Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Аксесуари для одягу»

НАЗАД
24 травня 2024 13:36

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним ​закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Код ДК 021-2015: 18420000-9 Аксесуари для одягу (Ремінь розвантажувальний тактичний захисний).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-16-010529-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

«Код ДК 021-2015: 18420000-9 Аксесуари для одягу

(Ремінь розвантажувальний тактичний захисний).

№ з/п

Найменування

предмета закупівлі

Кіл-ть, тон

Ціна за од. (не більше), грн.

з ПДВ

Відповідність нормативним документам

Строки поставки

1

Ремінь розвантажувальний тактичний захисний

5000

600,00 грн

згідно ТУ 15.1-093- 00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 3) вид 2. Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.2.7 ТУ 15.1-093- 00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 3) та містити надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

не пізніше 31.07.2024 – 2500 шт; не пізніше 31.08.2024 – 2500 шт.

Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів:

1. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником на кожну партію речового майна будуть надаватися: декларація про відповідність товару технічній документації (технічним умовам, описам, специфікаціям) за формою, визначеною ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; висновки (протоколи) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину (матеріали), які використані для виготовлення речового майна, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей; сертифікати відповідності, якщо їх отримання є обов’язковим, згідно з чинним законодавством (оригінали або завірені копії).

2. Гарантійні листи у довільній формі, про те, що запропоновані учасником товари виготовлені відповідно до: Ремінь розвантажувальний тактичний захисний – згідно ТУ 15.1-093- 00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 3) вид 2. Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.2.7 ТУ 15.1-093- 00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 3).

Такий гарантійний лист також повинен містити інформацію про те, що надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.

4. Гарантійний термін зберігання 5 років з дати виготовлення при умові дотримання умов транспортування і зберігання, а гарантійний строк експлуатації не менше шести місяців з дати початку експлуатації, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.

5. Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного Додатку 3 або у вигляді довідки в довільній формі.

6. Оригінал листа від виробника, який повинен містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у тендерній документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі.

Якщо учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий учасник надає гарантійний лист від виробника або від офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та повинен містити гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у тендерній документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі.

Місце поставки: Київська обл., детальна інформація щодо місць поставки буде повідомлена Замовником лише Переможцю на етапі укладення/виконання договору про закупівлю.

Поставка: на умовах передбачених в проекті Договору.

Товар має бути безпечним, а його технічні, якісні характеристики мають відповідати встановленим вимогам.

Товар має бути таким, що не перебував у експлуатації за своїм функціональним призначенням (новим)..

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 3 000 000,00 (Три мільйони гривень 00 копійок) з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 000 000,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з найнижчих цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».

Популярні розділи та сервіси