїзду, «СПНППр» уточнює у чергового по роз’їзду кількість, тип вагонів на потязі, характер вантажу. Після отримання повної інформації про очікуваний потяг «СПНППр» узгоджує з представниками митниці та залізниці (черговим по роз’їзду «271 км», за необхідністю приймальником поїздів) порядок оформлення потягу і вантажу та виходить на запуск поїзду.

4.14.3. Після зупинки поїзда «СПНППр» по гучномовцю дає команду «черговому по роз’їзду» 271 км. пункту пропуску «Чоп (Страж)» на відключення контактної електромережі та здійснення заземлення контактної мережі. З метою здійснення контролю за діями чергового по роз’їзду та світловою індикацією п/н «СПНППр» дублює дану команду по радіозв’язку зміні прикордонних нарядів. На оглядовому майданчику над заземленою колією, загорається червона світлова індикація по всьому залізничному шляху у пункту пропуску.

Черговий по роз’їзду 271 км. пункту пропуску «Чоп (Страж)» по селекторному гучномовцю сповіщає прикордонні наряди та представників митниці про зняття напругу на колії та включення заземлення.

Про включення заземлення та світлової індикації на оглядовому майданчику прикордонний наряд «СПНППр» повинен підтвердити зміні прикордонних нарядів та черговому по роз’їзду про включення ламп заземлення над залізничними коліями по засобам радіозв’язку та селекторному зв’язку. Після виконання вищезазначених технологічних процедур та про початок роботи по поїзду п/н «СПНППр» оголошує по гучномовному зв’язку та радіозв’язку.

Без виконання цих вимог огляд поїздів та потягів проводити забороняється.

Прикордонний наряд «СПНППр» уточнює завдання і порядок їх виконання оглядовою групою, нарядами, які несуть службу в розривах сигналізаційних приладів (по телефону або радіозв’язку). Огляд потягу розпочинається з хвоста потягу.

В разі наявності службового собаки, першим огляд здійснює інструктор із службовим собакою, який рухається вздовж складу поїзду і спостерігає за поведінкою службового собаки, одночасно здійснює зовнішній огляд бокових та торцевих бортів вагонів, місць зчеплення і колісних пар. У разі спрацювання службового собаки інструктор службового собаки доповідає «СПНППр» по радіо зв’язку про спрацювання та встановленою позначкою помічає борт вагону, в особистий блокнот вписує його номер і додатково оглядає борт, торці, колісні пари, зчеплення та підлогу з метою виявлення ознак перебування у вагоні людини, предметів, речей. Після візуального огляду доповідає «СПНППр» про результати візуального огляду та по команді «СПНППр» продовжує огляд поїзду. Під час огляду вагону на який відреагувала службова собака, оглядова група додатково оглядає суміжні вагони, попередні та наступний.

По завершенні огляду поїзду інструктор службової собаки по радіозв’язку або гучномовному зв’язку, за встановленою формою, доповідає «СПНППр» про завершення огляду. Якщо огляд здійснювався з хвоста поїзду, то інструктор службового собаки залишається в місці зчеплення першого вагону і локомотива до прибуття оглядової групи.

4.14.8. По завершенні оформлення п/н «СПНППр» уточнює у п/н «ОТЗ» та посадової особи підрозділу митного оформлення про кількість вагонів, характер вантажу та причини відкриття вагонів, а також впевнюється в тому, що весь склад прикордонного наряду з огляду транспортних засобів покинув оглядовий майданчик або знаходиться в небезпечній зоні, про що повідомляє зміні прикордонних нарядів по радіозв’язку та дублює по селекторному зв’язку.

Після закінчення всіх видів контролю «СПНППр» інформує «чергового по роз'їзду - 271 км.» про завершення прикордонного контролю та митного огляду та дає дозвіл на відключення заземлення контактної мережи, подачу напруги до контактної електромережі та відправку поїзда.

Про проведення технологічних процедур «СПНППр» робить відмітку в відповідному журналі у чергового по роз’їзду «271 км.» після прибуття з оформлення потягу.

В разі необхідності до огляду поїзду може залучатись прикордонний наряд «СпТЗ» (тил, кордон) в якості прикордонного наряду «ОТЗ».

4.14.9. За виходом поїзду з пункту пропуску на територію України спостерігає прикордонний наряд «СпТЗ»-тил, в разі його наявності, або прикордонний наряд «СПНППр», або «ОТЗ»».

2. Абзаци 12, 13 підпункту 4.15.3 пункт 4.15. «Пропуск осіб та вантажних поїздів, які прямують на виїзд із України» розділу ІV. «Загальний порядок та послідовність контрольних операцій і порядок пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів, спеціальних, небезпечних вантажів та спеціальних транспортних засобів, посадових осіб дипломатичних або консульських установ, офіційних делегацій, аварійно-рятувальних формувань, підрозділів Збройних Сил України, підрозділів збройних сил інших держав» Технологічної схеми пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Чоп» на державному кордоні України зі Словацькою Республікою, затверджену наказом Чопського прикордонного загону від 03 серпня 2018 року № 360 «Про затвердження Технологічної схеми пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для залізничного сполучення «Чоп» на державному кордоні України зі Словацькою Республікою, викласти у наступній редакції:

«Прикордонний наряд «СПНППр» («ОТЗ») уточнює у представника ПМО про кількість вагонів, характер вантажу та причини відкриття вагонів, а також впевнюється у тому, що весь склад оглядової групи покинув оглядовий майданчик.

Після закінчення всіх видів контролю «СПНППр» інформує «чергового по роз'їзду» про завершення прикордонного та митного огляду, у відповідному журналі робить відмітку за проведену технологічну операцію та дає дозвіл на зняття заземлення та подачу напруги та відправку поїзда. Черговий по роз’їзду повинен підтвердити зміні прикордонних нарядів та представнику митного поста про відключення заземлення та подачу напруги в контактну мережу по селекторному зв’язку.».

3. Зазначені зміни в п.1, 2 цього наказу впровадити з 08.00 20.05.2024 року.

4. Відділу організації прикордонного контролю штабу спільно з підрозділом охорони державного кордону провести організаційні та практичні заходи щодо впровадження у вказаному наказі змін в оперативно-службову діяльність.

5. Заступнику начальника штабу - начальнику відділу організації прикордонного контролю спільно з помічником начальника прикордонного загону - начальником прес-служби організувати оприлюднення зазначеного наказу на офіційному веб-сайті Державної прикордонної служби України.

6. Начальнику відділу прикордонної служби «Соломоново»:

провести комплекс організаційних та практичних заходів щодо забезпечення виконання вимог цього наказу підпорядкованим персоналом та керуватися ним під час виконання покладених завдань на державному кордоні;

провести службові наради за участю керівників структурних підрозділів контрольних служб (органів), транспортних та інших підприємств (організацій, установ), які функціонують у пункті пропуску через державний кордон на ділянці відповідальності, в ході яких довести вимоги наказу в частині, що їх стосується.

7. Безпосередній контроль за виконанням наказу здійснювати заступнику начальника штабу – начальнику відділу організації прикордонного контролю.

8. Загальний контроль за виконанням наказу здійснювати першому заступнику начальника прикордонного загону – начальнику штабу.

 

Начальник 94 прикордонного загону

полковник                                                                         Василь ВІТРОВЧАК

Популярні розділи та сервіси