Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Сирі олії та тваринні і рослинні жири»

НАЗАД
06 травня 2024 13:51

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015: 15410000-5 «Сирі олії та тваринні і рослинні жири» (Сало-шпик солене).

 

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-002141-a

 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідно до вимог,  визначених АДПСУ.

 

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ

до предмету закупівлі

Код ДК 021:2015: 15410000-5 «Сирі олії та тваринні і рослинні жири» (Сало-шпик солене)

 

№ п/п

Назва

Од. виміру

Кількість

Строк поставки

1.

Сало-шпик солене

кг

144 000

щомісячно з липня до  20.12.2024 року

Місця поставки: Львівська обл., Закарпатська обл., Чернівецька обл., Волинська обл., Одеська обл., Вінницька обл., Рівненська обл., Харківська обл., Сумська обл., Житомирська обл., Чернігівська обл., Хмельницька обл., Черкаська обл. Київська обл. (не менше ніж 22 місць доставки)

Вимоги до сала-шпик соленого

1. Сало-шпик солене повинне відповідати нормативному документу на цей вид продукції (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO), Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу  харчових продуктів.

Пласти (шматки) сала-шпик повинні бути прямокутної форми зі шкірою, краї рівні, поверхня чиста, без залишків щетини, без кровопідтікань, плям та забруднення. На поверхні можуть бути наявні кристали кухонної солі. Розріз поверхні сала-шпик має бути білого або біло-рожевого відтінку, без пожовтіння, потемнінь та іншого забарвлення, м’язові тканини, за наявності,  від сіро-рожевого до сіро-червоного забарвлення. Товщина пласта (шматка) у найтоншій його частині повинна становити не менше 35 мм. Запах – властивий якісному салу-шпику, без окиснення і згіркнення.

2. Сало-шпик повинне бути запаковане та вакуумоване в поліетиленові мішки (пакети) або мішки (пакети) з інших полімерних матеріалів вагою нетто від 1 до 3 кг. Для транспортування та зберігання сало-шпик повинно бути додатково запаковане в поліпропіленові мішки чи  картонні ящики граничною вагою нетто до 30 кг. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.

3. Кожна пакувальна одиниця (мішки, пакети, ящики) маркується  за  допомогою нанесення фарби, трафарету, штампу, наклеювання  етикетки  із зазначенням:

- найменування продукції;

- найменування та адреси потужностей (об’єкта) виробництва;

- кінцевої дати споживання або дати виробництва та строк придатності;

- умов зберігання;

- калорійності та поживної цінності;

- номеру партії виробництва;

- маси нетто та брутто (кг).

Маркування має бути виконане державною мовою згідно із законодавством України та може містити додаткову інформацію, визначену виробником.

4. Термін придатності до споживання сала-шпику в день його постачання до замовника повинен становити не менше 90 діб при температурі зберігання не вищій ніж мінус 12 0С.

Загальні умови:

Місця поставки: детальна інформація щодо місць поставки та товароодержувачів буде повідомлена Замовником лише Переможцю на етапі укладення/виконання договору про закупівлю.

Поставка: на  умовах передбачених в проекті Договору.

Товар має відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам, а також  найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих в Україні та підтверджуватись зазначеними нижче документами.

У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості товару, що постачається, проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується на умовах договору. 

На підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції:

1. Гарантійний лист Учасника про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку, по конкретній позиції. Разом з тим, такий гарантійний лист надається на кожний лот окремо, повинен містити повне найменування запропонованого Учасником товару, найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару.

2. Копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників, або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).

3. Копія експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужносте операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» (чинного на дату розкриття пропозицій).

4. Копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що Учасник - оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій).

5. Якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає лист від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки визначеного Замовником товару, його кількості, можливість поставки товару протягом строків, визначених у документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару до вимог Замовника (зазначити: найменування товару, кількість, строки, якість (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO)).

Також, лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі  закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі.

У випадку, якщо виробником товару, який пропонується Учасником є суб’єкт господарювання-нерезидент, то Учасник у складі пропозиції повинен надати документи якості, визначені у цьому пункті, з урахуванням законодавства країни-реєстрації такого виробника.

 

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 18 000 000,00 грн. з ПДВ.

 

1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 18 000 000,00 грн. з ПДВ.

 

2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувану вартість сформовано після проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019  № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму  воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби», на підставі ціни, визначеної листом Адміністрації Державної прикордонної служби України від 30.04.2024 № 17/27626-24-Вих.

Популярні розділи та сервіси