Наказ начальника 7 прикордонного Карпатського загону від 27 серпня 2024 року № 161-ОД «Про внесення змін до Технологічних схем пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародних пунктах пропуску для автомобільного сполуче

НАЗАД
30 серпня 2024 06:24

7 ПРИКОРДОННИЙ КАРПАТСЬКИЙ ЗАГІН

ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

 

Н А К А З

м. Львів

 

«27» серпня 2024 року                                                         № 161-ОД

 

 

Про   внесення   змін    до   Технологічних

схем пропуску осіб, транспортних засобів

та  вантажів  через  державний  кордон  у

міжнародних    пунктах    пропуску     для

автомобільного   сполучення

 

В зв’язку із внесеними змінами у Правила перетинання державного кордону громадянами України затверджених ПКМУ від 27.01.1995 року №57 «Про затвердження Правила перетинання державного кордону громадянами України» щодо категорії осіб, які мають право першочергового проходження контролю в пунктах пропуску через державний кордон, також враховуючи вимоги нормативних актів запровадження в пунктах пропуску через державний кордон системи «Електронна черга перетину кордону» та на підставі листа Львівської митниці від 25.01.2024 року №7.4-3/7.4-17-01/8.9/2619, з метою приведення окремих вимог Технологічних схем пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів у міжнародних пунктах пропуску для автомобільного сполучення до актуального стану

 

НАКАЗУЮ:

 

1. У Технологічну схему пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська», затверджену наказом 7 прикордонного загону від 11 листопада 2021 року №211-ОД «Про затвердження Технологічної схеми пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська», внести наступні зміни:

1.1. В розділ ІV «Загальний порядок та послідовність контрольних операцій і порядок пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів, спеціальних, небезпечних вантажів та спеціальних транспортних засобів, посадових осіб дипломатичних або консульських установ, автомобільних транспортних засобів, що належать дипломатичним представництвам, офіційних делегацій, аварійно-рятувальних формувань, підрозділів Збройних Сил України, підрозділів збройних сил інших держав, осіб взятих під варту»:

1.1.1. підпункти 4.22.13., 4.26.12. викласти у наступній редакції:

«4.22.13. У разі необхідності сканування товарів і транспортних засобів з використанням вантажної скануючої системи транспортні засоби направляться в місце розміщення вантажної скануючої системи згідно з визначеними схемами руху транспортних засобів для проходження сканування під контролем посадової особи ПМО митного поста «Рава-Руська», яка здійснює митні формальності щодо товарів і транспортних засобів, або посадової особи ПМО митного поста «Рава-Руська», яка відповідає за дотримання режиму зони митного контролю, та старшого зміни прикордонних нарядів (старшого прикордонних нарядів в пункті пропуску).

Після завершення сканування транспортний засіб направляється за напрямом руху транспортних засобів відповідно до схеми руху в пункті пропуску для проходження подальших митних процедур.

У разі виявлення будь-яких аномалій транспортний засіб направляється до визначеного підрозділом митного оформлення місця, призначеного для проведення подальших митних формальностей.

Схема руху транспортних засобів для проходження сканування визначається начальником митного поста «Рава-Руська» за погодженням з старшим прикордонних нарядів в пункті пропуску».

«4.26.12. У разі необхідності сканування товарів і транспортних засобів з використанням вантажної скануючої системи транспортні засоби направляться в місце розміщення вантажної скануючої системи згідно з визначеними схемами руху транспортних засобів для проходження сканування під контролем посадової особи ПМО митного поста «Рава-Руська», яка здійснює митні формальності щодо товарів і транспортних засобів, або посадової особи ПМО митного поста «Рава-Руська», яка відповідає за дотримання режиму зони митного контролю, та старшого зміни прикордонних нарядів (старшого прикордонних нарядів в пункті пропуску).

Після завершення сканування транспортний засіб направляється за напрямом руху транспортних засобів відповідно до схеми руху в пункті пропуску для проходження подальших митних процедур.

У разі виявлення будь-яких аномалій транспортний засіб направляється до визначеного підрозділом митного оформлення місця, призначеного для проведення подальших митних формальностей.

Схема руху транспортних засобів для проходження сканування визначається начальником митного поста «Рава-Руська» за погодженням з старшим прикордонних нарядів в пункті пропуску».

