Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне»

НАЗАД
20 травня 2024 10:50

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі: ДК 021: 2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Пломбіратор під пластилін (ф20))

1.  Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522), вул. Личаківська, 107, м. Львів, 79014; код за ЄДРПОУ — 14321771; категорія замовника — державна організація (установа, заклад).

2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Предмет закупівлі (товари): ДК 021: 2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Пломбіратор під пластилін (ф20)).

3.    Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-17-006010-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару:

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:

Назва предмету закупівлі: Пломбіратор під пластилін (ф20).

ДК 021: 2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, тобто – такий, що не був у користуванні, якість якого відповідає стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України, а також вимогам встановленим в оголошенні про проведення закупівлі та не мати дефектів.

№ з/п

Найменування продукції

Опис або вимоги до предмету закупівлі, з викладанням об’єктивних технічних та якісних характеристик

 Одиниця виміру

Кількість

1

 

Пломбіратор під пластилін (ф20)

 

 

 

 

Основні характеристики:

матеріал – латунь

розмір (діаметр) – 20 мм

 нумерація в середині пломбіратора - від «75» до «94»

напис по зовнішньому колу – «Військова частина *2522*»

 

 

 

 

 

шт.

 

 

 

 

 

20

  Учасник повинен обов’язково надати у складі пропозиції інформацію (довідка/лист), яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічній специфікації (додаток 4 до тендерної документації), а саме: пропозиція Учасника повинна містити відомості про виробника товару або торгову марку виробника товару.

У разі, якщо в тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент". Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими, ніж заявлені у Додатку 4 «Технічна специфікація» до тендерної документації. У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту (надати порівняльну таблицю).

Еквівалент – товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.

Прийом-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості – документів, які засвідчують їх, походження, якість та безпеку.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе Постачальник.

Строк поставки товару: поставка товару здійснюється Постачальником протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити Товар відповідно до умов договору, але Замовник зацікавлений в отриманні товару в найкоротший термін після укладання договору.

Порядок оплати товару: оплата Замовником здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів після поставки Товару та пред’явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений Товар та після підписання Сторонами накладної (акту приймання-передачі товарів) шляхом здійснення прямого банкіського переведення.

Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці і т.п.)     

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік по КЕКВ 2210 та становить 2 400,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 400,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до проведеного моніторингу цін щодо предмета закупівлі згідно вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480 – аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Популярні розділи та сервіси