Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне»

НАЗАД
19 квiтня 2024 13:49

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

Місце постачання (уточняється при укладанні договору):

м. Львів, вул. Личаківська 74

 

Найменування товару

Якісні характеристики товару

Од. виміру

К-ть

1

ПАПІР ОФІСНИЙ NEW FUTURE LASER ФОРМАТУ А4 80Г/М2 - 500 АРКУШІВ

АБО ЕКВІВАЛЕНТ

Основні характеристики

Тип паперу - офісний

Тип друку - струменевий ,  лазерний

Колір - білий

Формат - А4 (297 x 210 мм)

Білизна паперу - не менше  CIE 150%

Маса, г / м - не менше 280

Кількість аркушів в пачці - 500

Клас паперу – не менше С

пач.

720

2

ПАПКА ДО ПІДПИСУ А4 "ГЕРБ" NEBRASKA ЗЕЛЕНИЙ АБО ЕКВІВАЛЕНТ

Основні характеристики

Розмір, мм - не менше 310х225

Матеріал обкладинки - штучна шкіра

Внутрішня вклейка - білий папір

Стрічка тримач         є

Тиснення - без тиснення

Додаткове оздоблення - прошивка по периметру

шт.

15

3

КЛЕЙКА СТРІЧКА ДВОСТОРОННЯ 24Х10 AXENT (3101-A)  

АБО ЕКВІВАЛЕНТ

Основні характеристики

Тип - двосторонній

Ширина – не менще 24 мм

Довжина – не менше 10 м

Колір - білий

шт.

10

4

СТЕПЛЕР BUROMAX RUBBER TOUCH, 20 АРК., СКОБИ №24; 26, 127Х54Х33 ММ, ЧОРНИЙ (BM.4202-01)

АБО ЕКВІВАЛЕНТ

Основні характеристики

Глибина відступу – не менше 60 мм

Товщина скріплення – не менше 20 аркушів

Використовує скоби - 24/6 ,  26/6

шт.

2

Товар супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.

Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється одною поставкою за заявкою Замовника протягом 2024 року до 01 травня 2024 року на умовах укладеного договору. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.

Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.

Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці товару і т.п.).

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру

бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне

використання державних коштів» (зі змінами)

 

Предмет закупівлі (товар/послуги): папір офісний А4, папка до підпису А4 «Герб», клейка стрічка двостороння, степлер

за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 2144 (7 прикордонний Карпатський загін), код за ЄДРПОУ — 14321653. 

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

- папір офісний А4, папка до підпису А4 «Герб», клейка стрічка двостороння, степлер за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне;

 

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-009740-a.

 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару відповідно до додатку 1.

 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок державного бюджету

 

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 122471,38 грн з ПДВ.

 

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до вимог наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на товари.

Популярні розділи та сервіси