 

1.1.2. Підпункти 4.30.1., 4.30.2., 4.30.3., 4.30.4., 4.30.5. виключити;

1.1.3. Підпункт 4.30.11. викласти у наступній редакції:

«4.30.11. Посадова особа підрозділу митного оформлення за результатами застосування системи управління ризиками та у порядку, визначеному статтями 338, 339, 340 МКУ, Вичерпного переліку підстав, за наявності яких може проводитись огляд (переогляд) товарів, транспортних засобів комерційного призначення митними органами України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2012 року №467, приймає рішення про проведення митного огляду автомобільних транспортних засобів і товарів, що перебувають під митним контролем, ручної поклажі та багажу громадян, особистого огляду громадян.

Порядок проведення митного огляду та переогляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення, визначений наказом Мінфіну України від 12 грудня 2012 року №1316 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України  26.02.2013 за № 318/22850.

За результатами огляду автомобільних транспортних засобів і товарів, ручної поклажі та багажу складається акт (далі – Акт огляду) за формою, визначеною наказом Міністерства фінансів від 30 травня 2012 року №636 «Про затвердження форми Акта про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 червня 2012 року №1004/21316).

Акт огляду складається у двох примірниках та підписується посадовими особами митного органу, які здійснювали огляд, та особами, які були присутні під час його проведення».

1.2. В розділ VІ «Порядок допуску в пункт пропуску та в його режимну зону осіб, транспортних засобів та вантажів, порядок їх пересування» додати наступні підпункти 6.8., 6.9.:

«6.8. Особи з інвалідністю I групи та діти з інвалідністю мають першочергове право на проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська». Разом із зазначеними особами у пріоритетному порядку можуть слідувати особи, які їх супроводжують (не більше ніж дві особи). У пункті пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська» пріоритет може надаватися під час слідування на легковому автомобілі за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб.

Право на першочергове проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська» також мають організовані групи осіб з інвалідністю або інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, які слідують автобусом (за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб, крім осіб з інвалідністю, інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, та наявності не більше ніж двох осіб, що супроводжують кожну особу з інвалідністю).

6.9. В разі прямування транспортних засобів в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська» за допомогою електронної системи «Електронна черга перетину кордону», уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби в особистому електронному кабінеті (далі - Кабінет прикордонника) здійснює:

1) авторизацію уповноваженої службової особи підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби за допомогою логіна та пароля. У Кабінеті прикордонника відображено загальну кількість транспортних засобів у черзі очікування та деталізацію за ним:

2) у розділах «В’їзд» та «Виїзд» перегляд транспортних засобів, що знаходяться в черзі очікування у відповідних статусах «В’їзд до МАПП» чи «Виїзд з МАПП», надання дозволу їм на такий в’їзд/виїзд через натискання відповідних кнопок «В’їзд» та «Виїзд» у картках таких транспортних засобів;

3) у разі необхідності призупинення руху черги на деякий час натискання кнопки «Пауза», що зупиняє рух черги в електронній системі».

 

2. У Технологічну схему пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець», затверджену наказом 7 прикордонного загону від 15 серпня 2023 року №209-ОД «Про затвердження Технологічної схеми пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець», внести наступні зміни:

2.1. В розділ ІV «Загальний порядок та послідовність контрольних операцій і порядок пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів, спеціальних, небезпечних вантажів та спеціальних транспортних засобів, посадових осіб дипломатичних або консульських установ, автомобільних транспортних засобів, що належать дипломатичним представництвам, офіційних делегацій, аварійно-рятувальних формувань, підрозділів Збройних Сил України, підрозділів збройних сил інших держав, осіб взятих під варту» підпункти 4.22.12., 4.26.8. викласти у наступній редакції:

«4.22.12. У разі необхідності сканування товарів і транспортних засобів з використанням вантажної скануючої системи транспортні засоби направляться в місце розміщення вантажної скануючої системи згідно з визначеними схемами руху транспортних засобів для проходження сканування під контролем посадової особи ПМО митного поста «Краковець», яка здійснює митні формальності щодо товарів і транспортних засобів, або посадової особи ПМО митного поста «Краковець», яка відповідає за дотримання режиму зони митного контролю, та старшого зміни прикордонних нарядів (старшого прикордонних нарядів в пункті пропуску).

Після завершення сканування транспортний засіб направляється за напрямом руху транспортних засобів відповідно до схеми руху в пункті пропуску для проходження подальших митних процедур.

У разі виявлення будь-яких аномалій транспортний засіб направляється до визначеного підрозділом митного оформлення місця, призначеного для проведення подальших митних формальностей.

Схема руху транспортних засобів для проходження сканування визначається начальником митного поста «Краковець» за погодженням з старшим прикордонних нарядів в пункті пропуску».

