Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне»

НАЗАД
17 травня 2024 12:14

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі товарів

очікуваної вартості предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV) ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

(відповідно до пункту 4 постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 2161, м. Херсон, 73003, код за ЄДРПРОУ 14321378, категорія замовника – замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 — 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».

3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2024-03-07-003253-a

4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-07-002680-а.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: : розмір бюджетного призначення становить 28198 грн. 00 коп. (двадцять вісім тисяч сто дев’яносто вісім гривень 00 копійок).

6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розмір бюджетного призначення становить 28198 грн. 00 коп. (двадцять вісім тисяч сто дев’яносто вісім гривень 00 копійок). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмету закупівлі на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 зі змінами, наказу Адміністрації державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», наказу Адміністрації державної прикордонної служби України від 09.06.2022 №33 «Про внесення змін до наказу Адміністрації державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ».

7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, тобто – такий, що не був в експлуатації, якість якого відповідає стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України, а також вимогам встановленим в оголошенні про проведення закупівлі на процедуру закупівлі та не мати дефектів.

№ з/п

Найменування

Каталожний номер запчастини (заповнює постачальник)

Одиниця виміру

Кількість

1.

Папір офісний формату А4 80 г/м 500 арк

 

пач

200

Учасник повинен обов’язково надати у складі пропозиції інформацію (довідка/лист), яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації).

У разі, якщо в тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент". Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими, ніж заявлені у Додатку «Технічна специфікація» до тендерної документації. У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту (надати порівняльну таблицю).

Еквівалент – товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.

Місце поставки: за адресою Замовника.

Загальні вимоги:

1. Строк гарантії на Товар – не менше гарантійного строку заводу – виробника.

2. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва.

3. Товар постачається в упаковці, що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання.

4. Обмін Товару (в разі пересортиці Товару), та повернення неякісного Товару відбувається за рахунок учасника (Постачальника).

5. Відповідно до Постанови КМУ від 02 березня 2022 року № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану», товари, що постачатимуться за укладеним Контрактом за результатами проведеної процедури, обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.

6. Перевірка комплектності Товару і упаковки здійснюється Замовником у момент її отримання.

7. Товар повинен бути новим, таким що не був у вжитку.

8. При поставці товару обов’язково має надаватись документ підтверджуючий його якість.

9. У разі якщо Учасник не відповідає технічним вимогам Замовника або не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.

10. Усі документи повинні бути дійсними на момент подання пропозицій.

11. Відсутність документів, передбачених цією документацією та оголошенням, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам Замовника.

Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці товару і т.п.)

При сезонному коливанні ціни у бік зменшення вартості товару продавець зобов’язаний зменшити ціну товару до рівня середньоринкової.

Популярні розділи та сервіси