Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі»

НАЗАД
06 червня 2024 11:31

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості оголошеної процедури закупівлі (переговорна процедура)

 за кодом ДК 021-2015 (CPV) 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі

Труба профільна, швелер, кутник

 (відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 1495, м. Житомир, 10025; код за ЄДРПОУ – 14321914; категорія замовника – замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником код ДК 021:2015Труба профільна, швелер, кутник

Код за ДК 021:2015 – 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-30-001933-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

№ п/п

Найменування товару

Одиниці виміру

К-ть

1

Труба профільна 60*60*3

пог.м.

30

2

Труба профільна 40*20*3

пог.м.

50

3

Труба профільна 80*80*3

пог.м.

24

4

Кутник/кутик 40*40*3

пог.м.

200

5

Швелер № 12

пог.м.

30

Місце поставки товару : м. Житомир

1.Товар, що постачається повинен мати необхідні документи (Паспорт відповідності/сертифікат якості на товар чи інший документ), що підтверджують відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, відповідати державним стандартам України. повинні бути оформлені відповідно до вимог законодавства України.

2. Товар перевіряється по кількості, згідно супроводжуючих документів (товарно- транспортна накладна, видаткова накладна, рахунок - фактура). Учасник повинен замінити неякісний товар з прихованими недоліками протягом 3 робочих днів з моменту одержання претензії від Замовника. У разі невідповідності товару, що передається Замовнику, за кількістю та/або якістю замовлення, та/або сертифікатам чи іншій відповідній документації, товар не приймається Замовником.

3. Товар має поставлятися в упаковках і бути укомплектованим україномовними інструкціями про використання та зберігання. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати товар, виробника, його походження, дату виробництва 2023- 2024 року. Товар повинен бути новим.

4. Ціна пропозиції (товару) включає в себе всі супутні витрати учасника, пов’язані з даною закупівлею (тара та упаковка, транспортування (доставка), завантаження та розвантаження товару (на склад) Замовника, страхування, сплату податків, митних зборів тощо).

5. При здійсненні Учасником будь-яких заходів, пов’язаних з виконанням своїх обов’язків з постачання Замовнику зазначеного в даній тендерній документації предмета закупівлі, повинні застосовуватися заходи щодо захисту навколишнього середовища, передбачені законодавством України та/або міжнародним законодавством для даного типу предмету закупівлі. Учасник повинен надати  лист або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечними (інформація надається в довільній формі).

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції:

1. наявність документального підтвердження на продукцію (товар), який пропонується постачати.

1.1. Паспорт якості/сертифікат якості.

5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків відповідно до довідки про зміни до кошторису від 24.05.2024 № 4024.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене аналізом ринку, шляхом надсилання запитів комерційних пропозицій, аналізу наданої від постачальників інформації про ціну предмету закупівлі на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), наказу Адміністрації Державної  прикордонної  служби  України  від  09.09.2019  № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель»(зі змінами).

Популярні розділи та сервіси