«4.26.8. У разі необхідності сканування товарів і транспортних засобів з використанням вантажної скануючої системи транспортні засоби направляться в місце розміщення вантажної скануючої системи згідно з визначеними схемами руху транспортних засобів для проходження сканування під контролем посадової особи ПМО митного поста «Краковець», яка здійснює митні формальності щодо товарів і транспортних засобів, або посадової особи ПМО митного поста «Краковець», яка відповідає за дотримання режиму зони митного контролю, та старшого зміни прикордонних нарядів (старшого прикордонних нарядів в пункті пропуску).

Після завершення сканування транспортний засіб направляється за напрямом руху транспортних засобів відповідно до схеми руху в пункті пропуску для проходження подальших митних процедур.

У разі виявлення будь-яких аномалій транспортний засіб направляється до визначеного підрозділом митного оформлення місця, призначеного для проведення подальших митних формальностей.

Схема руху транспортних засобів для проходження сканування визначається начальником митного поста «Краковець» за погодженням з старшим прикордонних нарядів в пункті пропуску».

 

2.2. В розділ VІ «Порядок допуску в пункт пропуску та в його режимну зону осіб, транспортних засобів та вантажів, порядок їх пересування» додати наступні підпункти 6.8., 6.9:

«6.8 Особи з інвалідністю I групи та діти з інвалідністю мають першочергове право на проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець». Разом із зазначеними особами у пріоритетному порядку можуть слідувати особи, які їх супроводжують (не більше ніж дві особи). У пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» пріоритет може надаватися під час слідування на легковому автомобілі за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб.

Право на першочергове проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» також мають організовані групи осіб з інвалідністю або інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, які слідують автобусом (за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб, крім осіб з інвалідністю, інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, та наявності не більше ніж двох осіб, що супроводжують кожну особу з інвалідністю).

6.9. В разі прямування транспортних засобів в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» за допомогою електронної системи «Електронна черга перетину кордону», уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби в особистому електронному кабінеті (далі - Кабінет прикордонника) здійснює:

1) авторизацію уповноваженої службової особи підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби за допомогою логіна та пароля. У Кабінеті прикордонника відображено загальну кількість транспортних засобів у черзі очікування та деталізацію за ним:

2) у розділах «В’їзд» та «Виїзд» перегляд транспортних засобів, що знаходяться в черзі очікування у відповідних статусах «В’їзд до МАПП» чи «Виїзд з МАПП», надання дозволу їм на такий в’їзд/виїзд через натискання відповідних кнопок «В’їзд» та «Виїзд» у картках таких транспортних засобів;

3) у разі необхідності призупинення руху черги на деякий час натискання кнопки «Пауза», що зупиняє рух черги в електронній системі».

 

3. У Технологічну схему пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Шегині», затверджену наказом Львівського прикордонного загону від 31 липня 2020 року №135-ОД «Про затвердження Технологічної схеми пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Шегині», внести наступні зміни:

3.1. В розділ ІV «Загальний порядок та послідовність контрольних операцій і порядок пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів, спеціальних, небезпечних вантажів та спеціальних транспортних засобів, посадових осіб дипломатичних або консульських установ, автомобільних транспортних засобів, що належать дипломатичним представництвам, офіційних делегацій, аварійно-рятувальних формувань, підрозділів Збройних Сил України, підрозділів збройних сил інших держав, осіб взятих під варту»:

3.1.1. підпункти 4.22.12., 4.26.8. викласти у наступній редакції:

«4.22.12. У разі необхідності сканування товарів і транспортних засобів з використанням вантажної скануючої системи транспортні засоби направляться в місце розміщення вантажної скануючої системи згідно з визначеними схемами руху транспортних засобів для проходження сканування під контролем посадової особи ПМО митного поста «Мостиська», яка здійснює митні формальності щодо товарів і транспортних засобів, або посадової особи ПМО митного поста «Мостиська», яка відповідає за дотримання режиму зони митного контролю, та старшого зміни прикордонних нарядів (старшого прикордонних нарядів в пункті пропуску).

Після завершення сканування транспортний засіб направляється за напрямом руху транспортних засобів відповідно до схеми руху в пункті пропуску для проходження подальших митних процедур.

У разі виявлення будь-яких аномалій транспортний засіб направляється до визначеного підрозділом митного оформлення місця, призначеного для проведення подальших митних формальностей.

Схема руху транспортних засобів для проходження сканування визначається начальником митного поста «Мостиська» за погодженням з старшим прикордонних нарядів в пункті пропуску».

«4.26.8. У разі необхідності сканування товарів і транспортних засобів з використанням вантажної скануючої системи транспортні засоби направляться в місце розміщення вантажної скануючої системи згідно з визначеними схемами руху транспортних засобів для проходження сканування під контролем посадової особи ПМО митного поста «Мостиська», яка здійснює митні формальності щодо товарів і транспортних засобів, або посадової особи ПМО митного поста «Мостиська», яка відповідає за дотримання режиму зони митного контролю, та старшого зміни прикордонних нарядів (старшого прикордонних нарядів в пункті пропуску).

Після завершення сканування транспортний засіб направляється за напрямом руху транспортних засобів відповідно до схеми руху в пункті пропуску для проходження подальших митних процедур.

У разі виявлення будь-яких аномалій транспортний засіб направляється до визначеного підрозділом митного оформлення місця, призначеного для проведення подальших митних формальностей.

Схема руху транспортних засобів для проходження сканування визначається начальником митного поста «Мостиська» за погодженням з старшим прикордонних нарядів в пункті пропуску».

 

3.1.2. підпункт 4.30.6. викласти у наступній редакції:

«4.30.6. Посадова особа підрозділу митного оформлення за результатами застосування системи управління ризиками та у порядку, визначеному статтями 338, 339, 340 МКУ, Вичерпного переліку підстав, за наявності яких може проводитись огляд (переогляд) товарів, транспортних засобів комерційного призначення митними органами України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2012 року №467, приймає рішення про проведення митного огляду автомобільних транспортних засобів і товарів, що перебувають під митним контролем, ручної поклажі та багажу громадян, особистого огляду громадян.

Порядок проведення митного огляду та переогляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення, визначений наказом Мінфіну України від 12 грудня 2012 року №1316 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України  26.02.2013 за № 318/22850.

За результатами огляду автомобільних транспортних засобів і товарів, ручної поклажі та багажу складається акт (далі – Акт огляду) за формою, визначеною наказом Міністерства фінансів від 30 травня 2012 року №636 «Про затвердження форми Акта про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 червня 2012 року №1004/21316).

Акт огляду складається у двох примірниках та підписується посадовими особами митного органу, які здійснювали огляд, та особами, які були присутні під час його проведення».

3.2. В розділ VІ «Порядок допуску в пункт пропуску та в його режимну зону осіб, транспортних засобів та вантажів, порядок їх пересування» додати наступні підпункти 6.8., 6.9.:

«6.8. Особи з інвалідністю I групи та діти з інвалідністю мають першочергове право на проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Шегині». Разом із зазначеними особами у пріоритетному порядку можуть слідувати особи, які їх супроводжують (не більше ніж дві особи). У пункті пропуску для автомобільного сполучення «Шегині» пріоритет може надаватися під час слідування на легковому автомобілі за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб.

Право на першочергове проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Шегині» також мають організовані групи осіб з інвалідністю або інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, які слідують автобусом (за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб, крім осіб з інвалідністю, інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, та наявності не більше ніж двох осіб, що супроводжують кожну особу з інвалідністю).

6.9. В разі прямування транспортних засобів в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Шегині» за допомогою електронної системи «Електронна черга перетину кордону», уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби в особистому електронному кабінеті (далі - Кабінет прикордонника) здійснює:

1) авторизацію уповноваженої службової особи підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби за допомогою логіна та пароля. У Кабінеті прикордонника відображено загальну кількість транспортних засобів у черзі очікування та деталізацію за ним:

2) у розділах «В’їзд» та «Виїзд» перегляд транспортних засобів, що знаходяться в черзі очікування у відповідних статусах «В’їзд до МАПП» чи «Виїзд з МАПП», надання дозволу їм на такий в’їзд/виїзд через натискання відповідних кнопок «В’їзд» та «Виїзд» у картках таких транспортних засобів;

3) у разі необхідності призупинення руху черги на деякий час натискання кнопки «Пауза», що зупиняє рух черги в електронній системі».

 

4. У Технологічну схему пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Грушів-Будомєж», затверджену наказом 7 прикордонного загону від 15 серпня 2023 року №208-ОД «Про внесення змін до тексту Технологічної схеми затвердженої наказом 7 прикордонного загону від 11.11.2021 року №215-ОД», внести наступні зміни:

4.1. В розділ ІV «Загальний порядок та послідовність контрольних операцій і порядок пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів, посадових осіб дипломатичних або консульських установ, автомобільних транспортних засобів, що належать дипломатичним представництвам, офіційних делегацій, аварійно-рятувальних формувань, підрозділів Збройних Сил України, підрозділів збройних сил інших держав, осіб взятих під варту» пункт 4.41. виключити.

4.2. В розділ VІ «Порядок допуску в пункт пропуску та в його режимну зону осіб, транспортних засобів та вантажів, порядок їх пересування» додати наступні підпункти 6.7., 6.8.:

«6.7. Особи з інвалідністю I групи та діти з інвалідністю мають першочергове право на проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Грушів-Будомєж». Разом із зазначеними особами у пріоритетному порядку можуть слідувати особи, які їх супроводжують (не більше ніж дві особи). У пункті пропуску для автомобільного сполучення «Грушів-Будомєж» пріоритет може надаватися під час слідування на легковому автомобілі за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб.

Право на першочергове проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Грушів-Будомєж» також мають організовані групи осіб з інвалідністю або інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, які слідують автобусом (за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб, крім осіб з інвалідністю, інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, та наявності не більше ніж двох осіб, що супроводжують кожну особу з інвалідністю).

6.8. В разі прямування транспортних засобів в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Грушів-Будомєж» за допомогою електронної системи «Електронна черга перетину кордону», уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби в особистому електронному кабінеті (далі - Кабінет прикордонника) здійснює:

1) авторизацію уповноваженої службової особи підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби за допомогою логіна та пароля. У Кабінеті прикордонника відображено загальну кількість транспортних засобів у черзі очікування та деталізацію за ним:

2) у розділах «В’їзд» та «Виїзд» перегляд транспортних засобів, що знаходяться в черзі очікування у відповідних статусах «В’їзд до МАПП» чи «Виїзд з МАПП», надання дозволу їм на такий в’їзд/виїзд через натискання відповідних кнопок «В’їзд» та «Виїзд» у картках таких транспортних засобів;

3) у разі необхідності призупинення руху черги на деякий час натискання кнопки «Пауза», що зупиняє рух черги в електронній системі».

 

5. У Технологічну схему пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Угринів-Долгобичув», затверджену наказом 7 прикордонного загону від 11 листопада 2021 року №217-ОД «Про затвердження Технологічної схеми пропуску осіб та вантажів через державний кордон України у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Угринів-Долгобичув», внести наступні зміни:

5.1. В розділ ІV «Загальний порядок та послідовність контрольних операцій і порядок пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів, посадових осіб дипломатичних або консульських установ, автомобільних транспортних засобів, що належать дипломатичним представництвам, офіційних делегацій, аварійно-рятувальних формувань, підрозділів Збройних Сил України, підрозділів збройних сил інших держав, осіб взятих під варту»:

5.1.1. підпункт 4.34.7. викласти у наступній редакції:

«4.34.7. За результатами огляду автомобільних транспортних засобів і товарів, ручної поклажі та багажу складається акт (далі – Акт огляду) за формою, визначеною наказом Міністерства фінансів від 30 травня 2012 року №636 «Про затвердження форми Акта про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 червня 2012 року №1004/21316).

Акт огляду складається у двох примірниках та підписується посадовими особами митного органу, які здійснювали огляд, та особами, які були присутні під час його проведення»;

5.1.2. підпункт 4.34.8. виключити;

5.1.3. пункт 4.41. виключити.

5.2. В розділ VІ «Порядок допуску в пункт пропуску та в його режимну зону осіб, транспортних засобів та вантажів, порядок їх пересування» додати наступні підпункти 6.7., 6.8.:

«6.7. Особи з інвалідністю I групи та діти з інвалідністю мають першочергове право на проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Угринів-Долгобичув». Разом із зазначеними особами у пріоритетному порядку можуть слідувати особи, які їх супроводжують (не більше ніж дві особи). У пункті пропуску для автомобільного сполучення «Угринів-Долгобичув» пріоритет може надаватися під час слідування на легковому автомобілі за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб.

Право на першочергове проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Угринів-Долгобичув» також мають організовані групи осіб з інвалідністю або інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, які слідують автобусом (за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб, крім осіб з інвалідністю, інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, та наявності не більше ніж двох осіб, що супроводжують кожну особу з інвалідністю).

6.8. В разі прямування транспортних засобів в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Угринів-Долгобичув» за допомогою електронної системи «Електронна черга перетину кордону», уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби в особистому електронному кабінеті (далі - Кабінет прикордонника) здійснює:

1) авторизацію уповноваженої службової особи підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби за допомогою логіна та пароля. У Кабінеті прикордонника відображено загальну кількість транспортних засобів у черзі очікування та деталізацію за ним:

2) у розділах «В’їзд» та «Виїзд» перегляд транспортних засобів, що знаходяться в черзі очікування у відповідних статусах «В’їзд до МАПП» чи «Виїзд з МАПП», надання дозволу їм на такий в’їзд/виїзд через натискання відповідних кнопок «В’їзд» та «Виїзд» у картках таких транспортних засобів;

3) у разі необхідності призупинення руху черги на деякий час натискання кнопки «Пауза», що зупиняє рух черги в електронній системі».

 

6. У Технологічну схему пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Смільниця-Кросценко», затверджену наказом 7 прикордонного загону від 11 листопада 2021 року №213-ОД «Про затвердження Технологічної схеми пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів через державний кордон України у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Смільниця-Кросценко», внести наступні зміни:

6.1. В розділ ІV «Загальний порядок та послідовність контрольних операцій і порядок пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів та вантажів, посадових осіб дипломатичних або консульських установ, автомобільних транспортних засобів, що належать дипломатичним представництвам, офіційних делегацій, аварійно-рятувальних формувань, підрозділів Збройних Сил України, підрозділів збройних сил інших держав, осіб взятих під варту»:

6.1.1. підпункт 4.34.7. викласти у наступній редакції:

«4.34.7. За результатами огляду автомобільних транспортних засобів і товарів, ручної поклажі та багажу складається акт (далі – Акт огляду) за формою, визначеною наказом Міністерства фінансів від 30 травня 2012 року №636 «Про затвердження форми Акта про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 червня 2012 року №1004/21316).

Акт огляду складається у двох примірниках та підписується посадовими особами митного органу, які здійснювали огляд, та особами, які були присутні під час його проведення»;

6.1.2. підпункт 4.34.8. виключити;

6.1.3. пункт 4.41. виключити.

6.2. В розділ VІ «Порядок допуску в пункт пропуску та в його режимну зону осіб, транспортних засобів та вантажів, порядок їх пересування» додати наступні підпункти 6.7., 6.8.:

«6.7. Особи з інвалідністю I групи та діти з інвалідністю мають першочергове право на проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Смільниця-Кросценко». Разом із зазначеними особами у пріоритетному порядку можуть слідувати особи, які їх супроводжують (не більше ніж дві особи). У пункті пропуску для автомобільного сполучення «Смільниця-Кросценко» пріоритет може надаватися під час слідування на легковому автомобілі за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб.

Право на першочергове проходження передбачених законодавством видів контролю в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Смільниця-Кросценко» також мають організовані групи осіб з інвалідністю або інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, які слідують автобусом (за умови відсутності у транспортному засобі, в якому прямують зазначені особи, інших осіб, крім осіб з інвалідністю, інших осіб, які потребують постійного догляду та проживають/перебувають у закладах догляду, та наявності не більше ніж двох осіб, що супроводжують кожну особу з інвалідністю).

6.8. В разі прямування транспортних засобів в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Смільниця-Кросценко» за допомогою електронної системи «Електронна черга перетину кордону», уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби в особистому електронному кабінеті (далі - Кабінет прикордонника) здійснює:

1) авторизацію уповноваженої службової особи підрозділу охорони державного кордону Держприкордонслужби за допомогою логіна та пароля. У Кабінеті прикордонника відображено загальну кількість транспортних засобів у черзі очікування та деталізацію за ним:

2) у розділах «В’їзд» та «Виїзд» перегляд транспортних засобів, що знаходяться в черзі очікування у відповідних статусах «В’їзд до МАПП» чи «Виїзд з МАПП», надання дозволу їм на такий в’їзд/виїзд через натискання відповідних кнопок «В’їзд» та «Виїзд» у картках таких транспортних засобів;

3) у разі необхідності призупинення руху черги на деякий час натискання кнопки «Пауза», що зупиняє рух черги в електронній системі».

7. Відділу організації прикордонного контролю штабу забезпечити подання цього наказу на офіційний сайт Адміністрації Держприкордонслужби України у встановлені терміни.

8. Начальникам відділів прикордонної служби «Рава-Руська», «Краківець», «Шегині», «Нісмичі», «Смільниця» довести вимоги цього наказу до особового складу, забезпечити його виконання.

9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

В.о. начальника 7 прикордонного загону

полковник                                                                                   Руслан САВЧУК

Популярні розділи та сервіси